Seat alhambra 6/7 persoons.....

Discussie in 'De lounge' gestart door Troelala21, 8 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

Heeft iemand hier toevallig ervaring met de Seat Alhambra? Zag hem toevallig zostraks in de straat staan, ben meteen even aan het kijken geweest op marktplaats. En zag dat er ook een 6/7 persoons versie van is.

Iemand misschien ervaring met deze auto? Die me het een en ander wijzer kan maken over deze auto?

2. Fairy Tale

Fairy Tale Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.486
    7
    38
    Ik weet dat mijn ouders deze een keer als huurauto hebben gehad toen ze met een groep vrienden rondtrokken in Spanje. Ze waren er erg over te spreken, heerlijke auto. Veel ruimte ook.

3. flower28

flower28 Actief lid

13 mei 2011
    395
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij hebben tot 2 weken geleden een Ford galaxy gehad (kwa uitvoering en buitenkant precies de seat alhambra & vw sharan) zijn allemaal 7 persoonsauto's.

Er zit veel zit ruimte in omdat het losse stoelen zijn dus ideaal voor kinderzitjes. Als alle stoelen erin zitten heb je wel weinig kofferbakruimte maar als het kan kwa personen dan kunnen er altijd stoelen uit voor meer ruimte....
    Kwa wegenbelasting ben je wel duur uit (die van ons was 230 euro in de 3 mnd) en ze zijn niet zuinig korte stukken rond de 1 op 8 en lange stukken redde die van ons net 1 op 10.

Verder zijn het heerlijke auto's ze rijden super! je zit lekker hoog op de weg. Vind het ook jammer dat die van ons weg is, maar hij werd ons te duur nu ik niet meer werk (en eigenlijk is het onzin met nu nog 2 kids zo'n grote auto haha...)

4. corina83

corina83 VIP lid

10 sep 2009
    6.038
    0
    36
    Vrouw
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    Onze buren hebben de alhambra.
    Ze zijn zelf met zn 6en, waarvan 4 tieners.
    Hun vinden het een ideale wagen omdat alle stoelen apart klapbaar zijn en je veel opbergruimte hebt.

5. Troelala21

Troelala21 Niet meer actief

zo te lezen zijn het dus wel fijne auto's alleen beetje duur op de weg?

6. geriannes

geriannes Actief lid

8 jun 2009
    128
    0
    16
    in de horeca
    dedemsvaart overijssel
    hier ook ford galaxy 7 pers
    zeer tevreden super auto
    veel ruimte verschillende posities hoe je de stoelen kunt plaatsen
    geweldig