Sea Life Scheveningen

Discussie in 'De lounge' gestart door puckje, 20 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Zo dan... Ik wou er misschien ook binnenkort heen... Maar als ik dit zo lees.....:D

2. Femsiejj

Femsiejj Niet meer actief

wij zijn er afgelopen weekend geweest (zonder kindjes) en wij vonden het juist erg verbeterd ten opzichte van een paar jaar geleden. Ik vond het mooier geworden en je kan veel zien. Wel is het zo dat ik in jullie geval het wel zou combineren met bijv. madurodam (je kan combi-kaarten kopen) of iets anders. Maar ik vond het best leuk hoor!

3. Ik vond er ook niets aan.. :) Voor hetzelfde geld ben je inderdaad in Blijdorp, dat is echt veel leuker! Ik vond het heel leuk dat ik een keer zeepaardjes had gezien, maar voor die 16 euro (en als je met z'n 2en bent dus 32 euro!).. Nee, zeker niet voor herhaling vatbaar!

4. madelief

madelief Fanatiek lid

18 mrt 2006
    3.125
    204
    63
    Vrouw
    fokker van Rottweilers en PRT
    Schopp, Duitsland
    vond er ook niets aan, wij zijn dan in sealife duitsland geweest maar binnen een uur stonden we weer buiten.....nee geen aanrader ;)

5. knor

knor Fanatiek lid

4 mrt 2007
    2.392
    0
    0
    Groningen
    Zou er niet speciaal voor heen gaan... vond het qua grote echt tegenvallen. Maar als je zowiezo Scheveningen wilt zien is het wel leuk om een kijkje te nemen.

6. marieke3

marieke3 Fanatiek lid

11 dec 2009
    1.785
    0
    0
    purmerend
    Ik sluit me aan bij mijn voorgangers. Het is wel leuk maar met een uurtje heb je het wel gezien en dan is zo'n lange trip echt zonde.

7. Alies05

Alies05 Fanatiek lid

5 sep 2008
    4.312
    0
    36
    Sea live Scheveningen valt vies tegen. Je staat zo weer buiten zo klein als het is.
    Wij zijn met moederdag naar Burgers Zoo in Arnhem geweest en daar hebben ze een hele groot aquaria gedeelte. (Ocean heet dat deel wat in/bij een enorme kas zit) Onze kids (5 en 1) vonden het fantastisch om te zien.

8. Kiwi08

Kiwi08 Fanatiek lid

30 okt 2008
    1.169
    0
    0
    niks an en zonde van je geld.. was dat we kaartjes hadden van vakantieveilingen, maar niet het geld waard

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou zoals velen hier, binnen no time sta je weer buiten. NIks aan, kan je beter naar een dierentuin gaan, dan heb je waar voor je geld

10. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Heel origineel, maar ik sluit me aan bij de meesten hier.
    Je kunt beter naar blijdorp rijden.
    Sealife is niet wat je verwacht, klein en duur.

11. Mamanama

Mamanama Fanatiek lid

10 apr 2009
    4.080
    65
    48
    Zoetermeer
    Alles is eigenlijk al gezegd.....ik was er in februari met kids (3.5 en net 1), vriendin en zoontje (ook 1) en vriendin en kids ( 4 en 7) en we waren in minder dan een uurtje klaar.....
    VOnd het niet spectaculair en wij wonen er een half uurtje vandaan,dus dan gaat het nog...

12. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Sluit me aan bij de rest:p

Mocht je alsnog gaan heb ik nog een kortingsbon van 30% voor 4 personen;)

13. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    4.322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Wij zijn in 2009 ook een dagje naar Scheveningen geweest, eigenlijk ook puur en alleen voor Sealife maar ik zelf vondt het heel erg tegen vallen. Vondt de Ocean in burger zoo mooier! Wij komen ook uit Overijssel, en het is best nog een behoorlijk tijdje rijden, wij hebben er 3,5 uur over gedaan maar zou het echt niet weer doen. Wel voor een dagje Scheveningen maar echt geen Sea life meer, entree is echt te duur voor wat je krijgt!

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Wij wonen in de buurt (Delft) en onze meiden vinden het prachtig en voor ons is het ok. Maar als je vanuit Overijssel komt is het zonde van je geld. Dan zou ik lekker naar Blijdorp gaan :).

15. Tese

Tese Niet meer actief

Zonde van je geld inderdaad. Binnen 5 minuten (letterlijk!) sta je weer buiten en je bent heel wat euro's armer.

16. Uksie

Uksie Actief lid

20 jun 2010
    217
    0
    0
    NULL
    NULL
    hmmm weet niet of je op mijn mening zit te wachten, maarrreeeeee ik zou t niet doen. wij zijn er met mijn verjaardag geweest omdat onze kabouter zo gek is op vissen kijken en ik graag met mijn gezinnetje wat leuks wilde doen. Wat een tegenvaller zeg... duur, donker en klein. bijna niet te komen door de opbrekingen en een hele tour om de kinderwagen binnen te krijgen. echt geen aanrader dus.

Als je toch een eind gaat rijden, ga dan naar Bergen in NH, daar is ook een klein aquarium maar dat pretendeert niet iets te zijn wat het niet is, is voordeliger en als je toch in de buurt bent, het strand is er mooier dan in Scheveningen.

En als je echt naar een mooi aquarium wilt, is er een hele mooie in Palma op Mallorca en die bij de universiteit in Valencia is ook zeer mooi. Maar ja, das wel eeruug ver he?! hihi

17. November2011

16 mei 2011
    32
    0
    0
    NULL
    Noord Holland
    Ik was er met veel verwachtingen heen gegaan, waarschijnlijk door de naam Sea Life. klinkt zo veel belovend. Ik vond het ook zonde voor mijn geld. Klein, donker, weinig te zien, voor dat je het weet sta je weer buiten. Zeker geen aanrader om alleen voor Sealife richting Scheveningen te gaan.

18. ikkelies10

ikkelies10 Fanatiek lid

31 jul 2007
    2.139
    0
    0
    thuiszorg
    noord-holland
    wij wonen in de buurt dus zijn der een paar keer geweest, MAAR gewoon als we toevallig in schevingen waren dat we er even inliepen,
    het is dacht ik niet heel duur ( weet ik niet eens meer) en kids vinden het meestal wel leuk, maar je bent zo uitgekeken en het is erg klein.

dus als je er speciaal voor vanuit overijsel moet komen zeg ik nee niet doen ( kies dan iets anders uit)
    als je toevallig eens in schevingen ben dan zou ik wel even gaan kijken..

19. puckje

puckje Bekend lid

9 jun 2007
    555
    0
    0
    Overijssel
    Wat een reacties zeg. Iedereen erg bedankt. Denk dat we dan idd niet naar Sea Life gaan. Blijdorp is dan een betere optie denk ik. Ben zelf al eens geweest maar denk dat we dat dan maar gaan doen met Emiel.

20. Stinkerbell

Stinkerbell Fanatiek lid

1 mei 2009
    2.897
    0
    0
    Drie weken terug nog geweest. Nee niks aan, die paar bakken die er staan. Echt zonde van je geld.

Deel Deze Pagina