Bedrogen vriendin van SST Maik radeloos - Privé | Het laatste Privé nieuws leest u op Prive.nl van De Telegraaf [prive] Maik krijgt een videobooschap vanavond in de live show van zijn ''vriendinnetje'' hier in nederland! Ben benieuwd hoe Emo gaat reageren, zal ze weer gaan huilen?
vanavond in de live show : maiks vriendinnetje uit nederland betreedt het huis der geheimen ( staat op het ss kanaal vermeld) sharon en karim hadden een missie net , een uur lang verstoppen , sharon lag achter de stoelen en karim stond achter de koelkast en zijn niet gevonden , dus dat is weer kassa voor hun kluis. mij benieuwen wie er vanavond uit gaat.
geen idee maar dat staat op kanaal 15 van ziggo vermeld. wie weet komt ze alleen op tv in het huis te zien.
hoi allemaal wat leuk dat jullie dit ook kijken.. ik wist niet dat maik een vreindin had dus ga zeker kijken vanavond.. ook wel leuk dat philip een bekende van me is van vroeger hahaa tis wel grappig om te zien hoe mensen zijn en wat ze doen.. en idd als die maik een vriendin heb wat zal monique dan doen ben benieuwd!
ene kant ook raar want hij had toen gezegt van ik heb iemand leren kennen maar we hebben officieel niks met elkaar. zal mij benieuwen wat ze gaat zeggen.
oh mo gaat janken en boos worden! is wel een mooie meid die vriendin dus dat kan ze vast niet hebben! haha ik wil het ook zien, maar ja de afstandsbediening is al weer ingepikt grr.. kan iemand van hier me vriend niet even bellen dat hij even daar en daar heen moet?
Pfff de bedscene van mo en maik word nu wel heel veel laten zien... Flippie is zo verliefd, niet normaal haha! En hij blijft maar ontkennen
ooo ik kan die monique echt niet meer aan zien vind haar zoooooooooo irritant kunne ze haar niet late gaan ipv een van die mannen
Nja, ik kan me best wel ergeren over wat er geschreven wordt over Monique. Ze heet Monique, en dat kun je afkorten naar Mo, maar ik vind Emo weer zo kwetsend.. Zoals ik ook al eerder zei snap ik dat er mensen zijn die haar niet mogen, haar keuzen niet accepteren, maar respect vind ik erg belangrijk, en dat zie ik hier niet terug, sorry... Iedereen maakt fouten, ook de mensen in dat huis.. En Monique is iemand die erg emotioneel is, en dat vind ik niet erg. Ieder mens is anders. Ik ben ook altijd een erg gevoelig persoon geweest, nog steeds wel, maar huilen kan ik niet meer.. Het is niet om jullie aan te vallen, of om jullie te kwetsen, maar ik vind respect gewoon heel belangrijk. Liefs