ah, dus zij hebben samen die geheime missie. Ik vond het eerst niets, heb het zojuist verder afgekeken en na de missie van Jurien heb ik me toch laten verleiden en hier staat de tv dus ook op 14
Zijn alle geheimen nu echt bekend? Om heel eerlijk te zijn had ik het idee dat 1 meisje een jongen was...
Bij ons zijn alle geheimen bekend, we weten van 12 mensen niet welk geheim ze hebben. Alleen van Joan weten we dat ze slaapwandelt en Laura en Guido moeten doen alsof er een liefde opbloeit tussen hen.
Oke, ik heb alles wel gezien en de geheimen aangehoord maar ik zag 1 meisje binnenkomen en dacht gelijk: man! haha dus ja, dat zit nu heel erg in mijn hoofd. Toch maar even loslaten. Ik vind het nu al een geweldig programma! Al vind ik de geheimen een beetje saai. Ik ben miljonair! Lekker belangrijk...net als piercer of bingomiep. Maar oke, ik ga het toch weer helemaal volgen!
Haha, mijn man zei trouwens: "Ik hoop dat dat meisje dat slaapwandel,t naakt slaapt" (niet dat hij haar aantrekkelijk vindt, maar ja, mannen he.....)
haha patatzender ik heb gisteren geprobeerd te kijken/volgen, maar viel halverwege in slaap (zegt dat genoeg?)
We hebben het gisteren 5 minuten aangehad op tv en ik heb nu al besloten dat ik het niks vind... Denk dat het met de kijkcijfers ook nog wel eens spannend kan worden...
Ja van mij mogen ze die sensatiezender meteen van de buis trekken en als ik de berichten hier lees en op twitter merk ik al dat secret story 1 verschrikking is met vreselijke types erin. Nee bedankt ik kijk liever naar wat anders
Tsja...wat zal ik zeggen... ik vond het op het eerste gezicht veel beauty (hoewel...) en weinig brains. Maar dat kan schijn zijn. Verder vind ik dat hele concept van die geheimen heel erg suf. Ik vind het ook een overbodig iets. Gewoon 15 blondjes en alfa-mannetjes bij elkaar in een huis pleuren, en dan ontstaat er vanzelf tv Ik blijf het wel volgen uiteraard...lekker apies kijken en afkraken
hahaha en toch lokt het mij een beetje, juist vanwege die vreselijke types, dat staat nl. zo ver van mij en mijn sociale kring af dat het idd net is of ik door een dierentuin loop en dat vind ik ook erg leuk....
en dan halen ze nog me lievelingsprogramma weg Fringe keek het altijd en weg door dat stomme secret story
Hahah ja ik zal het ook wel een keertje gaan kijken hoor Maar ik heb gewoon een gruwelijk hekel aan die zenders van sbs @flowertje ja typisch iets voor SBS group hoe vaak ik ze al niet uitgescholden heb omdat ze House niet in normale volgorde uitzonden of dat Buffy ineens van hun naar Net5 ging met andere tijden..nou en dat is toch al wel 10 jaar geleden dat dat daar uitgezonden werd...
Ook daar ben je zo achter. Type de voornaam in en dan zet je er achter secret story. Dan vind je genoeg. De volgende ben ik al achter: Diegene die dakloos is geweest Diegene die een romance had met olympisch goud Diegene die de tsunami heeft overleeft Diegene die als beroep piercer heeft (voor diegene die denken dat ik nu de hele dag achter mn laptop geheimen van secret story aan het opzoeken ben, euhm....nee valt mee )
Weet je wat ik zo raar vind, er zijn 15 deelnemers en 13 geheimen + 1 geheim van de stem voor Laura en die jongen. Dat betekent dus dat 2 mensen zonder geheim het huis in zijn gekomen en deze van de stem hebben gekregen maar dat is tegelijkertijd ook een opdracht. Dat kan niet kloppen... Dus ik denk nog steeds dat 1 meid een vent is haha