hoi hoi. Is één van jullie wel eens naar een paraview beurs geweest? (voor degene die niet weten wat het is. het is een paranormale beurs. www.paraview.nl En wat waren jullie ervaringen? Ik ga morgen Liefs kaatje
Ja ik ben er een paar keer geweest. Ik heb een keer mijn engel laten tekenen tarotkaarten laten leggen. Alles wat uit de tarotkaarten kwam heeft geklopt
ik wil idd ook tarot kaarten laten leggen met oog op de toekomst. Verder wil ik ook een aura foto laten maken. Verder zie ik het daar wel
Ik ja, heb toen handlezen gedaan. T klopte vrijwel allemaal wat ze me vertelde! Ook ben ik met mn zusje naar zo'n persoon geweest die aan de hand van foto's, dingen kon vertellen over die overleden persoon. Nou dit was de grootste larie ooit gehoord. Dus.. er zullen ongetwijfeld goeie tussen zitten, maar deze was n 2de rangs nepperd! Iig veel plezier gewenst!
Ik loop ook altijd een paar keer rond zo kan je zien bij wie het er druk is dat zijn meestal de hele goeie Je moet ook zo weinig tot niks over jezelf vertellen.
Wij nemen idd een foto van opa mee. die is afgelopen maart overleden. Verder vertel ik dus niets over mijn o zo grote kinderwens en kijk dus wie er zelf mee komt..geloof dat de paragnosten van paraview wel bij een of andere bond ingeschreven staan.
Mijn ervaring was slecht. Alles wat die vrouw vertelde waren mijn eigen woorden en of klopte allemaal niet. Ik geloof er wel in maar heb denk ik de verkeerde persoon gehad. Wil Char wel eens ontmoeten Lover
Kben er een paar keer geweest. Vond het echt bijzonder. Hangt een hele relaxte sfeer vind ik. Ook ben ik naar een aantal readings geweest en das echt bijzonder vond ik. Ze wisten echt niks van me en ze hadden gewoon echt gelijk. Bij mn man zeiden ze: Ben je van plan een nieuwe baan te nemen en te verhuizen? Uhm nee zei hij. Wat denk je.... Paar weken laten kregen we deze woning aangeboden en hij kreeg een nieuwe baan Hoe bizar! Ook bij mij hadden ze dingen goed. Over mn verleden wisten ze heftige dingen te vertellen en ik heb er echt even gehuild toen! EN ik huil nooit ergens zomaar,ik trek me altijd terug als ik moet huilen maar ik wist niet wat me overkwam. Volgens hun oud verdriet dat me nog dwars zat en hoe gek het ook klinkt,ik klaarde helemaal op na de huilbui! Zo appart! Veel plezier en geniet er van! Liefs!