Hoi! Normaal heb ik altijd vitamine D van davitamon maar die is behoorlijk aan de prijs. Nu weet ik dat het niks uitmaakt of je het van een a of geen merk koopt. Zo kwam ik druppels tegen bij action voor geloof 1.89, niet duur en ook noig op olie basis ipv water. Staat een leuk beertje op en kinderen enfants. Ik ging er dus vanuit dat deze geschikt zijn vanaf 0. Nu staat er echter op de verpakking volwassenen en kinderen ouder dan 3 jaar: neem dagelijks 10 druppels. Nu wil ik dit wel geven aan mijn dochter van bijna 2, maar hoe zit dit voor mijn andere dochter van 6 maanden ? Kan ik haar dit ook geven ? Het merk is innovit. Dank alvast !
Ik zou het niet weten, ik gebruik zelf Kruidvat eigen merk. Kost iets van 2 euro nogwat, is prima voor kinderen vanaf 0.
Als er op de verpakking staat volwassenen en kinderen ouder dan 3 zou ik het helemaal niet geven ook niet aan je kindje van bijna 2. Zou gewoon voor Etos, Kruidvat of Davitamon gaan.
Wij hebben davitamon op olie basis, daar zit geen suiker in en onnodige troep. Koop het altijd met korting meestal 25% Zou de leeftijd van het flesje aanhouden en eventueel een huismerk zonder suiker zoeken.
Ik heb eigenlijk ook altijd van davitamon, maar met 2 kindjes gaat het zo hard . Huismerk op olie basis ben ik nog niet tegen gekomen. Daarom was ik al blij dat ik deze tegen kwam. Ik hou idd leeftijd van flesje aan en gebruik hem niet.
Goedkope bevatten onnodige ingredienten. Koop liever normale zonder toevoegingen, Ik heb vibofit en voldornde voor 2 kids dubbele dosis 2mnd
Wijhebben vibofit en davitamon aquasum staan. Mijn baby trekt echt een heel vies gezicht bij die vibofit. Bij de davitamon gaat vrijwillig zijn mondje open.... Kruidvat ook met een smaakje?
Je kan even vergelijken met de davitamon en dan het aantal druppels aanpassen. verder even kijken of er andere hulpstoffen in zitten dan in de davitamon en dan bepalen of je ze ook aan de baby geeft. ik gebruik zelf voor yoshua vibofit (zat in een van de babydozen en nog 1gekregen van iemand die het niet gebruikt) en mij oudste 2 (5 en 7 jaar) krijgen van da eigen merk.