haha schijnbaar een hoop.. of dat nou sex word of dat ze mekaar de hersens inslaan is nog niet bekend
Whahahaa joanna staat in bikini te douchen en gerard en karim komen er zo bij staan in hun blote reet geweldig!die hebben er gewoon schijt aan
Denk het niet...Fenneke komt over als een relax mens die zich over dat soort dingen niet druk gaat maken. Ik denk als je je het al oke vind als je man mee doet aan zo'n programma, dat het vertrouwen wel goed zit!
Jeej Karim is iets na 23.00 uur de geheime kamer uitgekomen hij voelde zich er niet op zijn gemak en het voelde voor hem alsof het in zijn maag gesplitst was...wat dus ook zo was! Goeie Karim! Had ook niet anders van hem verwacht...vond het al verbazend dat hij er niet al eerder iets over zei.
het ws al duidelijk toen hij zei ik kom hier niet om te daten. Hij had gewoon moeten zeggen dat hij geen van de 2 wilde. volgens mij heeft hij die peggy niet gekozen om dat ze wat jong is ofzo. Vind het dom van mo dat ze voorde video van mike heeft gekozen. Haar nichtje heeft speciaal iets ingesproken voor haar, of is die nog niiet zo groot?
Later op de avond heeft #jankenmetmo het filmpje van Maik opnieuw mogen bekijken ... en je raad het al, toen liet ze de tranen weer rijkelijk vloeien!
Haar neefje is iets van een jaar. Ik snap haar keuze ook niet. Ze heeft die gozert pas een week moeten missen. Ego Emo!
dus ze hebben niet samen geslapen? wat goed van Karim! maar wat zouden jullie doen als jullie daar zaten? bloot douchen of met bikini? lijkt me toch dat als je in je bikini doucht dat je daar onder niet echt schoon word
Nou dan zou ik gewoon aan twee bewoners waar ik het goed mee kon vinden vragen of ze met handdoeken zo wilde gaan staan dat ik niet zichtbaar was op de camera....en dan lekker in mijn nakie haha. Het lijkt me echt zo smerig om steeds met een broekje aan te wassen he....volgens mij heb je binnen notime een putlucht van hier tot tokio
haha je precies dat lijkt me ook, ik vind het altijd belangrijk om dat goed te wassen hoor, als ik met de kleine onder de douche ga wil ik van te voren of daarna toch nog wel even goed me ding wassen haha
Haha heb me gister kapot gelachen, op de live stream. Sharon zat aan tafel met oa Karim, ging ze in een keer een keihard hoogtepunt faken... hahahaha ! Die kop van Karim, zo schattig ! Was een geheime missie ofzo. Iemand gezien?
bijzonder haha nee gemist kijk af en toe wel eens via internet maar gisteren juist niet.. zal maandag wel in de daily komen denk ik.
nou ik zat vannacht even de livestreams te kijken. Karim en Gerard gingen naar bed. Waren ze eerst met hun dronken kop theelichtjes op de slaapkamer aan het aansteken.....zei de stem dat ze een regel overtraden. Toen besloten ze maar om te gaan slapen. Dus Karim wilde Gerard nog iets vertellen over zijn familie en Gerard zei: Nou Karim,Ik vind het goed als je hele verhalen ophangt, maar ik praat niet meer....toen werd de camera op Gerard gericht...en toen zag je overduidelijk onder zijn deken zijn arm op een niet mis te verstane wijze heen en weer gaan:O en Karim zat ondertussen maar te praten en te praten whahahah