Meisjesnamen hebben we in overvloed, en we hebben toch een paar waar we in overeenkomen. Maar jongensnamen is echt vreselijk!!! Ik vind zowiezo al niet gemakkelijk een jongensnaam, en de namen die ik leuk vind, vindt mn vriend dan weer niks! En andersom... Hebben jullie nog jongensnamen? Niet te extreme, dit was mijn lijstje tot nu toe, dan hebben jullie idee qua stijl. Mauro Jesse Jente Dion Dario Jari Senne Jens Jinte Tijs Nu, enkel Jens en Tijs vindt mn vriend nog wel goed. Het is niet zo'n naam waar we allebei van hebben "ja dat is em!" Meer van "ja die is ook wel mooi...." Kunnen jullie me nog helpen? Heb al sites afgezocht, boekje thuis liggen, ik vind nergens een waauw-naam! (en al zeker geen die mn vriend ook leuk vind) Hij wil echt een stoere naam. Maarja, wat zijn stoere namen...?
Ik vind jongensnamen ook lastig. Kan zo 30 leuke meisjesnamen bedenken, maar geen enkele leuke jongensnaam! Een aanvulling op je lijstje misschien: Timo Tygo (maar die zul je misschien zelf ook wel hebben gezien!)
pffff hier is een jongensnaam ook lastiger te vinden dan een meisjesnaam! Dus ik kan je niet helpen, zit met hetzelfde probleem (hoewel we nu eentje hebben die we bijna mooi vinden, maar tja, ik ben nogal een twijfelkont....)
Ja meisjesnamen kan ik er ook zo 30 mooie geven! Vind het ook zo moeilijk om te kiezen. Ze moeten er tenslotte de rest van hun leven mee rondlopen he...
Jurre, Aron, Wessel, Jasper, Lukas, Luka, Kris, Kristian, Tobi, Mika, Tomas, Jelte, Gijs, Hugo, ................. Weet ff niet meer. Veel succes ermee.
Hahaha grappig zeg, ik vind jongensnamen zooo easy en meisjes namen totaal niet!! hahaha hier een paar jongens namen : Dean Duncan Dani (daanie) Sergio Angelo Tim is makkelijk maar heeft een mooie betekenis Antonio Joaquin (gwa-keen) Rob Marco Remco Jesse vind ik ook mooi maar die had je zelf ook al Mylo (my-loo) op zn engels Dustin Eragon (van die film) Aaron Valentijn Dio Clark Collin Tender (tja het bestaat) Maarten Martin Maurice Geoffrey Vincent naja nog meer? of vind je t niets
Milo/Mylo vind ik wel mooi, Collin ook wel! En had nog Remi en Rense gevonden, heb die al eens doorgestuurd naar mn vent. Zien wat hij er van vindt
wat viind je van : Jonas of Jake Jamie Jente Jerom Jeroen Jordy offfeeh.. Taylor Tareen off Ray raymond maier (mahier) Patrick Tycho Yoeri Joshua Dylan dillan of Jayson
Wij hadden zelf Connor, Jesse (spreek uit Jessie) of Brandon voor een jongen (mijn vriend is engels). Senna vonden we ook wel mooi. Maar sinds december weten we dat we een meisje krijgen!! Inderdaad makkelijker, meisjesnamen!
Had te vroeg gejuicht... Liefje vind het toch niet echt "de" naam om te geven... Jesse vond ik ook mooi, maar hij niet. Bjorn zo heet een kameraad van hem. Verder vind ik wel leuk: Dylan, Ja(y)son, Jorn vind ik ook wel specialer! Kijken wat hij daarvan zegt natuurlijk... Want daar ligt het probleem haha! Hbbeestje, jij hebt ècht wel een hele rits namen he, waauw Handig, zo'n wandelende namenboek hihi!
Hahahah ik hoop ook vanharte dat ik mocht ik ooit zwanger worden van een jongen zwanger zijn want meisjes namen pfff.. ik weet ze écht niet hahahaha! wat ook leuk is : Valerio of Jarno
Jarno gaat ook wel! En als jij een meisje krijgt, dan open ook maar zo'n topic als dit Dan zal ik mn meisjes lijstje doorsturen haha!
Andrew is ook leuk of Yentle off... Maarten! Mart Martin Arno Arnoud weetje wat je ook kan doen (misschien een idee) als je bv naar goedetijden gaat ofzo.. dan neem je gewoon de manlijke spelers en in het echt hebben ze soms hele mooie namen zoals Bing bv. die heet Everon in het echt. toch mooi of Jeff heet Bartho