Zijn hier mensen die weleens een bank hebben gekocht bij Seats and Sofas? Klopt het dat ze niet bezorgen? Of nu inmiddels wel? Ik zag in de nieuwe folder mooie aanbiedingen van banken voorbij komen. Was je tevreden met je aankoop? Zitten de banken goed en gaan ze lang mee?
Geen ervaring mee, maar na alle slecht reacties die ik overal op internet tegen kwam hebben wij eigenlijk direct besloten daar nooit iets te kopen
Ik weet dat mn ouders het ooit hebben gedaan. Drama. Slechte kwaliteit van de bank. Slechte service. Ze doen het nooit weer en om die reden kom ik er ook niet.
Wij hebben een fauteuil van seats and sofa's. Matige kwaliteit, maar voor dat geld had ik niet anders verwacht....
Ik zou persoonlijk niet zo snel voor seats en sofas kiezen. Wij zijn daar ooit wezen kijken voor een bank. Ik vindt de verkopers daar erg opdringerig en onbeschoft. Je komt er bijna niet weg. Toen wij daar geen bank wouden kopen werden ze echt boos. Maar dan kan natuurlijk ook aan het filiaal liggen..
Mijn ouders hebben er eens een bank gekocht en laten bezorgen. Het was een dramabank maar goed...hij werd wel bezorgd. Al was dat niet om 15u smiddags zoals ze gezegd hadden maar tegen middernacht!!!!! Nooit weer dus.
Ik snap nog steeds niet dat er mensen zij die überhaupt overwegen om daar een bank weg te halen 😁 Zou niet eens in mij opkomen haha
nou uhmm.. de mijne komt er dus weg.. zit goed en ziet er goed uit.. maar ik koop geen bank om er 10 jaar of meer mee te doen. die leuke aanbiedingen in de folder is niet de prijs waar je uiteindelijk de bank voor koopt.. of je moet van stof houden waar de gaten invallen als je per ongeluk een sleutel in je zak hebt zitten.. de bank en stof die jij in de winkel kiest zal hoogstwaarschijnlijk het dubbele zijn dan waarvoor je hem in de folder ziet want die gaat uit van de goedkoopste stof. en bij seats&sofas valt ook heel goed af te dingen. ik heb mijn bankstel 600 euro goedkoper dan de 'originele' prijs.
Jaren geleden een bank gekocht, drama. Nog geen jaar gestaan! De binnenkant was niet van stof maar zat gewoon plastic in!
Dit is ook mijn ervaring, dus ligt vast niet aan het filiaal. Wel de reden dat ik er stiekem uit ben gerend, letterlijk, toen ze even niet keken. En ik zal er ook nooit weer heen gaan.
Wij hebben onze bank ook van seats & sofas en hij is inmiddels 5 jaar oud! Het is maar dat wij gaan verhuizen dat we een nieuwe nemen, anders ging hij zeker nog een jaar of 2 mee. Bij ons werd het gewoon netjes op tijd geleverd. Wat de kwaliteit betreft die kies je zelf uit en betaal je dan ook voor. Mensen zullen niet zomaar een positieve review gaan schrijven als ze nergens last van hebben. Natuurlijk kom je dan meer negatieve reviews tegen. Ik zou zeggen ga naar de winkel en bekijk de banken van dichtbij wij hadden geen last van opdringerige personeel
De prijzen in de krantjes zijn altijd stofgroep 1 of 2. Eenmaal in de winkel "dwingen" ze tot een hoger stofgroep dus een hogere prijs. Bij ons bleven ze pushen dat we stofgroep 4 of 5 moesten nemen. Uit eindelijk ben ik de winkel uitgelopen met de mededeling dat ik wel naar de leenbakker ga, waar ze tenminste niet zeuren over stofgroepen
wij hebben er 15 jaar geleden een bank gekocht. een leren . Toen stond hij voor 4500 gulden meegekregen voor 3900 . echt een hele mooie bank en zag er na 15 jaar nog ontzettend mooi uit. hij is naar mijn broertje gegaan omdat wij graag een stoffen bank wilde. hebben nu de ektorp maar was meer tevreden met mijn vorige bank idd wat iemand al zei. op internet zie je vaak alleen de negatieve reviews want waarom zou je schrijven dat alles naar wens ging.
Ik ga er niet meer heen. Vorig jaar met ma geweest om te orienteren. Nou toen de verkoper merkte dat ik niet direct wilde kopen maar eerst met man overleggen ging het rap berg afwaarts met de vriendelijkheid. Zelfs de koffie kregen we niet meer En maar blijven pushen terwijl ik niet alleen kon en mocht beslissen (nee ik zit niet onder de plak maar had geen zin in heel verhaal dat werkgever betaalde en eindbeslissing had. Compleet nieuw schip in mogen richten op zijn kosten dus alleen gezegt daar dat ik met man wilde overleggen ) maar oke, het is heel raar om voor een bankstel eerst te willen overleggen met je man
Nooit meer een stap in die winkel voor mij! Onze bank zou tussen de 8 en 12 weken geleverd worden, na 17 weken was hij er eindelijk. Of ik hem dan binnen 2 dagen kon komen halen anders zouden er opslagkosten bij komen van 25,- per week! Zo belachelijk! En als je belde om te informeren waar onze bank bleef, kregen we echt een chagereinig antwoord 'wij zouden u toch bellen als de bank binnen is, wacht maar gewoon af' De bank bevalt tot nu toe prima hoor, al zit niemand graag in mijn 'kuiltje'
Nou onze zithoek komt er vandaan. Op de folder staan inderdaad banken met stofgroep 1 en 2. Wij hebben ook een hogere stofgroep gekozen. We hadden 2 driezitsbank en een 2 zits voor nog geen 700 euro. Met een heel rijtje kinderen wil ik geen dure bank kopen. Na 6 jaar is 1 van de driezitsbank kapot. Die hebben we vervangen voor een hoekbank. Ze hadden gewoon nog dezelfde stof en hetzelfde model. De banken zitten prima. Nee het zal vast geen topkwaliteit zijn, maar daar is de prijs ook naar. Wij hoeven gen bankstel waar we 20 jaar mee doen.