ohh beter!!!!!!!!!!! ik kon me ogen gister weer niet open houden dus heb het weer gemist haha maar he jammer dat ik dit nou moest missen was wel brullen zeker???
jaaa bye bye emo!!!!!!!!!!!!!!!! eindelijk! hoop dat flip en jo nu als eerst vertrekken gisteren kwamen de ware aard van hun wel naar boven. en ook bij die filmpjes die ze lieten zien wat de bewoners over elkaar zeiden! jo probeerde meteen alles goed te praten en dan ja wil je toch liever 2 mensen naar huis o o o wat slecht want vriendschap ging toch altijd voor! en wat is het toch een stel die jo en flip ruzie maken zeuren mekaar niet begrijpen ggrrr heel de dailyshows gaan al de hele week over hun nou ik heb er wel genoeg van gezien! go karim go sharon go karim go sharon haha
mamavannu: haha ind uitprinten nou ik denk dat mo niet teveel op internet moet gaan zitten want wat er over haar geschreven wordt! en nee ze huilde niet ze had er wel vrede mee ze mag weer naar maik he!
maar ze was wel pissed off hoor! ze zei tegen karim toen ze het net gehoord hadden 'nou karim ga naar binnen dan' op haar rottoon!! toont ook wel dat ze ervan baalt. en ze zeiden nog tegen Emo 'nou je bent wel populair hoor want je hebt een eigen twittergroep die heet huilen met emo' (zo in die trant zeiden ze het) nou dat vond ze ook niet echt grappig! ze dacht zelf dat ze populair was hier?! die philip is nog het ergste hij koos voor 2 weg en Joanna doet alles voor hem dus ze ging erin mee! hij is duidelijk alleen met het spel bezig!
Oh wat ben ik blij dat Mo weg is!! Ze heeft al die weken de boel verziekt.. nu mag ze in NL verder gaan ermee
Echt fijn dat mo eruit is. Flip wil geen date met Jo en kiest vriendschap en in de show kiest hij geen vriendschap maar geld hahaha Geld is voor Flip belangrijker dus dan Jo en vriendschap. Of dwaal ik nu tever af..
Nu Jo nog weg en de hoofdprijs gaat hopelijk naar Sharon of karim. Flip verdiend m ook niet,egotripper bahhhhh.
ik snap niet helemaal goed jullie reacties. als je heb gehoord waarom philip koos voor 2 eruit. maar goed. mo eruit. naar mijn idee vond ze het niet erg en kon wel lachen om haar eigen twitter gebeuren. emo met mo.
ja die flip zei omdat hij dacht dat de 2e dan vast naar de geheime zolder zou gaan en dan weer terug zou komen, maar dit zei hij natuurlijk om het wat goed te praten, hij gaat echt alleen voor het spel/geld dus hoe meer mensen eruit hoe beter voor hem!
zooo, nu weer lekker gezellig naar ss kijken elke avond.. Mo eruit maar uh, vanavond zit ze dus in de daily.. das dan wel weer beetje jammer hihi gisteravond.. ik zeg: Jeuj, Monique is er uit Man: Oh, is dat die jankerd? JA! hij kijkt het dus nooit mee he haha.. maar dit had ie wel weer onthouden
Hmm.. Ben wel beetje verbaasd over de reacties... Ik snap Philip wel hoor.. Het is en blijft een spel. Ze zijn gekomen voor die ton en niet voor een vriendschap.. Kan je wel zeggen dat vriendschap belangrijker is.. Maar ik zou zeker voor de die ton gaan! Als ze 1 weg hadden gezegd.. Had ik het raar gevonden
Hij heeft natuurlijk wel gelijk. Je doet mee aan het spel en komt om te winnen. Vriendschappen zijn leuk meegenomen maar niet het doel van dit spel. Denk alleen niet dat de sfeer er veel beter op wordt. Sharon lijkt heel lief maar is ook wel achterbaks. Maar goed. We zullen zien wie wint!!
tis ook niet dat die anderen boos zijn. ze snappen zijn keuze.. en logisch ook wel als je er komt voor een spel.. het spel duurt nog een week en als het je echte vrienden zijn duurt dat toch wel langer dan die week.. ik denk dat die anderen ook miss wel die keuze gemaakt hadden... het geld en de finish komen nu wel erg dichtbij dus zekerheid is fijn.. maar merk aan allemaal dat het einde in zicht is.. ze zijn allemaal wel iets verandert nu..
haha dat filmpje van in de break.. geweldig! wat een gezelligheid haha ik snap philip wel.. ik had het ook raarder gevonden als hij 1 had gezegd.. want tjah precies wat hier staat, je komt voor het spel niet voor de vriendschap.. en als je jezelf op dat punt in het spel een finaleplek kunt bezorgen ... maar goed we zullen zien hoe het nu loopt... ben in elk geval erg blij dat de laatste week zonder mo is! heerlijk haha