Ik heb rond 19:00 een advertentie geplaatst dat ik als gastouder aan de slag ga en dat ik dus ouders met kinderen zoek. Nu keek ik net ff om te zien of ik al kijkers had gehad op mijn marktplaats-advertentie. Is hij nergens meer te vinden en heb ik 0 advertenties. Weet iemand waar dit mee te maken heeft? Ik had wel de website erin vermeld van het gastouderbureau. Mag dat soms niet?
je mag idd niet kosteloos een site plaatsen! Maar je zou wel een mail moeten hebben gehad met die melding dat ie verwijderd is.....
Oeps foutje. Ik dacht er ook totaal niet bij na toen ik hem plaatste, dat die website weleens niet zou mogen. Maar je hebt het over een mail? Nee niet gehad hoor!
toen ik reclame wilde maken voor mn eigen bedrijfje had ik ook mn site geplaatst toen kreeg ik meteen een mail dat dit niet mocht en dat ik het binnen een bepaalde tijd moest veranderen anders werd ie verwijderd.... Je kan wel "stiekem" je link plaatsen. Na de www een spatie doen Dan kunnen de mensen er niet op klikken, maar ze zien m wel
Of gewoon wel de naam van je bedrijfje noemen zonder www. of .com of .nl. De slimme surfer zoekt wel op naam en komt er zo ook. ZO doe ik het tenminste Of zet er bij dat ze moeten googlen op "naam bedrijfje" Dan is het nog duidelijker
ook al doe je een spatie als ze het zien ben je echt nat dan kan je ze beter laten mailen voor meer info.. ze kunnen ook op mp dus op een knop drukken dat het niet goed is en het word tegenwoordig goed na gekeken en in de gaten gehouden.. ik heb het al gehad??
ik zou indd ook erbij zetten dat de mensen je kunnen mailen als ze verdere interesse hebben. als mensen echt interesse hebben mailen ze je dan wel...
Maar ik mag wel gewoon de naam van het gastouderbureau neerzetten zonder www. ervoor en .nl erachter?
Maar een advertentie zoals het eigenlijk moet kost je 6 euro voor 3 mnd. Is toch ook geen belemmering? Ik heb er ook eentje op mp staan.