Verstandskies laten trekken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Martinelli, 4 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Hi dames,

Vanochtend heb ik een van mijn verstandskiezen laten trekken, dit kon niet meer wachten ivm een gaatje.
    Maar, ik ben echt een watje als het over mijn tanden gaat en daardoor had ik vanochtend behoorlijk veel stress...
    Ik heb eigenlijk nergens last van, geen pijn en ook geen harde buiken gelukkig maar ik zit eigenlijk wel een beetje te wachten totdat ik de kleine weer voel (meestal voel ik dr savonds).
    Het zal allemaal wel goed komen, maar dit is gewoon een dag die ik even wil vergeten :(
    Moest het gewoon ff kwijt...

2. Anzza

Anzza Fanatiek lid

23 jun 2012
    2.345
    0
    36
    drenthe
    Probeer even lekker te gaan liggen, te ontspannen. Misschien kun je dan eventueel contact maken en begint ze weer te bewegen, voor je eigen gemoedsrust :)

3. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    Thx, denk dat ik inderdaad maar even ga proberen te slapen...
    Misschien dat ze dan wakker word!

4. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik leef met je mee...ik ben bijna 12 weken dus ik voel de kleine natuurlijk nog niet maar ik heb dus kiespijn...ook een verstandskies met een gaatje en die moet misschien wel getrokken worden morgen....maar ik ben bang dat ik te veel stress ga krijgen...en dat het slecht is voor t kindje.....normaal ben ik niet zo'n meut en ben ik niet zo bang voor stress maar wel als het om tanden gaat....ik ben ook nog nooit getrokken...pffff...
    Maar ik geloof wel dat alles goed komt en jij hebt vast intussen al de kleine voelen schoppen :)

5. Martinelli

Martinelli Actief lid

4 mei 2015
    352
    13
    18
    :( niet leuk he...
    Bij mij valt de pijn gelukkig mee, ik had absoluut geen zin meer om een paracetamol te nemen... vandaag genoeg troep in mn lijf gehad door die verdoving!
    Stress is nooit goed, zeker nu niet maar ik heb mn meidje inderdaad weer zachtjes gevoeld!
    Voor mij is dit kies nr 5 :/
    Ik hoop voor jou dat jouw verstandskies er net zo gemakkelijk uit komt als de mijne ;)

6. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36

Wauw nummer 5 al! Gelukkig heb he weinig pijn en fijn dat je de kleine weer hebt gevoeld!
    Ik hoop stiekem dat ze het gaatje gewoon kunnen vullen maar de kans is groot dat de verstandskies breekt en er alsnog uit moet....ik hoop ook dat als die er uit moet...het makkelijk gaat...
    Manlief had pas een slechte ervaring met kies trekken bij dezelfde tandarts...de kies ging er niet uit en moest alsnog met spoed naar de kaakchirurg....pfffff....hahahaha hoop echt niet dat dat mij overkomt...Maarja komt goed ;)

7. Deedee91

Deedee91 VIP lid

10 jun 2015
    13.684
    5.714
    113
    Plus op jou termijn hoef je de kleine ook nog niet elke dag te voelen! Sterkte en uit ervaring is het erg prettig dat die verdomde kies er uit is :D

Deel Deze Pagina