vol ongeloof

Discussie in 'De lounge' gestart door Romaira, 16 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    even spuien hoor..............

Afgelopen maandagavond is mijn oma overleden :( ( natuurlijk erg verdrietig maar ze was 88 en het zat er al een tijdje aan te komen dus het grootste gedeelte van de familie kan er wel vrede mee hebben )
    Maandagmiddag zou ik net wel net niet op tijd thuis zijn van het laatste afscheid van oma dus mijn man had zijn moeder gevraagd de eventuele tijd te overbruggen en bij de kleine te blijven (was achteraf niet nodig ) maar goed ik kom dus thuis en me man stond net op het punt te gaan dus ik snel tegen hem en zijn moeder het verhaal verteld ..........begint schoonloeder gelijk ohja dat ken ik was bij mijn moeder ook zo , ohja dat ken ik , ohja ja dat doen ze zo , bij mijn ouders dit, bij mijn ouders dat pfff ze wist het allemaal zooo goed te vertellen ( terwel ik die verhalen al tig x heb gehoord) Ook vroeg ze of ik liever alleen was dus ik zei ja zou ik wel fijn vinden , om vervolgens gewoon nog 3 uur te blijven hangen :$

Dinsdag heb ik de hele dag niets gehoord ( ze deed zo alsof ze vol medeleven zat dus ik dacht ze belt wel even om te vragen of het al is gebeurd ) hele dag niets ! Pas vandaag belde ze en heeft ze mijn man gecondoleerd en of ie het ook ff tegen mij wilde zeggen :$ ongelooflijk toch ? net had ik der aan de foon maar nee hoor niets geen condoleance !

mss stel ik me wel aan maar een persoonlijke condoleance van je schoonmoeder is toch niet te veel gevraagd ?
    pff moest even spuien hoor 8)

2. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Ligt er denk ik aan hoe jullie relatie normaal gesproken is..
    Toen een aantal jaren geleden mijn oom overleed aan kanker en ik dit in tranen bij mn schoonouders aan het vertellen was zei ze tegen mij "tja.. zo gaat dat.."
    En dat was het..

Terwijl zij ook kanker gehad heeft en dus precies weet hoe K** dat is!
    Toen waren we overigens nog on speaking terms. Inmiddels heb ik haar van mijn huis verbannen ;)

3. sunnyday

sunnyday Fanatiek lid

10 apr 2009
    1.449
    0
    0
    Hey meis,

Gecondoleerd met je oma. En je hebt gelijk dat ze best jou persoonlijk kan/mag condoleren. Lijkt me een kleine troost wat ze kan geven, maar goed sommigen hebben echt een bord voor hun hoofd. en maar door blijven ratelen over dat ze dat ook meegemaakt hebben, daar heb jij op dit moment helemaal niks aan en snap best dat je dat niet wilt horen.

Sterkte meid, en het maakt niet uit hoe oud ze worden voor de mensen die dichtbij staan is het altijd te vroeg. iig een digi knuf van hier.

4. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hey sunny das leuk :D thx meid ........tis idd altijd te vroeg !

@ vosje .....momenteel gaat het redelijk goed tussen haar en mij maar tis wisselend zeg maar ! ene keer beter dan de andere keer zodra het kontact af en toe is dan is het te doen maar zo als nu het weer een beetje te veel aan het worden is dan ga ik me weer ergeren en gaat het weer bergafwaards , snap je het nog ? :)

5. vosje2000

vosje2000 Fanatiek lid

28 mei 2007
    3.777
    1
    0
    Thuismama en vrijwilligster voor diverse organisat
    Herkenbaar :)

Hier is op een gegeven moment de bom ontploft..
    Ik vond dat ik na 10 jaar wel mocht stoppen met proberen met haar door 1 deur te komen.

6. Seth

Seth Niet meer actief

Romaira
    nogmaals sterkte toegewenst....

IK vind het een kwestie van goed fatsoen om iemand persoonlijk te condoleren.... ZEKER als familie!!
    Je gaat het toch niet als boodschap doorgeven......
    raar.....

7. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    bedankt meiden toch wel fijn om te lezen dat ik niet raar ben :)

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Romaira, gecondoleerd!

Het is wel enigszins herkenbaar hoor, blijft lastig met schoonfamilie, vind ik zelf....

9. Mijkeltje

Mijkeltje Fanatiek lid

7 jun 2009
    3.029
    1
    0
    Gecondoleerd..

Ik vind het niet bepaald van fatsoen getuigen dat je niet even persoonlijk gecondoleerd bent door je schoonmoeder. Dat is toch wel 't minste!

10. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Gecondoleerd met je oma...

Ook ik vind dat je schoonmoeder je wel ff persoonlijk had kunnen condoleren. Maar ook hier uit eigen ervaring meegemaakt dat schoonfamilie dat niet doet.

11. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Ik vind het behoorlijk onbeschoft om mensen (en zeker familie!!!) niet even persoonlijk te condoleren. Hoeveel fucking moeite is dat nou?¿?
    En ik vind nog niet eens dat de band die je samen hebt hiervan afhankelijk is. Als je weet dat iemand is overleden condoleer je die persoon die het op dat moment aangaat gewoon, klaar! In jouw geval ben je ook nog eens 'familie' en die negeer je niet. Zeker niet als je nog 'on speaking terms' bent. Maar ja, heel veel mensen hebben dat fatsoen niet...

12. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oh, em natuurlijk gecondoleerd met je oma. Iemand verliezen is altijd verschrikkelijk. Ook al zat het er aan te komen, het komt nog altijd onverwacht, en dat doet pijn.
    Heel veel sterkte voor de komende periode.

Deel Deze Pagina