second opinion? of terug naar de gyn? topic van Natasja

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Me2, 1 nov 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Wat lief van je man! Ik zou inderdaad als je niet meteen een second opinion wilt vragen in ieder geval wat tips en trucs aan die gyn van je vragen, want jullie een beetje op weg helpen is toch het minste wat hij kan doen!

2. angeliq

angeliq Actief lid

16 dec 2005
    110
    0
    0
    hoi natasja

ik vind t heel vervelend voor je dat je in deze situatsi zit met veel onduidelijkheden.
    mijn mannetjes zaad is ook niet goed had tussen de 9 en 10 miljoen en na opwekkinng 11 miljoen zaadcellen, hierbij waren de vorm en bewegelijkheid ook niet super. vandaar dat ons ivf icsi is geadviseerd.
    Ik zou zeker vragen om nog een zaad onderzoek mijn mannetje heeft er 3 gehad.Tevens hoop ik dat als je nog t zaad nogmaals laat onderzoeken dat je meer uitleg ofzo krijgt. wij wisten na t eerste gesprek ook niet veel meer we waren ook overdonderd dus hadden niks gevraagd. inmidels zijn we goed ingelicht mede dankzij onze fertiliteits verpleegkundige waar we altijd ff bij binnen kunnen komen zomaar of met afspraak of via de mail.

veel succes en hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid over t hoe en wat er verder gaat komen

groetjes ang

3. Ingiemoppie

Ingiemoppie Niet meer actief

natajs... ben net weer terug van dagje weggeweest... ik zou ook second opinie aanvragen...... het is gewoon veel te lang dat je moet wachten...

succes....

4. lieke

lieke VIP lid

7 sep 2005
    6.289
    263
    83
    wat een twijvels allemaal, zo schiet het niet op he.
    Neem je onzekerheid weg en maak een nieuwe afspraak dit is zo slopend allemaal voor je.
    succes liek.

5. Me2

Me2 VIP lid

30 mei 2006
    6.888
    0
    36
    Hoe si het vandaag met je meissie? Heb je al een beslissing genomen?

6. ElviraR

ElviraR VIP lid

28 okt 2005
    5.134
    0
    0
    Hey meis,
    Ik hoor de ouwe Natas alweer ;) Goed dat je zo positief blijft meid! Maar had van zo'n sterk karakter ook niet anders verwacht ;)
    Ook supers van je ventje dat ie je zo goed aanvoelt en lekker vrij heeft genomen die middag.
    Ik zou gewoon nog eens een gesprek met diezelfde gyn vragen en je onduidelijkheden op tafel gooien. En dan tevens aangeven dat je het zelf erg lang vindt om tot feb te moeten wachten. Niet rond blijven lopen met twijfels en onduidelijkheden!
    Je kunt het lieverd!
    Dikke kus Elvira

7. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Natasja, mijn ventje had ook verminderde zaadkwaliteit en hij kreeg Proviron voorgeschreven van mijn gyn. Deze IUI was de kwaliteit al stukken beter dan bij de eerste controle van het zaad. Hier kost zo'n doosje rond de 10€ maar het is wel op voorschrift. Misschien eens voorstellen aan je gyn of zo? Is maar een ideetje hé :)

Liefs
    Kirby

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Zat op de bank en bedacht me iets....ik heb nog iets voor je....
    ZONNESTRAALTJES!
    Ik heb er zoveel....hoe ik er toch steeds aan kom? ghehe....
    Jij mag ook een flinke hand vol!
    Alsjeblieft...!
    Dikke zoen!
    Elmo

9. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    hihihi heerlijke zonnestraaltjes!

Ik zit gewoon ff lekker ongesteld te wezen.. heb mannetje op 1000mg vit C gezet.. en we gaan weer ons best doen.
    Ik bel van de week de gyn wel een keer op.. zag het zo zwart van de week.. nu al weer een stuk rooskleuriger!

Deel Deze Pagina