Over die anabolen... die worden ook geslikt als een vrouw een man wil worden. Als je dit weet is er vast wel iemand in het huis die opvalt
Ehm...........eigenlijk niet haha De enige die daar voor mij een beetje in de buurt komt is Aafke, maar dat kan ik me eigenlijk bij geen van de dames voorstellen hoor. Naja, of Maik als man/vrouw
Ik wil nog wel pb Daan. Ik denk trouwens dat Aafke anabolen slikt. En zou me niks verbazen als een man een borstverkleining heeft gehad.
Heb het trouwens gisteren letterijk 2 min gezien en toen weggezapt, ik kreeg meteen een BigBrother gevoel en die types die er in zitten vreselijk zeg...die denken straks allemaal weer mee te liften op het 'succes' van dit programma en met schnabbels hun geld verdienen. Maar jullie nog veel kijkplezier dames
Secret Story - Video's - Aflevering 2011-02-15 Is de live uitzending van gisteren. Volgens mij wordt die 's avonds laat ook herhaald.
Het kan ook iemand zijn die er al als man uit ziet Het blijft een gok van me hoor, maar aangezien er niemand echt heel gespierd uitziet was dat mijn gok voor de anabolen. Er was 1 persoon die gelijk opviel door zijn manier van praten en doen (nee, was niet servio ). Toen ik ging nadenken over die anabolen kwam ik toch bij hem uit.
Is Servio die man uit 'Smaken verschillen' die niets zelf had gekookt, maar wel gewonnen had door de aankleding van de avond? Die aflevering zal ik niet snel vergeten, mijn man en ik zijn fans van dat soort programma's en het was hilarisch. Schaam je niet (of toch wel, want kan me voorstellen dat je niet staat te springen om zoveel publiciteit), voor ons was hij de held van de hele serie!
Euh, ja! En wat staat hij daar in het huis te doen? Elke avond te koken, hahaahaha! Maar die aflevering van smaken verschillen was indd erg grappig, is zelfs nog bij de 25 meest hillarische tv-kandidaten Oh ja, ook van Peking Expres, Cash en Carlo en houd de tv nog maar even in de gaten, hij komt nog in het e.e.a. voorbij! En wat zou zijn geheim zijn
Nou, ik denk juist (zeker als iemand van die groep ook smaken verschillen heeft gezien) dat het heel snel geraden wordt! Maar misschien valt het mee!