mijn vriend vind het verschrikkelijk haha.. maar goed dat ie vanvond werkt en ik lekker ss kan kijken... live shows zijn altijd spannend!!! heb er ook zin in.. lekker zakkie chips,fles cola naast me.. kat op schoot..ik zeg.. heerlijk!!
hier ook lekker even lang uit op de bank met chipies,koekjes,cola. Man lief vind ss ook erg leuk dus komt helemaal goed
Ik vind die Bianca echt NIET leuk! Irritant gefriemel aan haar haren en hoe ze haar stem gebruikt....Peggy is veel leuker! Ik heb trouwens weer beeld:d
ik heb haast nog niet weer kunnen kijken, maar die bianca vind ik ook niet leuk, die wil gewoon op tv volgens mij, peggy heb ik nog niet gezien
Ik vind Monique de laatste tijd soieso wat minder jankerig! Als ze zich nu steeds zo had gedragen had dan hadden wij ons niet hoeven irriteren! Ben benieuwd wat er volgende week voor week komt. Vind deze themaweken wel leuk.
ik vind die bianca zo zeurderige stem hebben.. ze komt beetje nep over.. jammer.. want die peggy is wel spontaan denk ik... knap van mo dat ze het volhield!! @mellepel.. beter weer dat je beeld heb.. duurde het nog lang voor je het had??
Ik heb gisteren de tv maar uitgezet en heb de daily gekeken via de laptop. Vandaag deed het beeld het gewoon weer Nu snap ik het ook! Kijk, als wij op ons hoofd vallen gaan we raar gedrag vertonen....Mo vertoonde al raar gedrag..en nu is ze op haar kop gevallen .....en tadaaa Flauw grapje
whahaha ja zo kan het ook.. miss was ze ooit al eens gevallen en werd ze beetje raar... nu is ze weer zichzelf ahaahhah
hij wil helemaal niet met haar slapen! ik vind het maar zielig hij moet gewoon weigeren en lekker bij mij komen hahaha me vriend gaat maar op de bank haha
Het lijkt inderdaad dat hij het helemaal niet wilt.... En dat probeerde hij ook te vertellen, maar werd snel afgekapt door Renate voor mijn gevoel.. En Laura.. Tja.. Was te verwachten, maar vind het ook wel jammer.
fijn voor flip dat joan mag blijven.. volgens mij kon die wel janken..volgens mij is karim niet blij dat ze blijf slapen hahah.. die kop van hem sprak boekdelen..
Ja ik snap eerlijk gezegd ook niet dat hij niet gewoon zegt van Joh heel leuk en aardig allemaal, maar dat logeerpartijtje gaat hem niet worden. Beetje hem dwingen om met een vreemd persoon in 1 kamer de nacht door te brengen Wat verwachten ze nou te gaan zien?