Oh en..zijn geheim is de fake relatie met Laura? Maar had ie geen eigen geheim dan, vóór ie t huis in ging?
Shit, zit die verwaande kwast van een servia er nog in. Vond Guido juist wel een lief jongetje. Dit sucks! Guido was professioneel gamer, dat was oorspronkelijk zijn geheim.
stond echt zo toen ik hoorde wie er uit moest.. Echt balen.. Wordt nog wat in het huis deze week, volgens mij wilden de meeste Servio er uit hebben..
En is zijn geheim geraden dan? Renate noemde alleen dat missie-geheim maar niet zijn echte..of heb ik dat gemist?
Nee, toen hij het huis in kwam is zijn geheim meteen verruilt voor de fakerelatie met Laura geheim. Die andere telde niet meer. En inderdaad is zijn geheim dus geraden
vind dat maar raar...ik bedoel..het percentage stemmen tussen guido en servio lag best wel ver uit elkaar. Lijkt wel of het gemanupileerd is zodat Servio erin zou blijven. Juist omdat er steeds zo n gezever om hem heen is.
Wat een doorgestoken kaart zeg... Paar uur van tevoren stond Servio nog op 12% van de stemmen en nu ineens mag hij blijven??!! Ja! Omdat er dan weer spanning komt ivm ruzies wat er zijn geweest. Pff belachelijk zeg!
haha is iedereen tegen servio? hij kan er natuurlijk niet uit, wie moet er dan drinken in schenken en de haartjes en make upjes doen haha he weer jammer dat ik het niet heb gezien
Ik ben niet tegen Servio hoor Maar vind het wel doorgestoken kaart. Die uitslag kan toch niet? Bedoel als je eerst op 12% staat en dan ineens door mag dat is wel ergggg toevallig. Maar ja...
hahaha geweldig heb gist nog efe via upc zitten kijken ze moeten geboeid aan elkaar blijven en die joanne helemaal over de zeik want ze mag toch echt niet met een andere man in bed slapen jaaaa tuurlijk joanne gerard ligt dan naast je en die heeft dan meteen door heeee ze slaapwandeld das vast dr geheim! jammer dat servio er nog in zit wat ik ook wel raar vond toen bekend werd dat guido eruit lag begon laura meteen te janken en totaal overstuur nou echt een half uur later keek ik live via upc en toen was ze vrolijk aan het rondhupplen met karim en lol dat ze hadden (jaaaaaa ze vindt het heel erg dat guido eruit ligt niet dus) gr jaja