Ja, het is weer zover. 1 april wie heeft er al iemand beetgenomen? en wie is er beetgenomen benieuwd naar de verhalen
beetje flauw....2 collega's hebben bij iedereen op de afdeling wat letters opgewisseld op het toetsenbord en dus ook bij mij. Gelukkig had ik het snel door en was de grap niet goed geslaagd Om mij in de maling te nemen moeten ze echt vroeger opstaan hahaahah
mijn dochter (7) heeft haar veter los! ik vind hem erg goed gevonden (hij komt nl nogal eens lang die 'je veter zit los' )
Ik heb mn vriend gesmst dat iemand in de straat tegen mn auto aan is geknald en mn hele auto in elkaar zit, krijg ik terug: jezes wat erg! En nu, wat is ergebeurd, gooodverdomme LOL
Lol, ik typ blind met 10 vingers, dus ze kunnen omkeren wat ze willen, ik merk er niets van Hier niemand beetgenomen en ook zelf geen slachtoffer geworden.
ik hem netgebeld, vet serieus verhaal opgehangen, hij helemaal boos op die "vrouw" jaaaen wat is er dan gebeurd vroeg ie. Ik: jaa blablabla heel verhaal. Jaa en wat is de schade dan en dit en dat. Zegt ie: en hoe komt hetdan?ikmdat het 1 april is! Was het stil... zegt ie: gooooooooooodjezes heeee, trutje ik schrok me dood. AHAHAHAHA
ik lig hier helemaal dubbel. Ik zie het helemaal voor me. Die van mij trapt daar niet in. ik kan ook helemaal niet 'acteren'. Vind dat wel jammer maar ja.
heb net me moeder gebeld, dat Mert van de trampoline is gevallen en dat ik acuut naar het ziekenhuis moet. Me moeder in alle staten, helemaal over de rooie. ik ga nu meteen naar het ziekenhuis zie je daar zegt ze. Ik zo, grapje 1 april. Nou ze heeft me uitgescholden voor van alles en nog wat.
net mijn beste vriendin een sms gestuurd dat ik door de spiraal heen zwanger ben geraakt. zij werkt bij de politie. Dus was net bezig, heeft ze even weg mogen gaan om me te bellen en ik meteen gezegd 1 april. Nou kwaad da ze was. pfffff. hoop dat dat nog goed komt.
Op school waren de wc's allemaal stuk en moesten ze een emmer meenemen vandaag allemaal Heerlijk onschuldig vermaak!
@ Krokus Ik kan me dat goed voorstellen van je moeder zeg, ik zou ook zeer zeker niet amused zijn. Met zoiets ga je toch niet spotten?
ik kan heel goed acteren, aan de telefoon dan, we hebben beide een Peugeot 206 die behoorlijk opgeleukt is dus hij schrok zich dood
Dat is toch niet grappig als jouw kind/haar kleinkind zo hard valt dat je er acuut mee naar het ziekenhuis moet? Moet je je eens voorstellen dat zij op de kleine had gepast en je had opgebelt met zo'n 'grapje', vind je het dan ook grappig?