Vertelde ze de dag later in de live uitzending. Nog ff en dan zijn we elke dag weer gewoon vrij om half 8 hahaha. ondanks dat ik het niet meer zo leuk vind als begin moet ik toch gewoon kijken LOL
hier zijn iig geen Mo'tje fans he? iig nog niemand over gehoord, wat een mens is het toch maar ja toch blijf ik het ook kijken, ga het straks ook missen als het over is.
ik vind dat joanna ook steeds meer raar gaat doen.. ze heb ook wel wat meegemaakt maar miss kan ze het wel meer waarderen dat flip niet zo achter dr kont loopt..en dr lekker dr gang laat gaan..
Ik kijk er nu al naar uit. En dan hoop ik stiekum dat Mike een ander heeft. Dat zou een grap zijn!! Als ze eerlijk doen met stemmen gaat mo eruit. Blijft zij dan weet ik dat het programma niet oprecht is.
Nou ik denk dat Secret Story hier echt geen spelletje kan gaan spelen. Ook zij lezen de fora's en weten ook heus wel hoe Emo gezien wordt door de kijkers!
Vind Joanna soms ook wel vreemd doen, maar nadat ik een aantal dingen heb gelezen over de situatie waar ze in zat voor ze aan secret story mee deed begrijp ik haar meer. Dat meisje kwam gewoon 'stuk' het huis in en kreeg een trap na in het huis. Dat ze dan mensen aantrekt en weer afstoot is niet zo heel vreemd.
jippie emo er straks uit! stel dat karim of sharon straks achter staan dan moeten we extra stemmen op hun he zodat emo wel onderaan staat, al zal dat toch geen probleem worden joanna speelt volgens mij een spelletje met phillip en dat weet hij dus hij komt toch altijd weer terug.
dag dag monique!!! begon het programma al minder leuk te vinden, maar na gisteren is het een stuk leuker om te zien. en vind het zo leuk dat jo en flip samen blijven
OMG, hoe gaaf zou het zijn als Emo er donderdag uit gaat met een paar procent. Weet ze eindelijk hoe Nederland (want ja, ze denkt nog steeds dat ze honderdduizenden kijkers hebben) over haar denkt. Ik wil haar gezicht wel eens zien. En ook als ze leest wat mensen over haar schrijven. (sorry, leedvermaak, niet netjes weet ik)
arme familie van mo....die krijgen de komende week een huilende mo in huis...hmm... we zijn inderdaad niet erg aardig naar haar toe! *lol...eh...schaam*
nee niet erg aardig van ons.. ze is straks natuurlijk na 5 weken opeens zwanger van Mikey en dan komt ze natuurlijk hier op het forum meekletsen he die sharon ziet karim ook wel zitten volgens mij he alleen hij kaatst de bal af!
Ik hoop zo dat emo eruit vliegt. Ben wel heel benieuwd wat haar reactie is als ze hoort hoe nl over haar denkt.
ik weet eigenlijk niet hoe de rest van ned. over haar denkt?! maar ik kan me voorstellen dat haar fans op 1 hand te tellen zijn hahaha die stem alleen al..
hoezo doorgestoken kaart! hoe kan dit! mo en karim gaan gelijk op tuurlijk dit kan dus echt niet karim is 1 van de favorieten! iedereen praat slecht over mo hoe kan ze dan zovel stemmen hebben. zal je dadelijk zien dat ze er donderdag in blijft!