Nee hihihihihi wordt beetje misselijk van moniek en maik bah of sit de kijkcijferz omhoog moet halen. ... Staat op de site van secret story sharon heeft al 5 dagen niet onder de douch gestaan zal dit een reden hebben... Uuuuh sharon heeft gisteren na het zwemmen nog onder een warme douch gestaan. ...
En voor iedereen die het wil weten. Sharon, Laura en Sofia zijn genomineerd. Wat zit Laura nu met Guido te doen? Het geheim is geraden toch? Dacht dat ze nu wel vol voor Alex zou gaan. Idd, Sharon heeft gisteren nog gedoucht. Dus.....
Ja of ze brengen zelf het verhaal in de ronte dat laura weer iets met guido doet zie ze er wel voor aan de programma makers
Mm, heb een soort deja vú.. alleen moet die nog gebeuren.. Ik heb zo'n idee dat Laura en Guido alsnog hun relatie faken.. of zoiets.. Als tactiek ofzo.. Dat ze over een paar weken alsnog iets met elkaar krijgen.. Weet niet, heb het idee dat ik de afloop al gezien heb.. Lekker duidelijk ook alsof ik het al gezien heb.. ben benieuwd..
haha ben benieuwd.. wel grappig toevallig had ik het gisteren avond in bed nog over deja vu's met mn vriend dat dat zo maf is alsof je idd iets al eerder zo hebt meegemaakt maar dat dat gewoon niet kan.. heb ze al even niet gehad maar vind dat altijd zoooo vaag om mee te maken we zullen zien of je gelijk hebt
alex heeft gedrukt voor aafke en tja ik denk dat hij het geraden heeft want de streams zijn weer uit wat nou 24/7 aan @: stom spel laat het gewoon zien joh..
Of hij zit op het juiste spoor.. kan ook nog! Ben nu wel benieuwd of het geraden is... Gaat wel hard zo ineens
kan ik zoooo niet tegen he hahahahahahhahaha maar als de streams uit gaan dan is het geheim van aafke geraden ze moesten namelijk op de rode bank gaan zitten
Nee is ook zwaar irritant, en dan gaan de streams straks weer online en weet je alsnog of het geraden is of niet, dus kunnen ze hem net zo goed aan laten!
ach ze moeten toch wat he hahahah maar ik denk dat ze over een paar weken kunnen sluiten want iedereen vind het geen zak meer aan ik blijf het volgen omdat ik er al vanaf het begin in zit afstand doen gaat niet hahahahahhahahaha
Wat ik ook afvraagd is, stel nou alle geheimen zijn/worden geraden in week 8 wat gebeurd er dan? dan kunnen ze toch alleemaal naar huis? Omdat er geen geheimen meer zijn?
dan heet het geen secret story meer maar ik zit doelloos in een huis story hahahahahhaha ik denk dat ze het wat opkrikken en dat het gewoon echt gaat stoppen..!!1
want er zaten 15 mensen in : en er zijn nu al heel wat bekent toch laura, Guido, Chyntia ( ertuit) Jurgen ( eruit) Alex Dus ja 5 al in 3 weken