Hallo meiden, Ik had een vraag aan de clomid gebruikers. Ik heb van 28 aug t/m 2 sept mijn eerste kuur Clomid 50 mg gebruikt. Ik had wat opvliegers, vermoeid einde vd dag en in de avonduren een 'druk' op mijn hoofd waardoor ik voor mijn gevoel dubbel zag. Dit was allemaal goed te doen en de bijwerkingen vielen mij mee. Nu heb ik sinds zondag elke dag vanaf een uurtje of 12 gigantische hoofdpijn. Ik ben iemand die snel hoofdpijn heeft dus wel aardig wat gewend. Maar deze hoofdpijnen zijn niet normaal! Het is ook geen migraine, dat heb ik als kind gehad en voelde echt anders. Heeft iemand hier ervaring mee die Clomid slikt? Ik lees wel dat hoofdpijn een bijwerking kan zijn maar ik moet eigenlijk gewoon continu plat om het draagbaar te houden maar dat gaat niet elke keer gezien er ook nog gewerkt moet worden. Ik twijfel dus ook wat ik er mee aan moet. Moet ik de arts bellen of het voor lief nemen? Ik krijg geen echo's tussendoor dus ik zie of spreek de arts ook niet.
Herkenbaar! Ik had daar ook last van, ook van die opvliegers. Heb het toen aangegeven bij m'n gyn en in overleg overgestapt naar hormonen spuiten. Ovitrelle en Gonal-F. Ik zou dus zeker wel contact opnemen morgen.
Als het zo erg is, zou ik het zeker overleggen. Het kan een soort overgevoeligheidsreactie zijn. Volgens mij staat in de bijsluiter dat je bij het zien van lichtflitsen meteen contact moet opnemen. Helse hoofdpijn lijkt mij daar ook onder vallen. Morgen dus bellen!
Hoi Burns, Wat vervelend dat je er hoofdpijn van krijgt. Ik ben daar ook een beetje bang voor omdat ik sowieso heel vaak last heb van hoofdpijn, maar we gaan het zien. Sterkte in ieder geval! Ik heb net mijn kuur duphaston gehad en wacht op een bloeding zodat ik kan beginnen met clomid. Sinds gisteren heb ik heel weinig oud bloedverlies. Ben zo bang dat de bloeding niet door gaat zetten waardoor ik niet kan starten met clomid. Heeft iemand ervaring die mij gerust kan stellen?
Ik zou zeker contact met de persoon opnemen waar je onder behandeling bent ik heb ook 4 rondes clomid gehad in het verleden en had de zelfde klachten. Ik heb zelfs gehad bij dosering van 12,5 mg clomid dat ik van zulke klachten had.
Zeker contact opnemen. Ik heb er ook last van gehad, en ging ook wazig/vlekkerig zien. Clomid kan de bijwerking hebben dat je hypothalamus vergroot wordt en daardoor ontstaat er een druk op een oogzenuw waardoor je hoofdpijn en slecht zicht kan krijgen. Dat vertelde de gyn me toen. Een reden om dus geen clomid meer te slikken.
Ik heb vanochtend contact met het zkh gehad. Het is een veel voorkomende bijwerking. Ik heb advies gekregen om Aleve Feminax te nemen in combinatie met paracetamol. Dit heeft mij vandaag de dag door geholpen. Ik ga nog 1 maand Clomid slikken (tenzij het natuurlijk niet meer nodig blijkt te zijn!) om te kijken of ik er last van blijf houden of dat mijn lichaam er dan aan gewend is. Anders mag ik zeker weer contact opnemen om een ander plan op te zetten! Voor nu kan ik er niet veel meer mee dan de pijnstillers in te nemen en wanneer het kan de rust te pakken. Ik heb morgen nog 1 werkdag en dan heb ik eindelijk 3 weken vakantie! Hopelijk kan ik dan lekker uitrusten!
Ik kan je niet helpen met je vraag betreffende je bloeding die niet doorzet. Ik heb wel een cyclus van mijzelf maar te onregelmatig. Ik heb dus ook geen medicatie nodig gehad om mijn menstruatie op te wekken. De bijwerkingen van Clomid zijn voor iedereen verschillend, sommige hebben er heel erg veel last van, de ander een beetje en sommige zelfs helemaal niet. Ik vond het van te voren ook allemaal heel spannend, maar ik dacht en denk nog steeds aan het doel waarvoor ik het doe! Al vond ik dat gister wel lastig omdat mijn hoofdpijn niet te harden was op dat moment. Hopelijk komt je bloeding snel op gang en kun jij ook starten met Clomid! Succes!
Even een update: Mijn hoofdpijn is zo goed als weg. Ik heb inmiddels ook een eisprong gehad en waarschijnlijk heb ik hier erg heftig op gereageerd. Nu dus op het wachtbankje... Morgen gaan we lekker even een paar dagen weg, daar heb ik wel zin in!