Seats and Sofas

Discussie in 'De lounge' gestart door dochters, 7 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Ja zeker!

2. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Natuurlijk heb je meer negatieve reacties dan positieve. Mensen zijn meer geneigd een review te schrijven als ze wat te klagen hebben. Ik ben echt niet zo levenloos om zomaar eventjes een review te schrijven over alle producten die ik aanschaf, omdat ik er reuze tevreden mee ben ;) misschien zijn er meer mensen tevreden over een bepaald product dan wat jij aanneemt aan de hand van de slechte reviews... De inhoud doet er niet toe als mensen klagen over personeel. Met hoeveel van de duizend hebben zij te maken gehad? Niet ieder persoon of product is hetzelfde, dus waarom alle personeel of producten over een kam scheren?

3. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Mijn ouders hebben er meerdere keren hun bankstel gekocht en waren heel tevreden. Nooit problemen gehad. Dia wij dachten dat kan prima. Alleen wij hadden minder geluk. Eerst werd hij later geleverd dan gezegd, dat was nog te overzien. Maar later kregen we vreemde plekken in de bank (leer), de verf leek wel eraf te gaan. Een hele hoop brieven gestuurd, er is een bedrijf gekomen om te kijken, maar helaas wij trokken aan het kortste eind. We kregen geen nieuwe bank.

Nu hebben we rondgekeken op internet en heel veel slechte verhalen komen bij het filiaal in Deventer vandaan. Daar hebben wij hem ook gekocht. Volgens ons klopt er daar het één en ander niet.

Kortom je kunt er heel goed wat kopen, maar als er (later) problemen zijn heb je een hoop gedoe en mooi pech waarschijnlijk.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Ik schrijf ook positieve reviews over producten en diensten, eigenlijk meer positief dan negatief.
    Zelf nooit een bank gehaald, wel wezen kijken, maar opdringerige verkopers en veel wat niet onze smaak was.
    Tegelijk met mijn schoonouders toen een nieuwe leren bank gekocht, zelfde soort leer, wij bij Ikea, zij bij Seats and Sofas. Bij beiden kwamen er rare plekken in het leer. Na 2 jaar was het echt lelijk en hebben wij van Ikea het volledige aankoopbedrag terug gekregen, zij hebben niets gehad van seats and sofa's en hebben nog een paar jaar met die bank gedaan, zag er niet uit!
    Nou, mooi niet dat ik daar ooit een bank ga halen.

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.063
    3.858
    113
    Precies dat probleem hadden wij ook en mijn schoonouders. Verschil is alleen dat Ikea totaal niet moeilijk deed (er kwam iemand kijken) en mijn schoonouders met hetzelfde probleem bij S&S totaal geen gehoor kregen met hun klacht.

6. cvm1985

cvm1985 Fanatiek lid

2 aug 2010
    3.692
    32
    48
    Eens en nooit meer . De bank ging nog geen jaar mee...daarna zat er een enorm gat in de kussen onder het leer maar als ik m wilde laten beoordelen door Seats en sofa's of de fout bij hun lag of door gebruik (yeah right) moest ik met de bank naar de vestiging komen😣. Met het risico dat als hun zouden vinden dat het aan ons lag dat de bank zo snel stuk was, we de kosten van het"expertise onderzoek" zelf moesten betalen. Laat maar zitten....

7. Ansji

Ansji Niet meer actief

#47 Ansji, 9 nov 2016
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 nov 2016

En dat heet dus "Ontmoedigingsbeleid" zo willen ze voorkomen dat ze 5000! banken daar hebben staan om te herstellen, aangezien een hoog percentage van de door hen verkochte producten van waardeloze kwaliteit zijn en ze dat dus dondersgoed weten.

Ook hun verkooptactiek vind ik erg agressief, zo worden ze opgeleid.

Zegt absoluut genoeg over het bedrijf! Geen fijne club.

Heel veel succes met het zoeken naar een goede, betaalbare bank. Ze zijn er wel, inderdaad goed onderzoeken via internet, dat is al het halve werk!

8. Oh god nee, ga alsjeblieft NIET naar Seats & Sofas. Ik heb daar een keer een mystery-shopper opdracht moeten doen en ging er dus volledig blanco in (omdat ik toch niet van plan was om er echt een bank te kopen), maar ook toen zijn we zo gruwelijk onbeschoft behandeld.. Zelfs de opdrachtgever schrok van wat wij allemaal te melden hadden en dat was dan nog vóór we een bank gekocht hadden ;)

Mocht je er ondanks alle duizenden negatieve ervaringen toch aan willen beginnen; de prijs die op het kaartje staat, moet je nooit betalen. De prijs die ze je daarna aanbieden ook niet. De prijs die ze je dáárna aanbieden ook niet en pas bij het vierde aanbod kun je overwegen om er op in te gaan, omdat dat misschien een redelijke prijs is voor wat je krijgt.. ;)

9. mama40

mama40 Fanatiek lid

30 mei 2012
    1.583
    5
    38
    Gruwelijk slechte service!

Allereerst duurde het 4 weken langer dan gepland voordat het er was, eenmaal thuis gekomen en de boel uitgepakt bleek 1 bank de verkeerde kleur te hebben.
    Moesten we maar mee terug komen (meteen!)en ze gingen opzoek naar onze bank ,die waren ze kwijt.
    Bank hebben we niet terug gebracht omdat we anders niets zouden hebben.
    Kregen een dreigend telefoontje dat ze de bank nu kwamen ophalen.
    Verteld dat er geen bank uit mijn huis ging voordat mijn bank erin zou gaan.

Uiteindelijk nog 6 weken moeten wachten voordat de goede bank geleverd werd. Die bleek aan de andere kant van het land geleverd te zijn.

Ze hadden wanneer ze ons normaal en vriendelijk hadden behandeld best de verkeerde bank op mogen halen maar ze waren ronduit onbeschoft en allerminst behulpzaam.

Dus hier geen S&S meer.

10. Ansji

Ansji Niet meer actief

Hahaha, fijne ervaring zal dat geweest zijn om te omschrijven!

Oh en na het vierde aanbod kun je ook nog het bedrag van het "cadeau" eraf eisen. ;)

11. beempie

beempie Actief lid

5 mrt 2015
    307
    1
    18
    Noord Nederland
    Wij hebben onze bank daar weg en kan nu met zekerheid zeggen eens maar nooit weer. Hebben hem zelf op moeten halen, dat vindt ik op zich niet zo'n probleem. Maar zat gewoon een levertijd op van 13 weken. En ik vindt de kwaliteit ook niet om over naar huis te schrijven.... Als je een hele dag banken aan het proberen bent is het heel lastig natuurlijk om uiteindelijk tot een goed besluit te komen. Op een gegeven moment zit alles lekker..... Maar zijn er wel achter dat dit geen bank is waar je echt lekker de hele avond op zit helaas....

12. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Ik zou het ook niet doen!

Mijn oom was stoffeerder van beroep. Weet dus precies wat hij koopt. Kocht een fauteuil bij seats en sofas, drukte de verkoper op het hart dat hij precies dezelfde stoel wilde hebben als dat hij in de winkel had staan. En dan met name de koudschuim in de vulling. Je raad het al: binnenin de bestelde stoel zat compleet ander materiaal. Dat werd een mooie discussie, want ze gaven mijn oom geen gelijk. Pas na veel tijd, gedoe en energie zijn ze overeengekomen dat mijn oom de stoel uit de showroom kreeg.
    Nooit weer dus! Als je een leek bent zie je dit soort dingen niet bij aankoop, maar dat merk je vanzelf als de bank na korte tijd al gaat hangen en inzakken.

Deel Deze Pagina