blijvende piesende hond!!

Discussie in 'De lounge' gestart door babs81, 18 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

:(Mijn hond is nu bijna 1 jaar, en toch blijft de pup in huis plassen (beagle)
    Elke dag 5x uitlaten.... gehalveerd sinds 4 maand..
    Mijn laminaat is nu kapot.... we wonen nu 1 jaar hier nu,:x:(
    En dure laminaat, dwijl dit niet meer, gezien er een nare pus stank vanaf komt,,, ondank stoomapparaat
    Nu willen we best een nieuwe vloer, dan een stuk goedkopen dan nu... Boven hebben we een traphekje maar hele gebroken hoopgpolige tapijt boven is het einde, nu laminaat leggen, maar........toch bij het traphekje even de laminaat kapot maken:x:$

Maar eers hoe verhelp ik dit?? Ik weet het niet meer, straf haar, doe er alles aan, soms vaker dan 5 x uitlaten

Ook eet ze alles op.... mijn eetkamerstoelen nu 2 stuk gebeten incl veelt
    me schoenen.. pist op mijn sweade bank.. blaft de hele dag door.... ondanks een anti blafband..

Ik weet het niet meer,.... geen haar op mijn hoofd haar weg te doen... maar iemand een tip? word gek... al mijn spullenm zijn mij zoooo DIERBAAR

2. Faith88

Faith88 Fanatiek lid

7 jun 2008
    1.037
    0
    0
    friesland
    ik zou naar een goede hondenschool gaan met je hond, als hij binnen plast, de hele dag blaft, en ook nog alles kapot bijt heeft hij denk ik meer opvoeding nodig!

ook kun je een gedragstherapeut inschakelen die kan je helpen met dit soort problemen.

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    Zit ze veel alleen thuis?

4. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Advies inwinnen bij de da. Eerst kijken of een geen lichaamlijke problemen zijn. Dan idd een goede hondenschool zoeken (je da kan daar bij helplen)

5. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    In een bench doen als je er niet bent of even boven bent etc, beagles zijn nogal stoute eigenwijze honden (heb zelf jacks ook al een veruineerd huis gehad laminaat kapot nu zit ze gewoon in de bench en ze vind het heerlijk)
    Het is gewoon hun eigen plekje lekker veilig voor de kids hihih

En ga op een cursus maar t blijft lastig natuurlijk!!

6. Natas85

Natas85 Actief lid

23 mrt 2009
    156
    0
    0
    kapster
    Rotterdam
    Wat bedoel je met gehalveerd sinds 4 maanden?
    In het begin wel 100 keer naar buiten geweest met m'n pups, tot ze het goed zelf aan gaan geven, dan telkens wat minder.
    Ieder plasje ed. buiten goed geprezen.

Ik zou eerst naar de dierenarts gaan om lichamelijke problemen uit te sluiten en terug naar de basis gaan.
    Waarschijnlijk is er ergens in de zindelijkheidstraining iets fout gegaan.
    Ook zou ik zoals al gezegd een goede hondenschool zoeken, een Beagle is een energiek ras en moet wel z'n energie genoeg kwijt kunnen.
    Zowel lichamelijk als mentaal!
    Maak een hond lichamelijk moe en na 10 minuten staan ze weer te springen om verder te gaan.
    Zodra een hond ook mentaal een uitdaging heeft gehad, zijn ze veel rustiger.
    Als voorbeeld: als ik met mijn rottweiler teefje 1,5 uur op het strand loop en balletjes aan het gooien ben, hangt haar tong op de grond maar is ze na 10 minuten even rusten en wat drinken weer fit genoeg om verder te gooien. Als ik een spoor uitloop (ik doe politietraining met haar) moet ze daar heel intensief dr koppie bijhouden om de geur op te pikken, het goede spoor te volgen, afleidingssporen negeren, af gaan bij voorwerpen etc. Dan is ze na een 15 tot 20 minuutjes op het spoor gelopen te hebben, bek af! Zeker als daarna nog een appèl en manwerk volgt, hoor je haar de rest van de dag niet meer.

Succes!

7. schaapie123

schaapie123 Niet meer actief

hoera je hebt een beagel, en als ze alleen zijn slopen ze snel en veel, en dat blaffen is typisch beagel.

met 5 keer uitlaten (wat bij de meeste mensen max 15 min is) red je het echt niet mee.
    een bench is geen gek idee, veilige slaap plaats
    ze is nu 1 jaar dus pak de fiets en ga lekker met haar fietsen (wel opbouwen kwa afstand) ga naar de hondenschool.
    win advies in bij gedragsdeskundige

8. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Ik zou eerst maar es stoppen met em te straffen en em juist UITBUNDIG te gaan belonen als ie buiten plast.En dus ook heel vaak met em naar buiten,begin met iedere 1,5 uur.Ook die blafband de vuilnisbak in want das natuurlijk helemaal vragen om problemen vooral bij een ras als de beagle.Als je niet thuis bent zorg je dat ie niks kapot kan maken,dus zet em in de hal of iets dergelijks en niet gelijk 5 uur ofzo,en als je een bench wil gaan gebruiken een uitgebreide benchtraining vooraf.Ook een goede hondenschool op gaan zoeken die verstand heeft van dit ras.

Sorry ik word een beetje boos bij het lezen van je openingspost,je doed net alsof het een of andere rothond is maar je doed het echt zelf,je bent helemaal verkeerd bezig met z'n opvoeding en ja daar krijg je rothonden van! Ga aub naar een goede hondenschool en/of gedagsterapeut dan kunnen ze je vanalles leren om de hond op te voeden,je kan er zo veel plezier van hebben!

Veel suc6!!

9. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
  10. babs81

babs81 Niet meer actief

dames.. tnx

Dit is idd beagle gedrag
    De bench haal ik naar beneden idd

En het uitlaten.. wij lopen geen 15 min.. maar echt wel 3 kwartier per uilaatbeurd
    En idd ze plast en poept buiten, en belonen doen we continu.
    Spelen buiten om haar veel te laten uitrazen
    totdat ze thuis munt is

We hebben veel informatie ingewonnen over beagles
    veel boekjes gekocht, veel sites afgestruimd
    Een speciale beagle opvoed training
    blablabla

11. Nora86

Nora86 Fanatiek lid

17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja toch jammer dat je ondanks je inspanningen een hond hebt overgehouden die binnen plast en dingen stuk maakt.
    Ik denk dat je met een bench toch al een heel end komt , hoewel je het blaffen daarmee waarschijnlijk niet weg krijgt.
    Vergeet niet om een goede bench training te doen.
    Heel veel succes in ieder geval.

Deel Deze Pagina