De wereld vergaat vandaag!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 21 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Voelen jullie er al wat van? :p

Ik doe nu wel heel cynisch, maar stiekem krijg ik toch altijd een beetje de kriebels van dit soort berichten :) Ergens in mn achterhoofd weet ik ook wel dat het nergens op slaat, die man heeft het al eerder verkeerd voorspeld en er zijn zoooveel mensen die zeggen dat op een bepaalde datum de wereld vergaat dat we elke dag 'bang' zouden moeten zijn, maar toch! ;)

2. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    nee ik geloof er niet in hoor!!!
    in de bijbel staat ook heel duidelijk uitgelegd dat god dit niet laat gebeuren dus ga ik daar maar vanuit:)

(overigens wil ik eerst bevallen hoor:))

3. Bluemoon

Bluemoon Bekend lid

30 jan 2011
    571
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij was er toch al ergens een topic hierover of was dat een andere wereld vergaan voorspelling :S

4. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    ben er nog steeds....:)

5. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    In televisie - films - nieuws is hier ook een topic over;)
    Maar idd, stiekem knijp ik hem toch een beetje :(

6. Oh, sorry.. Ik had de lounge al doorgekeken en zag niets staan :)

7. Sensea

Sensea Niet meer actief

ik geloof er niks van diezelfde beste man heeft in 94 ofzo precies hetzelfde gezegd.en hij zal het vast nog wel een keer roepen over een paar jaar.

we gaan nog wel een keer maar dan veel langzamer en door onze eigen schuld. ik denk dat het door alle vervuiling steeds warmer wordt dat er door alle ontbossing steeds minder zuurstof komt. dat de natuurrampen steeds zwaarder en omvangrijker worden ( dat zie je eigenlijk al gebeuren) op die manier dus.

8. MaaikeS

MaaikeS Fanatiek lid

16 nov 2010
    1.516
    0
    0
    Zuid Beveland
    is al een topic inderdaad :p

maar denk dat we het allemaal wel met een korreltje zout kunnen nemen hoor...

de man die dit nu voorspelt, heeft dit een paar jaar geleden ook al voorspeld, en ook toen gebeurde er niks!

maar hij heeft al aangegeven dat als er niks gebeurt vandaag hij aftreed en niet meer gaat prediken :D

werd wel tijd ook kan hij eindelijk met zn 90ste met de VUT ;)

9. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

als je gelooft is het een heel mooi iets want je krijgt het eeuwige leven en keren we terug naar het paradijs
    alleen wij mensen weten wat we nu hebben en het is beangstigend dat je straks niet weet wat er is
    maar nogmaals de wereld vergaat vandaag echt niet
    want alleen god weet wanneer dat gebeurt en is niet uit de bijbel te halen

10. gimena

gimena Niet meer actief

ik denk niet dat het vandaag gaat gebeuren.
    zal ooit misschien wel gebeuren.
    hopelijk lig ik dan al onder de grond:D

maar hou wel de gedachten een beetje in me achter hoofd.
    wordt overal geroepen dus je bent er wel een klein beetje mee bezig

11. Adorable

Adorable Fanatiek lid

20 dec 2008
    2.601
    0
    0
    Huisvrouw
    Brussel, Belgie
    Krijg wel de kriebels van dit soort verhalen, ma ook ik geloof er niet in. Het zal best kunnen dat de wereld ooit aan zijn einde komt door alle zooi hier op aarde, ma zoals hij zegt dat God zelf de aarde zal vernietigen...Nee echt niet! Waarom zou God zijn eige wereld willen vernietigen? Nee van zo'n onbenullig rekensommetje raak ik niet in Paniek;)

12. mora27

mora27 VIP lid

25 nov 2009
    6.381
    0
    36
    webwinkel eigenaar
    in een huis
    ach wat een onzin...
    niemand kan met 100% zekerheid zeggenh dat het verhaal van jesus echt gebeurd is... wie weet bestond hij nieteens..... ik vind het echt zo'n onzin sorry...

13. mek11

mek11 Fanatiek lid

19 mrt 2011
    1.143
    0
    0
    Groningen
    tis 12:00 geweest en ben er nog steeds hihi

14. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

14 jul 2006
    35.431
    47
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Dan moet ik maar snel mijn magnums opeten :D
    Geloof er dus ook niet in.

15. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Vandaag is de dag dat we vergaan??? Hahaha. Nou ja dan kan ik tenminste zeggen dat ik een goed leven heb gehad en ervan genoten heb.

Tot morgen allemaal :p

Geloof er dus niet echt in....:D

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dit topic is na 11.00 gestart. Om 11 zou de wereld vergaan;) dan was dit topic dus nooit geopend! Hihi

17. tjessia

tjessia Fanatiek lid

1 feb 2009
    2.889
    0
    0
    #17 tjessia, 21 mei 2011
    Laatst bewerkt: 21 mei 2011
    Het klopt wat je zegt :D. Het is alleen niet beangstigend want als het goed is weet je wat er gaat gebeuren (als je de bijbel hebt gelezen).

18. kirst78

kirst78 Fanatiek lid

15 nov 2007
    4.760
    0
    0
    Welke 11 uur?? want houden ze die in bijv amerika aan dan hebben we nog enkele uren te gaan ;)
    Geniet dan nog maar van alles wat je gaat doen :p

19. 1234

1234 Niet meer actief

Amen! Dit geloof ik ook. Hij komt terug als een dief in de nacht. Zelfs Jezus weet niet wanneer God Hem naar de aarde zend. Dit is niet te voorspellen, door niemand niet. Dat het er aan zit te komen is denk ik wel duidelijk, door wat er allemaal in deze wereld gebeurd. Het lijkt allemaal steeds erger te worden wat betreft natuurrampen en oorlogen. Dus dat we in de eindtijd zitten dat lijkt me wel waarschijnlijk. Maar wanneer, dat weet helemaal niemand.

Ik ben niet bang voor wat er komen gaat. Ik ga dan ons meisje weer zien. :)

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ik las juist dat "het einde der tijden" volgens hem vandaag begint zodra de klok in de verschillende tijdzones in de wereld 18.00 uur heeft geslagen. Duurt dus nog een paar uurtjes...

Ach ja, volgens mij zijn dit soort voorspellingen al eerder gedaan en de wereld bestaat nog steeds. ;)

Deel Deze Pagina