jaaa het is de week van de angst enz! als ze ons nu eens lieten nomineren dan kunnen de bewoners pas bang zijn!
Nou sorry hoor.... Ik vind echt niet normaal dat we moeten kijken naar kotsende mensen!! Ik heb het weggezapt.. gaat me echt te ver... IELLLL
bedankt voor de waarschuwing. ik loop 10 minuten achter, want heb m op pauze gezet rond half 8.. ik zap meteen maar even weg..
Wooo.. Joanna lag gewoon op de grond net.. Zo te zien ging dat echt niet goed.... Nog meer opgevallen? Op de achtergrond tijdens dat ze de geheimen doornamen.
mooi, zet m er weer op.. Nee ik kan daar ook niet tegen hoor.. Als ik er te lang naar kijk (of luister) doe ik zo mee haha.. Vind het al knap van mezelf dat ik nog niet over mn nek ga als mn zoontje over zn nek gaat (blij dat ie nooit echt ziek is haha)
Ik heb het wehg gezet. vet ranzig dit zeg. En mo, daar wordt je toch niet goed van, wat er ook gebeurt ze begint te janken. Kan ze nog wel lachen??
Nope volgens mij niet.. Kom op, je kan ook overal een probleem van maken.. Aan de ene kant heeft ze gelijk, hij had het moeten zeggen toen het serieus(er) werd, maar hij heeft het met de reactie naar Johanna toe toch wel goed gemaakt.. De liefde druipt er bij hem af zeg..
Haha volgens mij iedereen (heb het gelukkig niet gezien), ze moesten datgene eten wat ze absoluut niet lusten..
Iedereen ging over zijn gier.. alles wat ze niet lusten werd in de blender gegooid en moesten ze binnen 1 minuut opdrinken! Rare opdracht ook maar goed.. alles voor de kijkcijfers!!
Ik vond het echt goor! Moest zelf nog net niet kokhalzen.. jekkus! Snap ook niet dat er winnaars zijn met deze opdracht? Karim kotste het zo uit *bloep* over tafel.. jekkus! Maar.... OF Maik OF Monique staat genomineerd! en dat geeft al een klein beetje reden voor een feestje! nu nog 1 van de 2 weg en ik dans op de tafel En als Monique eruit gaat.. nou dan barst het feest hier helemaal los hoor!
Karim gaf zichzelf nog geeneens de kans om te kotsen.. hij spuugde het al uit zonder door te slikken. En Joanna heeft het op de grond uitgekotst.. Ik vond het een rare en ranzige opdracht.. ging iets te ver! Ben ook weggelopen. Bah, oesters en orgaanvlees in de blender?!? Eerste wat ik ook dacht was jaaaa óf Mo óf Maik sowieso genomineerd! Zal echt blij zijn als 1 van die 2 weg gaat.. Ik zag vandaag dat er op de knop was gedrukt door 2 mensen maar dat is niet uitgezonden in de show vanavond..
Maik zijn geheim is geraden? Hij heeft het er net over dat zijn kluis weer op nul staat! Weet alleen nog niet wie het geraden heeft..