Verklevingen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoopy100, 24 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoopy100

snoopy100 Actief lid

12 sep 2011
    237
    42
    28
    Vrouw
    Brabant
    Hoi,

Wij zijn nu 9 maanden gericht bezig voor onze 1e. Ik had al langere tijd klachten (bruin verlies, buikpijn) rond mijn eisprong. Er is toen in januari door de gyn een endometriose cyste gezien. Hij zei dat hij nog een maand wilde wachten en kijken of hij groter was geworden. Niet dus. Dus adviseerde hij een kijkoperatie om hem weg te laten en kijken of er nog meer endo zou zitten. De operatie heb ik in maart gehad. Er bleek weinig andere endo te zitten en de cyste is weggehaald. Wel vond hij eierstokken die helemaal verkleefd lagen aan mijn baarmoeder. Hij heeft alles los gehaald, maar hij zei dat dat heel snel weer allemaal vast kan gaan zitten. Hij wil dat we nog 6 maanden proberen. Daarna weer verder kijken. De eerste maanden had ik nog volop hoop (alles was toch los..?). Maar nu weer 3 rondes verder ben ik steeds banger dat alles weer vast gaat plakken en vergaat ook mijn hoop een beetje.

Wie heeft er nog meer verklevingen(gehad)? En ben je nog zwanger geworden? En op wat voor manier??

Groetjes

Deel Deze Pagina