Secret Story

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    hoop niet dat het stopt ik vindt het wel heel leuk!

2. Baby09

Baby09 Fanatiek lid

9 aug 2009
    1.866
    15
    38
    Dat vind ik ook erg raar van Joanna! Maar ik kan me ook voorstellen dat die moeder bepaald heeft het niet te zeggen omdat ze dan instort in het huis, en daar heeft Joanna ook niets aan. Maar vind het zo en zo laf van die gozer om het zo te doen terwijl zij in het huis zit. En Joanna heeft elke x gezegd hij wilde niet dat ik in het huis zou gaan en hij had ook gezegd dat ze het toch niet lang zou volhouden. En haar moeder zei dat hij helemaal achter haar stond toen ze het huis in ging. Allemaal heel vaag.......

3. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    maar je weet niet wat ze aan haar moeder heeft verteld.. ze gaf gisteren in de daily aan dat ze het zelf 1.5 week van tevoren hoorde van Joanna.. Vind het wel enorm laf van haar vent hoor.. wacht dan tot ze terug is.. Praat elk geval met haar, ze kan nu niks doen. heel Nederland weet dat haar spullen bij haar moeder staan en zij weet van niks..

4. Seheira

Seheira Actief lid

30 mrt 2011
    216
    0
    0
    Keltje 1, je heb helemaal gelijk.. het is idd heel erg vaag allemaal. En het lijkt me wel een goede beslissing van haar moeder om het stil te houden, ik zou zelf ook helemaal instorten. Maar het lijkt me voor haar ook wel even schrikken als ze eruit gaat en hoort dat iedereen het al wist behalve zij. Maarja.. ik vindt het een leuk programma, kijk het elke dag maar sommige dingen vindt ik wel een beetje vaag/tegenvallen.

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ohh woonde ze ookal samne met die kerel .. jeetje wat n asshole

6. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja indd die missie van dat trouwen ;)

en de bewoners weten dat dit missie's zijn dus dan ist wel geloofwaardig denk ik voor hun

7. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Karim, hij is echt niet goed in liegen..

8. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    jeetje, word een beetje gek van Monique.. ze hebben allemaal door dat het geen toeval kan zijn dat Joanna en Maik weg zijn en toch wil ze naar huis want de stem neemt haar in de zeik. alsof het daar om te doen is;)

Beetje lullig trouwens van d'r om Joanna's kleren te jatten.. 'jij mijn vent, ik jouw kleren.' Kom op zeg, grow up..

9. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja maar die andere meiden doen ook gewoon mee hoor met die kleren jatten

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ja weet ik, maar de redenen die Monique opgaf vind ik behoorlijk kinderachtig.. als zij er niet over begonnen was had de rest er niet aan gedacht.. maar idd, net zo fout van hun hoor..

maar vind haar zo vreselijk dramatisch doen.. kom zeg, ze zegt zelf dat ze niet geloofd dat ze beide zomaar weg kunnen zijn.. en dan zeggen dat ze sterk gaat blijven, maar wel haar koffer pakken om naar huis te gaan..

11. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ja ofniet , ben ookwel klaar met haar !!

12. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    beetje jammer dat zij niet genomineerd is.. maarja, als zij naar huis gaat durf ik te weden dat Maik ook weg gaat..

13. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    'Ik denk dat ze mij bij maik in de kamer hebben gestopt, omdat Maik op mijn vriendje lijkt..'

Arme, arme Joanna!

14. luuus

luuus Niet meer actief

zielig he vind het zo sneu voor dr ze zit daar maar weet van niks. al kan ik ergens wel begrijpen dat ze het nog niet vertellen. lijkt me heeel moeilijk voor haar moeder!

15. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    Ze zoomden ook in op haar moeder, die had tranen in der ogen..

16. luuus

luuus Niet meer actief

echt he echt zo sneu!!! ik dacht echt die gaat roepen kom naar huis

17. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    ze gaat het elk geval vertellen als Joanna mag blijven.. hoop alleen wel dat ze dat in de liveshow niet laten zien..

18. luuus

luuus Niet meer actief

ik hoop dat ze het verteld als ze met alle bewoners is, die kunnen er dan voor dr zijn

19. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    oooooo sjeesus zit die irritante MO alweer te janken....Etsmens....blerghhh heb het er helemaal mee gehad!!! Kan ze nou echt eens niet alleen aan zichzelf denken! Nu er toch mensen in dat huis komen van buitenaf wordt het eens tijd dat ze ook eens een psych gaan sturen. Dat wordt pas vermakelijke televisie!

20. Arual

Arual Fanatiek lid

22 mrt 2011
    1.178
    1
    38
    Nederland
    En ja hoor, Mo heeft het boeket..

Deel Deze Pagina