jeee meid, nou dit kan die gyn volgens mij echt niet maken, als overal al staat dat onder de 10 miljoen al slecht is. ik zou idd ok zo snel mogelijk bellen voor een nieuwe afspraak. dit hou je toch ook niet vol
Was het niet per ongeluk 46 miljoen? Ik weet het niet.....maar dat is de enige verklaring dat die lamzak niks heeft ondernomen.... Misschien heeft het jullie verkeerd verteld?
Oh...ik heb nog in het andere topic geantwoord Ik zou eerst je eigen gyn nog eens bellen. Zeggen dat je het emotioneel niet zo lang meer trekt en aangeven wat je gelezen hebt. Kijken wat hij daarop te zeggen heeft.....Als hij je niet serieus neemt zou ik idd ook naar een ander ziekenhuis gaan. Sterkte een een dikke kus lieffie!
nope, ik zag dat hij het opschreef vanuit de computer.. 4.6... en daarna zei hij het ook.. hij vertelde er ook bij dat het aan de lage kant was, maar dat de bewegelijkheid en vorm goed waren.. dit was waarschijnlijk de rede dat het wat langer duurt.. maar mevr en mr het is genoeg om zelfstandig zwanger te worden.. dus gaan we hsg uitvoeren en dan weer wachten tot februari. 46 miljoen lijkt me niet aan de lage kant hihihi
Natasja, Ik zou heeeeel snel een afspraak maken in een ander ziekenhuis bij een andere gyn... Als het echt maar om 4.6 miljoen zaadcellen gaat dan is dit idd. een ernstige afwijking. Bij mijn ventje waren het er nog een pak meer en de gyn stelde ons gelijk voor om over te stappen op IUI... Met een goed resultaat dus! Veel succes hoor! En zeker niet ongelukkig blijven rondlopen, gewoon gelijk de telefoon pakken en een afspraak maken voor een second opinion! Liefs Kirby
Nee meis, ik weet het..je moet wat he, vanaf de zijlijn.... Bellen! Dat is het enige wat je nog kan doen...leg je verhaal neer en eis dat ze iets met je gaan doen! Heel veel succes! Elmo
Natas, ik lees net dat je in het ST Fransiscus loopt. Ik heb daar ook gelopen toen ik niet zwanger raakte. Ik had een gyn die Dr Nuijten heette, ik vond het een wereld gyn. Misschien moet je die eens aan z'n jas trekken of heb je hem ook?
Ik zou er ook achterna gaan, ik volg je verhaal nu al zo lang. Ik zou het er niet bij laten zitten. Zet je tanden erin en laat je niet afschepen. En die gyn, misschien kun je (per ongeluk) een afspraak maken met een andere gyn, en als je eenmaal daar bent je verhaal op tafel leggen.
kom op Natasja, Maak jezelf sterk en eis een second-opinion of zeg dat je eerder terug wilt komen. Dit werkt zo toch niet :x ! Zo kun je nog wel jaren wachten ben ik bang. Mensen waarbij ze geen reden kunnen vinden worden nog eerder geholpen....... "gewoon" bellen meid. dikke *knuf* van mij!
Ben een beetje uit balans nu ik weer gelezen heb over de zaadcellen/zwemmers. Bij m'n vriend was de uitslag 6 miljoen en ook hier vonden ze de uitslag goed, maar als ik dit zo lees is het helemaal niet zo goed Ben me aan t bedenken wat ik eraan kan doen om meer duidelijkheid te krijgen. Ga eerst nog maar eens het medische spreekuur van het ziekenhuis eens bellen en nogmaals naar de exacte uitslag vragen...ik ga gewoon twijfelen of ik het wel goed gehoord heb , maar weet het wel bijna zeker want ik heb het opgeschreven. Vraag me af of je via de huisarts ook zaad kan laten onderzoeken? Gewoon nog eens en dan in een ander ziekenhuis ..kijken wat er dan uitkomt. Misschien een idee?
hey meis, ja ik was inderdaad ook een beetje van slag toen ik dat las. Het is misschien goed omdat de bewegenlijkheid en vorm goed zijn bij onze mannetjes.. dus alleen maar aantallen.. ik zat ook al te denken om het bij de huisarts nog eens te vragen ( zaadtest)
Ik ga eerst de uitslag nog eens navragen ..hoe het precies zit, want m'n vriend is ervan overtuigd dat het SUPER zaad heeft,met andere woorden dat het 'probleem' bij mij ligt, maar ik vraag dat me tenzeerste af... Vreemde onzekerheid geeft dit zeg, m'n maag is ervan gaan draaien! Je zou toch zeggen dat ze overal de zelfde maatstaven zouden moeten gebruiken zoals bijv onder de 10 miljoen niet oke, maar niet dat het bij het ene zh wel als oke gezien wordt en bij het andere niet...dat zou toch niet moeten mogen kunnen
dat lijkt me niet.. maar wij lopen ook bij verschillende ziekenhuizen he? ik denk echt dat het er mee te maken heeft dat het alleen het aantal is.. bij ons beide (bij jou zeker weten) is het raak geweest dus het moet kunnen zou je zeggen. Ik twijfel soms.. maar heb toch echt 2 testen van verschillende merken met een streepje gehad, hoe licht ook.
Ook al zou het moeten kunnen (zoals je zegt ff zwanger geweest)....dan nog heb ik bv bij sprake van verminderde kwaliteit liever hulp, want de dagen, weken, maanden, jaren tellen wel door en we blijven in afwachting van, maar worden wel ouder Pfff....
hallo natas.. Ik heb niet je hele topic doorgelezen, maar die minimaal 10 miljoen/jard whatever.. is dat niet op gesplitst in categorien, wat ik mij kan herinneren (mijn Hub heeft ook een potje ingeleverd!) is dat je categorie A, B, C en D hebt. en dat er in totaal voldoende van categorie A en B moet zijn dat zijn de beste, waarbij A het aller-beste is, misschien dat er in cat. B ook voldoende zitten, maar minder snel zijn? Misschien is het idd handig om of om meer details te vragen, of een second opinion? liefs Gigi
ik heb geen idee of het zo getelt is gigi.. Mirre, je hebt gelijk.. ik probeer ook alleen maar te redeneren. ik wil ook nu.. en niet over tig jaar.
Natasja, Wij kunnen hier allemaal wel onze mening geven, maar ik denk dat jij ook diep in je hart wel weet wat je zou willen doen. De twijfel die je hier naar boven brengt zegt eigenlijk toch al genoeg? Succes en laat je niet zomaar wegsturen meis. Groetjes Monique
* Geeft Natasja een schop onder de kont terug * Kom op meis, morgen direct bellen! Geldt ook voor Mirre trouwens! Tis tijd voor aktie meiden, jullie zijn sterk en laten zich niet afschepen! Staat het raar als ik mee ga en die gyn ook een schop onder z'n hol verkoop ?
Wat ik wel weet...is dat ons ziekenhuis niks met de cijfers deed van de kliniek waar we eerst liepen..omdat iedereen "anders" telt. Of ze willen weten hoe er precies geteld wordt Of ze tellen liever zelf... MEIDEN: BELLEN MORGEN!