Secret Story

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn

Dat mag ik hopen, maar er is toch nog niet genomineerd?

Oh, wacht eens? Is dat echt zijn sanctie? Please!!! ja, ja, ja :)

(dacht dat je het grappig bedoelde hihi)

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Neej is echt zijn sanctie vandaag moeten ze de vrouwen nominereb maar gerard is al genomineerd voor volgende week..
    Alleen zijn ze bang in het huis datze nu al mannen en vrouwen gaan nomineren snap je..

Naar acht acht acht zijn santie is nominatie..
    Acht is echt hahha zit via mijn mobiel..

Ze zeiden het gisteren zelf in het huis

3. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Helemaal geweldig zeg! Bedankt. Ben benieuwd hoe de nominaties gaan zijn vandaag. Mannen de vrouwen of toch vrouwen/mannen of helemaal vrij.

4. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik heb dat niet gezien. Maar wel dat joanna nogal raar reageerde tegenover Gerard. Hij probeerde het aangenaam te maken volgenns jij en ze keek toch een partij chagerijnig

Ik hoop dat Gerard er niet uit gaat. ik heb het stuk dus niet gezien maar geloof dat het verdiend was. Toch vind ik hem nu wel leuk. eerst vond ik hem irri nu niet meer

5. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

wie denken jullie dat er genomineerd staan?
    als het de vrouwen zijn dan denk ik:
    Laura, Joanne en Sharon

Ik hoop dat Joanne er uit gaat.

Er zijn nog een paar die er van mij wel uit mogen

Joanne, Mike en Phillip en Aafke

6. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    mijn favo is al weg hoop alleen dat laura erin blijft maar vrees het ergste

7. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Van mij mag Aafke er uit en daarna Joanne

8. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    dat gaat leuk worden

9. mendy

mendy Bekend lid

27 jul 2010
    629
    0
    0
    op de Rijn...
    Dus Gerard staat nu dus al automatisch genomineerd...
    Ik heb de discussie wel gezien zaterdagnacht, en het is gewoon gigantisch uit de hand gelopen door drank in de man.. Servio was ook zo ontzettend grappig die was slap aan het lullen.. Fantastisch..
    Toch kon ik de reactie van Gerard wel begrijpen, Joanna ging gewoon doodleuk alles vertellen wat er in de kamer gezegd werd, dat viel bij Gerard verkeerd... Die wil het natuurlijk allemaal liever voor zich zelf houden dus tsjaa...
    Was wel heel grappig Joanna was aan het janken niet normaal, het was in ieder geval kostelijk vertier omdat ik niet kon slapen..

10. pientje1

pientje1 Niet meer actief

Hopelijk gaat Aafke er snel uit, erger me enorm aan haar. Heb haar blote lichaamsdelen en string al genoeg gezien, bah!

11. missillie

missillie Fanatiek lid

12 dec 2008
    1.258
    0
    0
    Gelderland

Karim is geen nederlandse naam is hij uberhaupt wel nederlands???:)

12. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk

Hey mama van Lilly!!

Ja was me al opgevallen dat je een andere naam hebt! Komt natuurlijk na jouw tv optreden :D.
    Ik zat vol spanning te kijken en ineens zie ik jou voorbij komen hahahahaha! Erg leuk om te zien! Ik had al een tijdje door dat Servio jouw broer is! En wat mij betreft LET THE GAY STAY hahahahaha!!

13. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    missillie: heb echt geen idee of hij ned is!

14. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    wat een griet zeg die joanna zo gemeen ze tegen phillip doet omdat er door iedereen word gedacht dat hun een relatie hebben lekker dr uitgooien donderdag die muts

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    ik snap joanna wel ze denkt als iedereen in het huis denkt dat ze een relatie heeft met philip dan moet daar voor een aanleiding geweest zijn en nu is ze bang dat haar vriendje thuis ook zo denkt en dat ze zich dus moet verantwoorden en dat wil ze niet dus uit zelfbescherming denkt ze dan maar ff helemaal geen contanct met philip

16. pff Joanna overdrijft wel.. al snap ik wel dat ze misschien bang is voor de reacties van thuis, ze zou toch moeten denken dat die mensen niet alle roddels geloven. Ik had geen zin om te kijken door dat gezeik van haar, wat was dat met Gerard vanavond?

17. bramtim

bramtim Fanatiek lid

1 feb 2008
    2.107
    0
    36
    Joanna vind ik echt een mega zeikwijf.

Dat ze dingen uit de kamer van de waarheid doorvertelde aan anderen vond ik echt niet kunnen dus snap Gerard helemaal. Vond het ook echt een zielige actie toen ze daarna zo flipte en de boel weer opstookte.

En dat gejank om haar vriendje thuis. Kom op zeg doe normaal. Vraag me af wat voor relatie je hebt als je al in paniek raakt dat je met een andere man in bed moet slapen omdat je geboeid bent. Dan heb je geen gezonde relatie volgens mij.

18. Joanna zal ook wel genomineerd worden (hoop ik ook) en Servio ook.

19. pluys

pluys Fanatiek lid

30 jul 2006
    4.587
    1
    36
    Harderwijk
    ohh wat heb ik me gister zitten ergeren zeg! Dat gejank in dat huis! Zou blij zijn als die handboeien af mogen :D

Deel Deze Pagina