seats&sofas wel of niet doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door erlida, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wel kopen? of absoluut niet doen!

1. jawel hoor,geen problemen mee gehad

2. NEE niet doen,slechte service(of wat dan ook)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Het is volgens mij maar net waar jij met je hoofdje zit...en dat is dus niet bij banken ;)

2. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou de service is waardeloos. wij kwamen er eens kijken en hun adverteren met een totaal andere bank dan er staat, kreeg ikeen vieze sexistische opmerking. mijn man had die verkoper bijna de winkel uitgetrokken.

daarbij, moet je eens kijken bij kassa of dat soort programmas... lopende band werk

3. Mila24

Mila24 Fanatiek lid

30 jun 2007
    2.199
    0
    0
    Antwerpen
    waardeloze zaak, waardeloze kwaliteit dus ik zou zeggen niet doen!

4. Niet meer actief

Wij hebben er 4 jaar geleden ons bankstel gekocht, 2 3zitters voor samen 500 euro. We konden niks anders vinden en dachten toen, ach voor een jaarjte is t prima. Nu doen we er dus al 4 jaar mee en totaal geen problemen, niet ingezakt versleten of niks.

Zorg wel dat je je niks laat aansmeren, een bank wordt niet goedkoper door uitgestelde betalingen (wat zij nogal s proberen). Hou in je hoofd wat jij wilt en wat jij daar voor over hebt en laat je niet om kletsen door zo'n verkoper. Maar dat geldt voor alle winkels hoor.

5. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik ben juist van mening dat je op een dure bank niet zuinig hoeft te zijn, die zijn toch niet kapot te krijgen.
    Wij hebben een dure (natuzzi) bank, bijna 10 jaar, er wordt echt geleefd op die bank. vroeger stuiterde er kleine kinderen op, nu ploffen er grote kinderen op, onze hond van 40 kilo duikt er de hele dag op, gebruikt m als racebaan :confused: en hij is gewoon niet kapot te krijgen. De bank is volledig geïmpregneerd met de verf, dus die laat nog steeds nergens los.
    Het enige waar ik spijt van heb is de lichte (geel) kleur, maar dat heeft niks te maken met de kwaliteit.
    Ik zou nooit een bank kopen bij seats en sofa's, zonde van mijn geld vind ik.

6. Loltsje82

Loltsje82 Fanatiek lid

20 okt 2006
    3.624
    0
    0
    zorgcoordinator
    Friesland
    Wij hebben zelf nog nooit wat gekocht bij Seats and Sofa's. Maar kennissen van ons hebben een bank en 2 fauteuills gekocht. Ten eerste zat er een enorme levertijd op (weet zo niet hoe lang). Ten tweede (wat dus het ergste is) zat er kleurverschil in de meubelen. Zodra er daglicht bij kwam zag je duidelijk een verschil in kleur. Daar wilden ze eerst niks van weten. Maar die kennis heeft zelf de bank en stoelen teruggebracht. Toen moesten ze weer zo lang wachten tot de bank met stoelen in de juiste kleur kon worden geleverd. Al met al waren ze volgens mij 3/4 jaar verder voordat ze op hun nieuwe meubels konden zitten.
    De oude meubels hebben ze op dezelfde dag weggedaan toen de eerste keer de nieuwe meubels kwamen. Maar toen moesten die meubels met kleurverschil weer terug naar de winkel en konden ze niks 'vervangends' krijgen. Dus daarna nog maanden op een pak stro (bij wijze van spreken dan he) gezeten.

En oh ja, dit was absoluut geen goedkope bank en stoelen!

Groetjes Miep

7. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    absoluut niet doen! ik heb daar mijn bank gekocht en naar 3 maanden maar eens opgebeld waar die bleef helaas liep dat iets uit. naar 4 maanden weer gebeld en jahoor de boot had vertraging(want het komt uit het buitenland) nog een maand later weer gebeld en ineens was het bedrijf failiet in het buitenland maar ze deden er alles aan om de bank zo snel mogelijk te laten komen, naar 6 maanden belde ik weer en toen had de boot weer vertraging! ik heb toen gezegd dat smoesje hebben jullie al gehad ik kom zaterdag mijn bank halen en anders wil ik het showmodel maar dat kon natuurlijk niet ze zouden me bellen als ie binnen was. maand 7 ben ik eindelijk gebeld en kon ik hem halen, achteraf ben ik er nog steeds van overtuigd dat het een andere bank is maar goed ik ging niet terug want ik had geen zin om nog eens 7 maanden te wachten.
    kortom heel leuk je kan er wel 500 euro vanaf lullen maar daar in tegen krijg je hem niet naar de 2maanden die zeggen maar duurd het je gewoon langer als een half jaar, als gevolg dat wij al die tijd op tuinstoelen hebben gezeten :(

8. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    1 tip als je er toch heen gaat neem foto's van de bank dan weet je zeker of je de goeie hebt! en de banken zitten daar veel lekkerder als thuis wij hebben altijd last van onze rug kortom het is echt een klote bank.

9. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    ps het was ook geen goedkope ban k en een echt leren dus die zal wel goed moetenzij! ze zijn trouwens ook bij kat in de zak geweest daar ging het erover dat er nog een mes in de bank achter was gebleven en ook over kleurverschil en levertijden.

10. Saskia78

Saskia78 Niet meer actief

Hmm ik zou eens zoeken op google :)

ik durf er in ieder geval niet echt meer iets te kopen

vind dat hun dingen er altijd wel leuk uit zien.. maar kennelijk is het toch niet zo geweldig.

aan de andere kant.. je kan natuurlijk precies mazzel hebben
    en als je insteek niet is dat je er 10 jaar op wil zitten.. is het misschien best wel goed te doen.

maar zij volgens mij de "outlet" van poppeliers
    en als je daar dan ook eens op googlet... kom je exact dezelfde klachten tegen
    en wederom HEEL veel

dus ik eh.. koop mn bank wel gewoon bij ikea ofzo :)
    weet je tenminste waar je aan toe bent
    en toevallig hebben ze ook nog eens coole leren bank die EN mooi EN betaalbaar is :)

11. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    poppuliers is ook prima

12. dianne

dianne Fanatiek lid

10 apr 2007
    2.919
    0
    36
    ik zeg niet doen, ik wacht al twee jaar op me bank, ik heb al twee keer een verkeerde bank gehad, en toen ik hem dus niet wou omdat hij verkeerd was kreeg ik fijn een incasso bureau. Dik aanbetaald, en ik kan fluiten naar me centen grr.

13. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    whaaaaa lig helemaal dubbel hier. :)

14. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Een vriendin van mij heeft er een bank gekocht, maar als snel viel een poot eraf en had ze letterlijk een 3-zitter... ;)

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wij hebben er ook een bank van! en ik moet zeggen ik ben er gewoon tevreden over! maja over een bank van 500euro moet je ook niet zeiken... over 2 jaar ofzo smijt ik hem op de stort en koop ik heerlijk een nieuwe!
    wij hadden er hier een dure staan! die heb ik verkocht! alleen maar omdat hij te groot was en stof en dit toch niet echt praktisch was... helaas wat dat was echt een hele mooie bank!

maar ik zeg;
    flink handelen en doen!

16. Mamasu

Mamasu Fanatiek lid

10 apr 2007
    1.778
    1
    0
    Toch vind ik ook 500 euro eigenlijk nog best wel een bedrag hoor... Mag je er dan niets van verwachten? Vind ik eigenlijk niet. Tuurlijk mag je van een nog duurdere bank nog meer verwachten, maar we hebben het wel over ruim 1000 ouderwetse guldens! Best een hoop centjes hoor.

17. Aszz

Aszz Niet meer actief

Wij hebben een leren 2 en 3 zits + een luxe uitklap fauteuil. Echt leren (ruikt zo lekker als je de kamer in komt ;) ) EN moet zeggen dat we er erg tevreden over zijn.
    Levertijd was iets van 10 weken (niets raars volgens mij.... Bij andere zaken moet je gemiddeld ook 10 weken wachten) .En hij ziet er nog prachtig uit. Kleur is juist (kan ook niet anders met zwart lijkt mij). En de service was ook prima. Prijs kwaliteit super! Voor deze hele set zijn we nog geen €1100 kwijt geweest. Hij was dan ook in de aanbieding.

18. stitch

stitch Fanatiek lid

24 sep 2006
    1.561
    0
    0
    ook ik heb dit progamma gezien, ze waren er NIET over te spreken!

succes met je keuze

19. busybusy

busybusy Fanatiek lid

17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Ik zou er niet snel voor kiezen....
    Ik weet dat welke winkel je ook bent je nooit al je
    klanten tevreden kan houden, maar over deze
    winkel heb ik al zo vaak iets negatiefs gehoord
    dat je het volgens mij echt moet treffen of gewoon
    absoluut niet kieskeurig moet zijn.
    Heb ook gehoord (weet niet of het zo is) dat je
    altijd nog af kan dingen op de prijs en dat dat
    meestal nog lukt ook.

Succes met je keuze!

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zeker afdingen! dat hoort erbij!

o en ik ben zeker wel kieskeurig maar je kunt voor 5 cent niet eerste rangs zitten bedoel ik maar!

MAMSU
    idd is 500euro veel geld hoor! daar heb je gelijk in! maar ga eens naar een andere zaak voor een "leren" bankstel.... bv leenbakker? ikea? daar betaal je gewoon echt veel meer! mjin ouders hebben hun bank nu iets van 10 jaartjes ofzo maar hebben er ook minimaal 3x zoveel voorbetaald! noud an koop ik liever 3x nieuw... snappie?

Deel Deze Pagina