Hoi ik ben nu ruim 10 weken en we zijn ons al aan het oriënteren op een kinderwagen wat we mooi vinden enzo. Nu zag ik hele mooie en vooral bizar goedkope kinderwagens bij mamaloes Maar is dit dan ook kwaliteit of is dit goedkoop is duurkoop? Ik heb geen ervaring bij deze winkel vandaar deze vraag. Bij mijn oudste zoon nu 9 had ik een kinderwagen van maxicosi deze heb ik ook gebruikt voor mijn jongste zoontje nu 4 maar deze heb ik verkocht omdat we eigelijk ervan overtuigd waren dat we geen 3e kindje meer zou komen maar na lang twijfelen toch de knoop doorgehakt.
Ik heb bij de 3e een "goedkope" kinderwagen gekocht, baninni maxim 3in1. Is nu niet meer te koop maar dacht 350/400 euro. Dat was in 2014, mijn zusje heeft hem nog een jaar gebruikt, daarna ik weer voor 2 kinderen. En hij ligt nu op zolder voor "misschien". Hij is wat verkleurd en het rubber van het handvat kapot maar voor de rest nog goed. Ik zou hem zo weer kopen Goedkoop hoeft niet direct slecht te zijn en duur perfect. Het ligt ook aan je wensen, eisen, gebruik (dagelijks 3u bospad of alleen 10min "blokje om" scheelt nogal).
Ik heb deze: https://www.mamaloes.nl/cangaroo-alma-beige-3-in-1-combi-kinderwagen-incl-autostoel Een hele fijne, en makkelijk in te klappen en goede kwaliteit