Hmm ik zie net in de reclame dat Maik in een apart kamertje zit en dat hij 10.000 kan verdienen. Dus hij zal wel terug komen.
ja hoor, wat een rare dingen elke keer zeg ze moeten maar wat meer feestjes geven ofzo, tis daar maar saai nou, ik kijk er haast niet meer naar, haha ik lees het hier wel
raar allemaal dit zeg.. maar gaat dat over deze liveuitzending donderdag dat het stopt? zou wel jammer zijn want kijk het wel elke dag. vind alleen die gast die het presenteert zo vreselijk irritant van mij hoeft die nooit meer terug te keren op tv zo slecht vind ik hem haha
Huwelijk in Secret Story! van onze redactie AMSTERDAM - Een koppel in het Secret Story huis is zo voor elkaar gevallen dat er een huwelijksaanzoek in de lucht hangt! Laura De afgelopen weken konden de kijkers zien hoe Monique en Maik voor het eerst het bed deelden. En sindsdien zijn er meer liefdes ontstaan. Zo zette Laura haar gevoelens voor Alex aanvankelijk on hold, omdat zij haar medebewoners moest doen geloven dat zij een relatie had met Guido. Maar sinds zijn vertrek besloot Laura eindelijk toe te geven aan haar ware gevoelens. En ook Philip, die een relatie had met zwemster Femke Heemskerk, lijkt nu verliefd te zijn op Joanna. De blondine lijkt niet ongevoelig voor zijn charmes en houdt afstand terwijl haar vriend in Nederland al het huis heeft leegfgehaald! Intriges genoeg dus in het huis der geheimen. Tijdens de live uitzending van morgen wordt niet alleen duidelijk welke vrouwelijke bewoner (Joanna/Sharon/Aafke) het huis moet verlaten, maar ook wie er dus in het huwelijksbootje zal stappen!
Dat was een missie van Alex,die moest laura binnen 1 minuut ten huwelijk vragen ,en toen zei ze JA hahahahaha.
vind het maar dom allemaal wat ze nu doen hoor, net als dat maik ineens in die kamer zit met die afscheidsbrief end an even later joanna een afscheidsbrief t komt nep over niet geloofwaardig .. en volgens mij geloven de bewoners er ook weinig van toch anders had monique wel meer lopen janken als ze echt geloofde dat hij weg was.. en beetje dom van t huwelijksbootje is toch allemaal nep dus ja... maar ben wel benieuwd of het nu na vandaag stopt want dat werd toch gefluitesterd bij de liveshows stond hier
Wat vinden jullie van Joanna en haar vriend. Ik zou me echt verraden voelen om gedumpt te worden terwijl heel Nederland het weet behalve ik. Ben benieuwd hoe de liveshow van vanavond zal worden omtrent Joanna en Maike. Zouden ze vandaag nog de hele dag in de geheime kamer moeten blijven?