Joan Rivers overleden

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Jolina, 4 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolina

Jolina Niet meer actief

Het was een aparte vrouw.... Ik kon wel om haar lachen ...

Zo vaak geopereerd aan je uiterlijk en dan ga je dood omdat je geopereerd moest worden aan je stembanden:(

R.I.P Joan Rivers

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

Ik kom gigantisch om haar lachen, wat een humor.
    Rust zacht.

3. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een onverdiend einde van zo'n energieke vrouw!

4. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    Vond dr verschrikkelijk, maar dat is puur een verschillende kijk op wat grappig is.. en zoals ze zelf nog zei vorige maand over de 2000 doden in Gaza: “you’re dead, you deserve to be be dead. Don’t you dare make me feel bad about that”..

En nu legt ze zelf het loodje al zal ik haar woorden niet eens durven te herhalen.

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Ik zou zo 1,2,3 niet eens weten wie Joan Rivers was, maar als ik deze post lees denk ik bijna "dat is nou Karma"......En dat terwijl ik daar niet eens in geloof ;) Allemensen, zoiets denk je niet eens (zelfs niet als grap) laat staan dat je het ZEGT :$

6. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kom op zeg, een beetje respect graag!

7. mamabri

mamabri Niet meer actief

Want?..... Als deze voor mij onbekende vrouw daadwerkelijk zo'n uitspraak heeft gedaan, al dan niet gemeend, heb ik daar een mening over. En op een forum als dit mag die best uitgesproken worden, lijkt me.

8. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.601
    899
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Ik kende haar niet zo maar ik vond het geweldig hoe ze Israël verdedigde.

Dank je wel Joan, rust zacht.

9. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Sorry maar de vrouw die toch wel zo'n beetje de grote ster is in het beledigen van groepen mensen en individuen. Vrouwen tot het bot beledigen vanwege hun gewicht, baby van Kim kardashian 'ugly' noemen, grappen over miskramen of andere personen die ernstige dingen hebben meegemaakt
    meegemaakt meegemaakt..

Neesorry

10. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Slecht praten over de doden is een ongeschreven wet. Wat ze zij over anderen daar toe voel ik mij niet verplicht om het zelfde te doen!Respect begint bij je eigen normen en waarden RIP.

11. Jolina

Jolina Niet meer actief

Amen...

Kom op en vooral als je haar eigenlijk niet eens kent hou dan gewoon je mond.

12. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    Turkije
    Ik zeg ook dat ik haar woorden niet eens wil herhalen. Niet slecht mogen praten over de doden vind ik trouwens de grootste onzin.

En nee gelukkig ken ik haar niet persoonlijk maar wel haar uitspraken.

13. mamabri

mamabri Niet meer actief

Umm 85 "durft het niet te herhalen" en ik "denk het bijna".....ik zou niet weten waar wij slecht praten over de doden (wat ook ik onzin vind trouwens)

totaal niet respectloos dus!

14. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Haar hele familie is Joods dus niet zo verwonderlijk. ;) Ze kwam inderdaad niet bepaald sympathiek over en ze heeft een mooie leeftijd bereikt dus heel rouwig ben ik er niet om. Neemt niet weg dat ik hoop dat ze rust in vrede. :)

15. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik ken haar en haar uitspraken te slecht om een echt oordeel te vellen. Als ze van joodse afkomst was. Dan is het begrip iets groter als ze bepaalde uitspraken heeft gedaan.

Ouderen onder ons de 80 90 plussers. Hebben heel lang een hekel gehouden tegen over de Duitsers. En nog bijvoorbeeld voetbal zie je dat ook.

16. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Slecht praten over de doden is een ongeschreven wet? Haha sorry maar waar word er hier slecht over haar gesproken. Haar grappen en uitspraken zijn toch gewoon een feit. En dat slecht praten over doden (in dit geval zelfs uitgemoorde vrouwen en kinderen) deed ze toch juist zelf?

Hoef ik niet om te rouwen hoor.

17. Wensmamma

Wensmamma Fanatiek lid

4 jun 2013
    2.347
    993
    113
    Idd, dan zouden we ook niet slecht mogen praten over vreselijke mensen, zoals bv Hitler.

Ik kende haar ook niet echt, naam zegt me wel wat that's it. Blijft natuurlijk hartstikke naar en verdrietig voor haar familie.

18. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik wist niet hoe ik een ongeschreven wet kon uit leggen even googl gebruikt en kwam dit stukje tegen.

Ongeschreven regels zijn een soort gentlemens-agreements. Het staat niet op een papiertje dat je elkaar begroet als je een bekende tegen komt. Of dat je op visite gaat bij iemand die je al een tijdje niet hebt gezien, een bloemetje mee neemt. Het zijn dus niet echt regels, maar omgangsvormen die ons sociale leven rijker maakt.

Net zo als er wel eens gepraat woord over de dode niets dan goed.

Wat ik er mee wil zeggen is al is een dode nog zo slecht geweest! Verlaag je niet tot het zelfde niveau.

En er zullen altijd uitzonderingen zijn op een ongeschreven wet. Geschiedenis figuren. Hitler Napoleon koning van Engeland de man met 5 vrouwen waar van er 2 zijn onthoofd dat soort dingen.

Ik zal de laatste zijn om te zeggen over de doden niets dan goeds. Want weet echt wel dat er hele slechte mensen in deze wereld rond lopen. Bijvoorbeeld het beeld van een Dode Kadaffi hij had het verdient zeker. Maar dan ben ik nog wel zo iemand die denkt van ook hij bleef een mens. Of een dode Sadam.

Ja toch. Ik ga me wel terug trekken uit dit topic waarom? Nou het is wel interessant om te lezen hoe we er over denken. Maar het topic gaat heel ergens anders over. :)

19. Imensa

Imensa Niet meer actief

Maar je zegt wel even dat hij verdiend hahahaha........ wat is daar anders aan dan?

20. Beatissimam

Beatissimam Fanatiek lid

23 sep 2013
    4.559
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kwaad praten over de doden
    Overgeleverd van `Aisha r.a. dat de boodschapper van Allah s.a.w.s. Heeft horen zeggen < Scheldt de doden niet uit. Zij zijn immers heengegaan naar wat zij hebben verricht. > door Al-Bukhari [6516]

Deel Deze Pagina