Secret Story

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door tamtam78, 19 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    hahahaha ik ben benieuwd of ze dat uitzenden :p ik zou me kapot lachen echt.....

2. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

ik krijg het geluid niet aan haha maaer dat gezichtje van Karim toen Sharon dat deed hahahah zooo lief

3. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

hahaha lachen, lullig om je zelf zo terug te zien hahaha
    (waar zou het in hebben gelaten hahaha)

4. me83

me83 Niet meer actief

hahaha ja je meot wat als je zolang weg ben van huis maar ja.. hier word je wel betrapt natuurlijk . hahahah

5. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Nou het stomme was dat de camera van tevoren steeds op Karim gericht was. En toen ineens op Gerard. En Karim had het dus over zijn familie, maar hij had het er ook steeds over dat hij naakt in bed lag en of dat wel mocht van de stem hahahha.

SecreetMo blijft toch maar he:( ze had een gesprek met de stem gehad. Stomme stem!

6. me83

me83 Niet meer actief

idd stomme stem hahaha.. alsof ze nu nog niet genoeg bevestiging heeft na dat filmpje.. wel erg dom trouwens dat ze voor hem koos.. fam gaat altijd voor toch? zeker als ze nog zo kort met hem gaat.. maar ja zegt meer over haarzelf denk .. zeer onzeker! en het siert haar niet

7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    idd onzeker! blijkbaar heeft ze echt veel bevestiging nodig pfff zou gek van zo iemand worden zeg! Als die maik 1 dag met zijn vrienden wat gaat doen dan ligt zei huilend op de grond: jaa zie je je houdt niet van mij boehoeeee

8. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Iedereen loopt altijd bij mij weg *snotter, snotter, snik, snik!* :p

9. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    He he....eindelijk krijgen andere bewoners (sharon en joanna) ook in de gaten dat pessiMOdo de bedoel continu verziekt met haar negatieve gezever!

Die missie is wel grappig met dat voeren. Ik zou dat zo vergeten.

Dadelijk de missie van Sharon. Had hem wel al via internet gezien maar hij blijft vermakelijk:D

10. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    Hahaha ! die karim sukkel met zn ei :p !

haha die joanna :p majoretje !

11. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Hoe vaak eten die wel niet pizza zeg. Als die thuis komen kunnen ze de eerste weken geen pizza meer zien!

12. priscilla1987

priscilla1987 Fanatiek lid

14 jul 2008
    3.373
    522
    113
    Vrouw
    thuiszorg medewerkster
    BRABANT
    zo alle geheimen zijn geraden:p

ik moet wel eerlijk zeggen die toon die sharon aanslaat tegen de hond vind ik niet normaal die hond wordt meer in de bench gedowen en maar schelden nu op die hond:$

13. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    Ik vind Sharon soieso maar een aparte meid! Ze lijkt me best wel een bitch.

WIe heeft Karims geheim geraden dan?

14. sjmmie

sjmmie Actief lid

27 okt 2009
    487
    0
    0
    NULL
    NULL
    hè! karim's geheim geraden! joanna had ook zelf gedronken, zaterdagavond toen ze net moest doen onder het eten dat ze boos op iedereen was om een video die ze had gezien. wat eet zij trouwens apart heeft iemand dat wel eens gezien, ze kauwt niet op haar eten, hooguit twee of drie keer! ben echt benieuwd hoe het gaat met de nominaties. en dat kind van mo is niet haar echt kind, haar echte zou veel meer huilen! *sorry beetje melig*

15. Had Mo nou Karims geheim geraden?? Zag dat Flip er gister op heeft gedrukt..

16. me83

me83 Niet meer actief

ik hoop dat er nu wel meer spannende dingen worden gedaan nu alle geheimen geraden zijn.. miss zonder nomineren de mensen laten stemmen wie eruit moet.. en dan zo het rijtje af.. dan blijven de leukste over en er word zowiezo meer gestemd dan..

las ik nou dat sharon zo stom doet tegen het hondje? heb nog niks op de buis ervan gezien maar hoop dan niet dat ze hem mag houden.vind dat ze nu beetje anders word nu ze veel stemmen heeft van de mensen en ook van de medebewoners.. miss beetje naast dr schoenen aant lopen??

niks gezien van gerards meeting met rechterhand ahahahha

17. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh karim's geheim geraden.. had ik nog niet meegekregen :)

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    door wie is het geheim geraden?

19. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    monique dus geraden

20. mellepel25

mellepel25 Actief lid

30 apr 2010
    398
    1
    18
    whahahahahaha Hebben ze haar alweer een streek geleverd he! Mag ze nog niet naar huis! Grrrrrr wannneer komen we nou eens van dat vervelende mens af zeg!

Deel Deze Pagina