Whowwww dat wordt huilen als Maik eruit gaat en er komen er 2 voor terug....Plus dat Cynthia weet hoe de meiden over haar denken hihihihi.
maar gaan ze er weer terug in dan? lijkt me niet aangezien ze weten wat het geheim van Karim is (nog niet geraden toch?)
denk ook niet dat ze het zouden doen hoor, maar willen ze dat risico lopen? ik kan je één ding vertellen.. Als ik NU in dat huis had gezeten, was één ding zeker.. ik zou die vieze beesten NIET oppakken, al zou ik per direct weg gestuurd worden
Ik vind het ook weer raar hoor met Servio en Cynthia, nu gaat dus ws 2 van de genomineerden naar huis.
Ik snap er geen fuck van! Ik heb het even een weekje niet gekeken door drukte maar waar is iedereen gebleven en waarom staat die vreselijke Servio daar weer?? Ik heb echt een update nodig.
VOnden jullie niet ook dat mo zich goed hield! Ik had echt verwacht dat we weer een complete instorting te zien zouden krijgen..maar ze maakte geeneens geluid!!!!!
Oh dat had ik gemist!! Dan ben ik weer blij, en kan ik Servio nog net handlen. Als Karim er maar bij is Zien we ook nog es een snikkel
ind eindelijk iets posi over mo ze hield dr eigen erg sterk ik denk dat ze heeft geleerd van de afgelopen weken!