seats & sofa's

Discussion in 'De lounge' started by Roozjuh, Aug 18, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. suusje1982

suusje1982 Actief lid

Aug 7, 2013
    363
    0
    0
    Wij hebben dus dezelfde stof maar hij ziet er nog prima uit. Hier wordt gewoon niet gegeten op de bank. En vieze handjes worden schoon gemaakt.

Ik zie trouwens dat de prijzen behoorlijk omhoog zijn gegaan voor bankstellen bij de leenbakker.

2. Shopaholicnl

Shopaholicnl Fanatiek lid

Mar 3, 2013
    2,775
    0
    0
    NULL
    Brabant
    Maar wat kan er mis zijn met zon bank denk ik dan bij seats en sofa... Een leren bank kan snel inzakken maar bij een wat strakker model als dit toch niet?

3. suusje1982

suusje1982 Actief lid

Aug 7, 2013
    363
    0
    0
    Dit misschien iets

Of deze

klik

Mijn schoonmoeder heeft daar ook een bank weg en zeer tevreden en ook prima wat van de prijs af te krijgen.

4. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Heeeeeeel slecht!!
    Ook woonsqeare is heel slecht.
    We hebben in 2jaar tijd 4 nieuwe bankstelsel gehad waarvan ze ons de laatste verkocht hebben als ècht leer.
    Hier bleek na 4wk weer iets aan te zijn (hij kraakte weer eens!!) en toen de monteur me vertelde dat zit echt wel NEP leer was plofte ik!
    M'n man heeft gedreigd met een advocaat en een stuk in de krant als we niet ons geld terug kregen.."hun wilde van ons af en wij van hun!!!"
    Uiteindelijk ons geld terug gekregen en in november komt onze echte leren bank die we besteld hebben bij uiteraard een andere zaak!!
    Dussss, koop gewoon meteen een fatsoenlijke bank want je krijg alleen maar problemen met zo een nep winkels!!

En zo zijn er meer vrienden die slechte service hebben gehad van hun!

5. dushi85

dushi85 Actief lid

Aug 23, 2009
    354
    0
    0
    Hier slechte ervarng met seats and sofa s. Onze lounge bank gekocht voor best veel geld. Hij zat in het begin goed maar zakte na een jaar of 2 al door.

6. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,162
    3,041
    113
    Nederland
    Wij hebben nu een jaar onze bank daar weg en bevalt prima. We hebben 40% van de prijs afgedingd toen.:D

7. mamie82

mamie82 Bekend lid

Feb 12, 2013
    886
    1
    0
    NULL
    NULL
    wij hebben onze eerste bankstel dar gekocht en nu na 12 jaar begint de stof langzaam op te raken maar ben er zeer tevreden over

8. Tweekids

Tweekids VIP lid

Aug 26, 2012
    13,148
    330
    83
    Female
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Hier een prima hoekbank, 749 euro vroegen ze 1200 voor. Kunstleer, hier 2 honden en een kind dat erop gaat en hij staat al 2 jaar zonder een enkel krasje! Wat een heerlijke bank :) idem met vrienden van ons.

9. honeyy

honeyy VIP lid

Nov 5, 2008
    7,635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    We hebben hele.goede ervaring!

Ouders hebben.een bank gekocht, staat nu al 7 jr. Niks aan te zien.

Wij in 2005.een.hoekbank. kreeg de verkeerde kussens. We hebben de kleur om en om (donker bruin,.creme,.donker bruin,.creme etc) binnen 2 weken de goede kussens en mochten de andere houden. Willen een nieuwe omdat we deze beu zojn en gaan.zeker weer na hun!

10. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

Oct 1, 2007
    18,389
    1,292
    113
    Flevoland
    die heb ik hier toevallig open staan :D die vond hubby dan wel weer leuk. er is weinig verschil :p

11. guus

guus Fanatiek lid

Mar 20, 2012
    2,083
    0
    0
    in het koude noorden
    hier ook slechte ervaring met hun, een stoel van ruim 700, 3 keer terug geweest, en nog niet goed

12. mientjuh2

mientjuh2 Actief lid

Dec 19, 2010
    282
    44
    28
    NULL
    Overal en nergens
    Seats en sofa's... tja
    Je kunt er op zich wele een goeie bank kopen er zit wel een grote maar aan!!!!
    Zorg dat je het bankstel aan laat passen naar je wensen.. Neem geen genoegen met een standaard bankstel. Die hebben vaak een houten onderstel en dat is bagger daar.
    Metalen onderstel gaat goed. Van onze 2 bankstellen en stoel met relaxgedeelte hebben wij 1000 euro afgeluld. Dus als je het doet... niet opgeven na een paar honderd euro

13. steenbokje

steenbokje Fanatiek lid

Sep 24, 2012
    2,256
    261
    83
    apothekersassistent
    limburg
    Als je opzoek bent naar een bankstel wat lang meegaat zou ik niet voor Seats en Sofa's kiezen. Ze hebben een hele agressieve verkoop en mindf*cken je waar je bij staat. Bovendien altijd over de prijs onderhandelen! Wij hadden een bankstel gezien á €1950 uiteindelijk zouden we het meekrijgen voor €999. Garantie tot aan de deur en je moet het zelf ophalen. Wij gaan toch liever naar een andere winkel. Ze zijn echt grof en agressief vind ik. Zeggen letterlijk voor jou 1000 andere klanten, zegt genoeg toch ;)

14. 2g4e

2g4e Niet meer actief

Niet doen!!! Verachrikkelijk opdringerige verkopers! Je bent de drempel nog niet over of er springt er al een in je nek. Je kan er zeker wat vanaf lullen, maar dat mag ook wel voor de kwaliteit die je krijgt. Wij hadden er een bank en loveseat gekocht en binnen een jaar kon je al niet fatsoenlijk de bank uit komen omdat de kussens vreselijk waren doorgezakken. Wij komen er nooooit meer!

15. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Hier juist twee keer een hele goede ervaring! De oude bank hebben we na 12 jaar maar eens weggedaan en in januari kwam onze nieuwe. Helemaal blij mee en alles is netjes verlopen.

16. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier ook goede ervaringen eigenlijk. Onze bankstel van de Seats and Sofa is nu 8 jaar oud en begint nu wat in te zakken. Mijn ouders hebben een bankstel daar gekocht en is ruim 12 jaar oud en is nog perfect. Wel zijn beide bankstellen van echt leer.

Wel hebben we flink afgedingd daar, hij was officieel 950 euro en hebben hem meegekregen voor 600 euro.

Share This Page