hoi, vind het wel een aardig programma, fijn tijdens het strijken zeg maar. ik hoop dus niet dat ze de stekker eruit gaan trekken. maar ze moeten gewoon ff flink gaan stoken in die groep en leuke opdrachten gaan geven. heb nu het idee dat ze daar de hele dag een beetje zitten lamballen. bij bb had je volgens mij toen opdrachten voor geld voor het goede doel, weet niet meer precies maar iets van 1000 dingetjes vouwen en dan verdien je 5000 euro voor het goede doel. maar die stem moet zich wat meer laten gelden en meer reclame. laat bv de kijkers ideeen insturen voor opdrachten ofzo. groetjes joyce
maik moet tot maandag avond tot de live show er is in het kamertje blijven Ik denk dat ze nu wel steeds de streams uitzetten zodat meer mensen savons kijken Ik vind het ook een heerlijk programma tijdens het borstvoeding geven hahaha
Ik vind het ook een super leuk programma. Normaal volg ik zulke programma's eigenlijk niet maar sinds november zit ik aan bed en bank gekluisterd dus dit was een welkome aanvulling in mijn dagindeling. Vind het wel gezellig die kletsende mensen om me heen de hele dag.
En het geheim van Laura & Guido is dus idd geraden... Leuk om te zien dat Alex & Laura nu wat meer naar elkaar toe trekken..
zo eindelijk een forum gevonden wat over secret story gaat! maar begrijp dat de meeste hier de live streams kunnen bekijken op ups en ziggo! dat kan ik helaas niet, kan wel online kijken, maar dat is echt waardeloos! lees ik nu goed dat het geheim van laura en guido geraden is? wie heeft dat geraden?
monique samen met karim maar hij had geen geld meer om te drukken..en servio heeft voor het geheim van guido gedrukt. ik lees trouwens mee op het fok forum..das trouwens leuker dan het volgen via de tv.
Het verhaal van Sharon over de tsunami.. SST / Het verhaal van Sharon..... (door haarzelf geschreven) - forum.fok.nl Echt heftig..
(ff beetje of secret story...)zat net wipe out te kijken.... en zie ik het nou goed dat Servio daar aan mee doet??? Alleen dan als Travestiet... Volgensmij wel!
ik had al wel een vermoeden dat sharon degene was die de tsunamie had overleefd. zij was ook behoorlijk bang toen die storm daar bij het huis opstak! we zullen het vanavond allemaal wel zien!
Wel saai dat alle geheimen al bekend zijn! Sharon: ik overleefde de tsunami Karim: ik speelde in een Bollywood film Philip: ik had een relatie met olympisch goud Servio: ik ben bingokoningin Sofia: ik groeide op in een internaat Gerard: ik ben miljonair Alex: ik ben ridder Joanna: ik slaapwandel Cynthia: ik ben dakloos geweest Maik: ik heb een borstverkleining gehad Jurien: ik gebruikte anabolen Aafke: ik ben piercer van beroep Laura en Guido: onze relatie is een leugen Maar ik snap iets niet.....ik neem dat iedereen die zich heeft opgegeven een eigen geheim moest hebben. Laura en Guido kwamen dus in het huis zonder geheim want die hebben ze daar gekregen. Of zit het niet zo.....?????
@ CherryAyden: Ik hoorde gisteren dat Laura het geheim had dat ze dyslectisch is en Guido dat hij een professionele gamer is, maar die geheimen zijn dus vervallen, omdat ze een nieuwe kregen samen.
Het geheim van guido en laura is al geraden en de bewonedrs weten ook het andere geheim van dat guido een gamer was en laura dyslecties dat hebben ze zelf gezegd
Nominatiedag Wie denken jullie dat er genomineerd wordt? Ik denk: - Laura - Sofia - Monique En dan hoop ik dat Monique eruit gaat, vind ik wel humor nu Maik er weer in komt hehe
Ik denk laura sophia moniek en hoop dat moniek eruit gaat hahahaaa dan gaan we maik zien janken o wat erg zeg...