Heb 2 lieve hamstertjes. 2 vrouwtjes zei de verkoper. Ga ik net ff de kooi verschonen zie ik dat ik geen 2 hamsters heb maar 5. Dus ik heb 1 vrouwtje en 1 mannetje. We hoorde al wat gepiep. Dus ik zei tegen mijn man van zullen we een nestje hebben? Nee dat kan niet omdat het 2 vrouwtjes zijn. Wel leuk, Nu ff opzoeken naar info. Wie weet hier meer vanaf? Kan ze bij elkaar blijven? Moeten de jongen apart?
Meid, ik heb geen idee. heb wel is gehoord dat het mannetje eruit moet. Maar of dat zo is .. ? Wel erg leuk zeg, kleine hamstertjes Gefeliciteerd met je gezinsuitbreiding
ja mannetje moet eruit hoor! ik had ook een nestje gekregen ( ik was volgens mij een jaar of 9 ) maar de papa heeft de jonkies vermoord
hm ow tja je kan ze moeilijk allebei eruit halen..., dan zou ik zeggen bel even naar een dieren arts.. of dierenwinkel.. wel gefeliciflapstaart hoor met je kleintjes
Gadver wat een nare verhalen over ouders die hun jonkies opeten hihi... Ik heb geen verstand van hamsters, maar gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding haha... Gebeurd helaas vaak he in dierenwinkels... Ik heb ook eens n konijn gehad dat een mannetje zou zijn, maar een vrouwtje was en had een tijdje later ook opeens 5 konijnen...
Het mannetje moet eruit idd. het vrouwtje kan ook de jonkies opeten als het haar niet zint. ( dat deed ze bij de eerste nest) later heeft ze het mannetje doodgebeten.
Ik weet ook niet hoe het precies zit . Bij ons was het mannetje al weggehaalt uit het hok. En de volgende dag waren de jonkies weg. Dus het vrouwtje had ze opgegeten. Maar inderdaad even de dierenarts bellen, die zal wel weten wat je moet doen .
Hoi Je moet het mannetje er inderdaad uithalen maar meer omdat het vrouwtje binnen no time weer zwanger kan raken. Kijk anders even op http://www.degrotecavia.nl/ of google gewoon even op cavia daar vind je alle informatie want je moet ook even speciaal caviavoer voor de kleintjes kopen ennnnnnn opt ijd de beertjes van de zeugjes scheiden anders heb je straks een incestieuze familie Succes ermee en gefeliciteerd!
Heb ook weleens gehoord dat je zelf ook niet aan de jonkies mag zitten, want als de moeder dat ruikt eet ze ook haar jonkies op.. Gefeliciteerd met de gezinsuitbreiding..leuk hoor..wij hebben eens onverwachts jonge konijntjes gehad
De vader zit nu bij de jonge en kan hem niet pakken blaast steeds zeg maar. :S Zit nu wel in ander hok maar echt blij is die niet geloof ik.....
teneerst gefeliciteerd met je kleine hammie's me zusje heb ook ooit baby hammie's gehad, maar zou niet meer weten hoe het zat.. wel een verassing dat je ineens kleintjes heb
Whaaaaaaaaaaaaa sorry vervroegde zwangerschapdementie hahahahahaha! Dan hangt het trouwens van het soort hamster af want sommige hamsters brengen de jongen samen groot....ff googlen dan maar ik weet het zo niet meer uit mijn hoofd (paraveterinair is lang geleden grijnz)
ik weet niet hoelang je ze hebt maar het kan ook wezen dat je hamster zwanger is geraakt bij de fokker en dat je toch wel 2 vrouwtjes hebt.je mag ze dan bij je dierenwinkel brengen als ze oud genoeg zijn.die verkopen ze dan weer succes met je zwangerschap groetjes