Secret Story

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    luira mag weg!

2. femmy

femmy Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.061
    0
    0
    Administratie
    oja die monique mag er ook wel uit, dus zij is hoogbegaafd? wat zijn wij dan wel niet? ;)

3. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Gisteren was ik eens aan het denken he:

Stel Emo is echt zwanger he.. Dan vind ik haar aardig dom met haar hoge iq. Iedereen weet dat je de pil iedere dag moet slikken om ervoor te zorgen dat je geen ei krijgt. Dat weet mijn nichtje van 11 nog en geloof me die heeft alles behalve een hoog iq..! En dan die antibiotica..Lijkt mij dan opgezet spel!

Aan de andere kant voed dit dan weer het idee dat de bewoners inderdaad een a4 krijgen met dingetjes die ze die dag moeten doen. Dat werd volgens mij op fok verteld. Dat ze elke dag door de regie werden geinformeerd over hoe en wat ze moesten doen en vertellen.

En nog steeds kijk ik het :) ga het ook echt wel missen als het over een paar weken afgelopen is. Ik kijk het meestal tijdens de herhaling. Op de andere zenders zie je dan alleen maar vieze sexreclames.

4. me83

me83 Niet meer actief

ze zullen vast wel voor wat sensatie moeten zorgen anders kan het een saai zooitje worden.. maar idd wel raar dat ze dat dan weer wel vergeet met die pil.. zou wel beter moeten weten idd.. we zien wel hoe dat afloopt.. hopelijk met een sisser;)

5. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    monique heeft haar pil een paar uur later genomen .. dus dan moettie gewoon nog werken ..

en wat een sensatiekloterij zeg om joanna eeen brief van dr ex te geven bahbah

6. me83

me83 Niet meer actief

ja zelfs al zou ze em pas de volgende ochtend nemen moet het nog werken.. heb ik nooit problemen mee gehad igg.. heeft ze die broef vandaag gehad?? ik zie eht vanavond dan wel weer.. maar zeker sesatiezoekers en herrieschoppers.. volgens mij vinden ze het juist lleuk als er ruzie ed aan de gang is..

7. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    ze krijgt m vanaaf volg. mij

8. jaja23

jaja23 Fanatiek lid

20 jan 2009
    1.740
    0
    0
    beetje raar hoor het is al ruim een week bekend van de brief voor jo en nu staat ze genomineerd en nu krijgt ze vanavond die brief! hoezo stemmen trekken!

nu is ze straks weer de hele tijd in beeld en wil ze alle aandacht en laura wordt vergeten want die doet toch al vrij weinig!

9. me83

me83 Niet meer actief

ze lopen al de hele week te zeggen dat ze die brief gaat krijgen.. volgens mij voor de kijkcijfers.. heb toch een idee dat er wat minder mensen naar kijken als int begin

10. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    nog meer mensen die blauw beeld hebben bij net 5? Ik hoor het programma wel maar ik zie alleen een blauw beeld:( heb het ook alleen bij net 5..rest van de zenders is wel gewoon beeld.

11. MiSsTiek

MiSsTiek Actief lid

29 aug 2008
    221
    0
    0
    Nee, ik heb gewoon beeld! ;)

12. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    vraag me af wat het is.ik heb de kabel al eens uitgetrokken..de tv aan en uit gezet,maar helpt allemaal niet. Gelukkig doet de rest van het de zenders het wel

13. mama van Marit

mama van Marit Niet meer actief

Hier geen problemen

14. me83

me83 Niet meer actief

ook hier niks van gemerkt.. doet ie eht nu wel weer dan?

15. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Nee nog steeds niet:( Ik heb de tv al opnieuw de zenders laten instaleren, maar het beeld blijft blauw op net 5. Ik vind het zo raar dat ik wel gewoon het programma hoor. Ik heb al het menu van de tv nagekeken, maar daar ligt het ook niet aan. Hopelijk doet die het straks wel tijdens de herhaling!

16. me83

me83 Niet meer actief

heb je het al aan de buren gevraagd of die datzelfde probleem hebben? anders ff je klantenservice bellen miss dat die wat weten

17. kan monique niet ff een zwangerschapstest daar doen! pfff.. wat een giller als die zwanger zou zijn ;):)

ik vind laura een beetje saai, joanna vind ik soms wel een zeur en een beetje overdreven maar er gebeurt tenminste wat :p

18. me83

me83 Niet meer actief

om de kijkcijfers te spekken kunnen ze dat idd doen... een test op tv.. whahahaha OMG als ie positief is..

19. Doula

Doula Fanatiek lid

24 mei 2010
    1.158
    1
    38
    NULL
    NULL
    Het is weer 'Secret Story' avond!!!!!:D

20. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009