Stemmen gevraagdt, baby van de maandverkiezing

Discussie in 'Over deze site' gestart door wolly, 2 aug 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wolly

wolly Niet meer actief

Dit is wel vaker gemeld, maar ik wilde het toch nog even melden.

Ik heb nu al een paar namen gevonden van mama's die vragen om stemmen voor hun ukkie.
    Bij sommige staat het zelfs in hun onderschrift.

Het staat duidelijk in de regels dat het niet mag en ik vind het erg oneerlijk voor de mama's die zich wel aan de regels houden.
    Zo krijgen de eerlijke mama's geen kans om iets te winnen.

Dit is voor mij nu een rede om niet meer mee te doen want je maakt toch geen kans, (en vele met mij)

Kan er iets aan gedaan worden?
    B.v. als er gevraagd wordt om stemmen dat je dan een tijd niet meer mee mag doen?

2. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005
    7.494
    0
    36
    Hoi Wolly,

Het is inderdaad niet toegestaan om in je onderschrift te vragen om stemmen.

Voor de andere leden die het wel volgens de regels willen doen, is het inderdaad niet eerlijk. Helaas zien wij ook niet altijd alle onderschriften. Het is wel zo dat als we de onderschriften tegen komen, we een pb doen naar het lid of het onderschrift verwijderen.

3. wolly

wolly Niet meer actief

Elvira ik heb je een pbtje gestuurd ;)

4. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    wat kinderachtig zeg, lekker belangrijk als mensen de foto niet leuk vinden stemmen ze toch niet denk ik dan.. en hoeveel mensen zeggen het niet in hun eigen mama topic, ga ik toch ook niet verklikken steeds, nee beetje kinderachtig vind ik het..

5. wolly

wolly Niet meer actief

Waarom kinderachtig, vind ik helemaal niet, ik kan jou ook de vraag stellen waarom speel je niet eerlijk, bang dat je dan niet kunt winnen ofzo?

6. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    gewoon zodat mensen weten dat je meedoet ze zijn toch niet verplicht om te stemmen dan, maar als je niet verteld weten ze het ook niet he? maar aan het aantal stemmen te zien weet ik genoeg.

7. wolly

wolly Niet meer actief

Het is niet toegestaan om stemmen te vragen dat staat in de regels "voor" je een foto instuurd, puntje nr.08, lees dat anders maar eens dan snap je wat ik bedoel.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vind het ook niet kinderachtig hoor. doordat dit steeds weer word gedaan.doe ik dus ook niet meer mee erg jammer dat wel maar als ik mee doe wil ik dat iedereen eerlijk speeld.

9. wolly

wolly Niet meer actief

@Blusvrouw: Ja precies dat is ook wat ik bedoel.
    Ik vind ook dat iedereen een eerlijke kans moet krijgen, en om dan te vragen om stemmen....nou dat vind ik kinderachtig, bang om te weinig stemmen en dus niet kunnen winnen.
    Maar ja, niet iedereen is te eerlijk ;)

10. Elmo

Elmo Niet meer actief

Regels zijn regels toch?
    Kinderachtig of niet...

11. Isademi

Isademi VIP lid

3 jun 2008
    11.327
    2
    0
    Thuisblijfmama
    Zuid Oost Brabant
    jullie zijn soms wel een beetje de spontaniteit verloren met al die regels je mag nog geen scheetje laten op het forum zonder een pets op je vingers te krijgen (bij wijze van spreken) vind ik wel eens erg jammer, allemaal regels en weinig flexibiliteit. Geen enkel mens gaat stemmen op een kindje omdat dat in zijn onderschrift staat (ja misschien de mensen die je al kent maar die mailen onderling toch wel OOK hierover) of het word gevraagd in een mama topic, geen enkel vreemd persoon gaat op een vreemd kindje stemmen omdat dat in een onderschrift staan (tenminste zou niet in mijn hoofd opkomen)

Het is toch een kwestie van wie de meeste vrienden heeft bij dit soort verkiezingen.. er word maar weinig gestemd om een beebje die je niet kent..

12. Elmo

Elmo Niet meer actief

Isademi:
    Die regels zijn niet ontstaan omdat Jan en Lotte zich op een avond zaten te vervelen ;)
    Daar hebben leden echt zelf voor gezorgd. Natuurlijk is dat jammer! Wij balen ook als een stekker als we WEER ergens voor scheidsrechter moeten gaan spelen..maar wat moet, moet.

*hele andere discussie trouwens*

Elmo

13. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    ff OT: ik ben juist heel blij met die regels en dat jullie er zo bovenop zitten. Zo blijft het juist een fijn forum!!!

14. Sterre82

Sterre82 VIP lid

23 sep 2008
    8.211
    3
    0
    In de wolken
    Inderdaad, regels zijn regels en die zijn 'gewoon' nodig om het een leuk en fijn forum te houden. Niet meer dan logisch en als je je er gewoon aan houd heb je toch nergens last van.
    Geldt trouwens ook voor de verkiezingen, houd je aan de regels, houd het leuk voor iedereen.

15. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik vind ook dat het eerlijk gespeeld moet worden
    daarom speel ik ook niet mee maar goed
    ik hoop dat ze de regels is goed lezen en dan ook is eerlijk spelen
    jammer dat het zo iedere keer moet lopen er moet eerst een hele discussie lopen dan pas word het soms eerlijk gedaan..

16. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Ook ik ben erg blij met de regels op het forum. Anders zou het een zooitje worden denk ik!
    En ik stem wel op een beebje die ik niet ken ;)

17. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ik stem zelf ook echt op de leukste foto hoor, als ik stem. Meestal vergeet ik te kijken :(

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    eigenlijk vindt ik gewoon ongeacht hoeveel stemmen die gene hebben dat de jury uit eindelijk beslist wie er wint
    zo heeft iedereen een eerlijke kans

19. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dan zou stemmen weer zinloos zijn ;)

20. wolly

wolly Niet meer actief

Ik zat daar zelf ook aan te denken.
    Zou dat geen optie kunnen zijn?
    Je foto insturen en Lotte of een jury laten beslissen wie de uiteindelijke winnaar wordt.

Deel Deze Pagina