YES Maik is er uit joepie! Volgende week Monique! Ik hoop dat Karim gauw terugkomt. Vind het maar niks zo.. Karim is leuk en heeft het laatste geheim. Toch vond ik het ergens ook wel sneu voor Maik. Hij is echt gek op Monique geworden, had gisteravond tranen toen hij weg moest.. Ben benieuwd naar Mo's huilgedrag.. hoop dat het niet zo erg is als vorige keer toen hij weg moest. Ze hebben iig nog ff lekker het bed kunnen laten kraken voor zijn exit
Servio is wel toontje lager gaan zingen,milder geworden. Mis ook Karim.Hij was zo gezellig met Geer,echt lachen met die 2.Nu de brief nog voor Jo hihihihi.....
wilde al zeggen guido zat er wel gewoon en sharon had het hoogste percentage en niet gerard. en maik eruit ! olee
oh echt..? Gisteren zei Sharon .. toen ze het huis weer in gingen .. tegen Gerard 'jij had 36% en ik 35%' Heeft ze het waarschijnlijk zelf niet goed begrepen! Alleen maar beter want Sharon is mijn Favo!
Ik moest wel lachen om iets wat Mo tegen Mike zei. Ze lagen op bed en ineens zag Mo dat Mike pizza aan zijn kin had hangen. Toen zei ze dus tegen Mike van Verzorg je eens voor mij ja Alsof zij altijd zo hygiënisch is..heb andere dingen gelezen! Wat een lief hondje!! van mij mag Servio gauw vertrekken. Hij "gedraagt" zich dan misschien wel, maar toch komt hij over als een indringer. Vond het wel cool dat Gerard zo oplettend was met betrekking tot die zender om Karims nek. Karim mag gauw terug hoor, vind het echt een schatje!