Ja vies he! alex had het geheim van maik ook goed en aangezien laura dat had gelezen in het boek, wist iedereen dat geheim al geloof ik
Zo Sharon haar kluis is nu goed gevuld,niemand kan daar meer aankomen.Bijna 34.000 euro!!Zij mag van mij samen met Gerard in de finale komen.Ben benieuwd hoe t er toe gaat,nu Sharon teamleidster is hihihihi,kan Jo niet hebben natuurlijk.Dat wordt wat,en dan ook nog samen met Gerard pfffff.Go Sharon go!!!
Was ook een rare oodracht viel opzich mee maar in 1 min kom op he.. En verder was het het team dat het eerste zinn glazen opheeft heeft gewonnen volgens mij had geen enkel team de glazen op dus weet niet waarvoor wr iemand gewonnen heeft hahahahahaha..
Sharon had gisteren idd gedrukt! Zaten ze nog half te ruzieën daar dat zij als eerste was gegaan toen de kamer eindelijk open was.. Sharon heeft nu een hoop geld, maar ik gun het haar meer dan de meeste anderen. Ik ben voor het team van Sharon!! Nu nog het geheim van Karim, en van Joanna. Iedereen denkt insomnia tot nu toe. Ze zitten allemaal iig aardig dichtbij.
Weer een clue voor Jo in t huis.Het liedje All night long hahahaha.Mo zei meteen:"Je slaapwandelt!!!!"Ja drukkennnnnn.
whaha ik heb dat kotsfilmpje terug gekeken,, bleehh haha jeetje dat ze ook zo blijven lachen! als ik moet kotsen ga ik echt janken haha ik vind dat zo erg he!
en wat ik helemaal geweldig vind is joanna met phillip die draaien maar om elkaar heen ik weet zeker dat t toch wat word!