Het feit dat iemand de Tsunami heeft overleefd vind ik inderdaad wel heftig, maar als geheim niet bepaald. Waarom zou je daar een geheim van maken? Een geheim zou voor mij iets zijn waarvan je niet wilt dat anderen t weten, maarja..dan doe je natuurlijk niet mee want dan weet de hele wereld t alsnog
de geheimen op een rijtje: selecteren als je ze wilt zien.. ik heb in een bollywood film gespeeld: cynthia ik overleefde de tsunami: sharon ik ben dakloos geweest: karim ik had een romance met olimpisch goud: philip ik ben ridder: alex ik heb een borstverkleining gehad: ?? ik ben miljonair: ?? ik ben bingokoningin: servio ik ben piercer van beroep: ?? ik ben opgegroeid in een internaat: sofia ik ben hoogbegaafd: ?? onze relatie is een leugen: guido onze relatie is een leugen: laura ik slaapwandel: joanna namen die over zijn: aafke, monique, maik, gerard xx bloem
Als het goed is zijn dit alle geheimen.. Meeste bevestigd. Tekst is wit gemaakt. [Cynthia ]doek, dans, hindi - ik speelde in een bollywood film [ Sharon ]geluk, noodlot, golven - ik overleefde de tsunami [ Karim ]eenzaam, afgrond, verstoten - ik ben dakloos geweest [ Philip ]passie, ringen, water - ik had een romance met olympisch goud [ Alexander ]ronde tafel, zwaard, kasteel - ik ben ridder [ Maik ]schoonheid, ijdelheid, operatie - ik heb een borstverkleining gehad [ Gerard ]luxe, overvloed, vrijheid - ik ben miljonair [ Servio ]balletjes, prijzen, troon - ik ben bingokoningin [ Jurien ]ijdel, prestatiedrang, spieren - ik slik anabolen [ Aafke ]metaal, versiering, pijn - ik ben piercer van beroep [ Sofia ]eenzaam, onafhankelijk, thuishaven - ik ben opgegroeid in een internaat [ Monique ]inzicht, talent, e=mc2 - ik ben hoogbegaafd [ Joanna ]Ik ben een slaapwandelaar [ Laura ]Mijn romance is niet echt [ Guido ]Mijn romance is niet echt
ik zit nu te kijken of ziggo, en ik zie Gerard samen met Alex bij elkaar op de bank liggen (gerard met zijn hoofd op de borst van Alex??)
Ja, en vanavond, zei Alex, moesten hij en Gerard ook maar even sexen.. voor een beetje vuurwerk in het programma!
Jeetje wat een spannende geheimen zeg....not. Je kunt het eigenlijk niet eens geheimen noemen. Het zou pas spannend zijn als er bijvoorbeeld geheimen tussen zouden zitten als :'ik heb m'n buurman vermoord', of 'ik heb een kind van m'n broer' ofzo. Nu vind ik het gewoon saaaaaai zzzzzzzzzzz.
Idd geen inhoud en draait meestal uit op sex, laten ze eens wat nieuws gaan verzinnen op de tv. Iets wat wel wat toevoegd. Ik kijk dus niet.
De geheimen vallen inderdaad tegen. Had wel wat spectaculairders verwacht. "ik heb TBS ofzo", haha. In de promotie van de afleveringen werd er vanalles gesuggereerd 'ik ben prinses' en 'ik was vroeger een vrouw/man'. Wat interessanter dan 'ik ben bingokoningin'. Maar goed, moet toch toegeven dat ik het wel leuk vind!! Toch vermaak..
haha dat zijn mijn man ook ja dit zijn niet echt geheimen toch. eer dat ze het juist geraden hebben, kijkt er niemand meer naar het programma
whahahahah die hint van olympisch goud is wel echt briljant in het huis verstopt hoor je moet er maar opkomen!! voor de gene die het niet op is gevallen er staat in het huis een bank die is bekleed met stof met een goudvissen print! goudvis "zwemmen" goudvis "olympisch goud"
Ik vind de geheimen niet echt spannend, maar ik denk dat de bewoners zelf misschien wel verwachten dat hun mede bewoners hele spannende geheimen hebben en het dan heel ver gaan zoeken, terwijl het maar om iets lulligs gaat. Vraag me af hoe ze ooit iets moeten gaan raden.
Volgens mij mogen ze tot na de nominaties niet op de rode knop drukken omdat ze te vaak drukken terwijl ze eigenlijk niks weten.