seats&sofas wel of niet doen?

Discussie in 'De lounge' gestart door erlida, 12 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

wel kopen? of absoluut niet doen!

  1. jawel hoor,geen problemen mee gehad

  2. NEE niet doen,slechte service(of wat dan ook)

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. Aszz

    Aszz Niet meer actief

    Afdingen hoort er zeker bij :D
    Wij hebben toch ook nog zo'n €300 van de prijs afgel*ld. En idd je moet niet verwachten dat je voor een kwartje eerste rangs kan zitten ;)
     
  2. mamalieske

    mamalieske Fanatiek lid

    14 sep 2006
    2.356
    0
    0
    niet doen vind de banken van zeer slechte kwaliteit en het ziet er ook goedkoop uit ook, leer lijkt plastic enz.

    Ik zou zeggen spaar door en koop iets moois.
     
  3. amaranta

    amaranta VIP lid

    6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Niet doen.
     
  4. lovewinnie

    lovewinnie VIP lid

    13 jan 2007
    16.250
    790
    113
    tilburg
    geen bank kopen daar hoor is mijn advies, mijn nichtje had er een bank gekocht en deze kwam al 10 wk later binnen dan afgesproken (afbellen kan maar dan ben je de aanbetaling kwijt) en ja dan word het zitten op een paar kratjes in je eerste huisje. toen ze hem eindelijk had was ze er op het oog wel tevrede mee tot dat een kleine uk van net 4 jaar op de leuning ging zitten (moet een bank wel kunnen hebben normaal) en boem weg leuning. nou ja meteen gebelt natuurlijk maar niks meer van gehoort zat niet bij de garantie (volgens mijn valt alles net erbuiten) nu hebben ze de bank maar weggedaan en een nieuwe gekocht. geld weg en alsnog een dure bank hebben staan. die andere bank was trouwens toch nog 1400 euro voor een 2,5 en 2 zits dus heel goedkoop was hij ook niet.
     
  5. sas25

    sas25 Actief lid

    3 mei 2007
    374
    0
    0
    heerlen
    Als je het mij vraagt is het een grote permanente out let met meerdere vestigingen door heel nederland,tegenwoording kan je ook gratis een tuinset of fiets uitzoeken die je gratis erbij krijgt,maar ik zou het niet doen..
     
  6. jopie

    jopie VIP lid

    10 aug 2006
    6.030
    1
    0
    Putten
    Wij hebben een paar weken geleden onze bank ook bij Seats and Sofa's besteld. We hebben hem nog niet, dus ik kan niet zeggen of het goed of slecht is gegaan.

    Het enige vreemde tot nu toe vind ik dat er heel groot onder het logo staat: "A giant take-away". en dat ik 14 weken levertijd wel erg lang vind voor een afhaalwinkel....
     
  7. Pientje

    Pientje Fanatiek lid

    17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    Ik wou net zeggen, in die foldertjes staat toch " 1 minuut levertijd"
     
  8. Claartje79

    Claartje79 Fanatiek lid

    17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    haha, ja die levertijd is zo mooi! geen enkele bank die wij aanwezen was direct mee te nemen, sterker nog, dat magazijn was zo goed als leeg!

    ik heb trouwens een bank van 75 euro van de ikea en ben er onwijs tevreden over, voor 500 euro heb je bij de ikea een leren bank en we konden er bij de seats & sofa's niets fatsoenlijks voor vinden. ik vind 500 euro óók heel veel geld, dat gooi ik na 2 jaar niet zo maar weg.
     
  9. LadyZorra

    LadyZorra VIP lid

    6 mrt 2007
    10.048
    5
    38
    De bank is wel ok, maar de service is KLOTE! (sorry)
     
  10. sim

    sim Niet meer actief

    nooit doen :x :evil: :x :evil: hele slechte ervaring mee!
     
  11. Jo79

    Jo79 VIP lid

    6 mei 2007
    24.597
    3.483
    113
    Zou het ook niet doen. Was een keer een heel programma over, vol klachten over Seats & Sofas. Echt een winkel met garantie tot de deur. Ken ook mensen met een bank daarvan en die hele bekleding is naar de knoppen en je krijgt echt geen nieuwe.
    Ben daar 1 x naar binnen gestapt en kreeg al zo'n verschrikkelijke opdringerige verkoper achter me aan, dat ik naar buiten ben gerend. Ja, misschien als je een goedkope bank wilt en elke 3 jaar een nieuwe neemt, is het handig.
     
  12. Saskia78

    Saskia78 Niet meer actief

    mja das vaak met dat soort winkels.. zolang het niet stuk gaat is het prima

    zulke ervaring ook met bijv. de mediamarkt
    niets mis met de spullen
    maar is er wel wat mis.. dan heb je een hoop ellende
     
  13. zonneschijntje

    zonneschijntje Actief lid

    13 jul 2007
    105
    0
    0
    NL
    ik koop liever bij leenbakker, goedkoop en prima kwaliteit, al mijn meubels komen daarvandaan en niet kapot te krijgen, enne ook daar banken voor 400 - 500 euro hoor!
     
  14. Danjo

    Danjo VIP lid

    25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik koop er alleen al niks omdat je kunt hier nog niet binnen komen en ze lopen al in je nek te hijgen GRRR..
    Hoor idd ook dat de service nul , nul is
     
  15. Caithlin79

    Caithlin79 VIP lid

    21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    We hebben onze bank daar ook gekocht.

    Geen problemen gehad met de service oid, ze kwamen echt pas toen we vragen hadden gelukkig. Wel lange levertijd en ben niet zo tevreden over de vering van de bank.
    Een gedeelte van de bank was al doorgezakt toen ie net een jaar oud was (kan ook door m'n zwangere gewicht gekomen zijn natuurlijk ;))

    Maar goed, ik ga echt niet zeggen of je er wel of niet heen moet gaan, in elke winkel zijn wel goeie of slechte ervaringen.
     
  16. patries38

    patries38 Bekend lid

    2 mei 2006
    811
    0
    0
    verpleegkundige
    Ik denk maar, voor dat geld kun je gewoon geen super kwaliteit verwachten, en ook de service zal minder zijn, dat kan ook bijna niet voor dat geld. Het is maar waar je voor kiest.Je doet er niet al te lang mee, maar dan kun je wel eens wat makkelijker een andere bank kopen.

    Ik ga liever voor kwaliteit, maar daar betaal je dan ook voor, maar ik hou er helemaal niet van om elk jaar een andere bank te kopen, ik erger mij snel aan slechte kwaliteit, dus dan liever sparen en iets goeds kopen.
    Wij hebben nu ook een goedkope bank, en ik erger mij rot. Maar we wachten nog even en sparen even verder voor een goede bank, we willen een Machalke bank, prijzig maar zooo mooi, dan nog maar even ergeren, haha.
     

Deel Deze Pagina