aanhoudende ongi klachten

Discussion in 'Zwanger worden' started by roni, Jun 24, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. roni

roni Actief lid

Jun 23, 2012
    109
    0
    0
    NULL
    zeeland
    hallo allemaal
    ik wil jullie iets vragen
    ik had 8 juni mijn ongi maar heb nu al 4a5 dagen zo n lage buikpijn net of het ongi klachten zijn maar dan heftiger het zit niet aan 1 kant maar verspr naar links en rechts af entoe stopt het maar daarna komt het weer terug
    13juni en 19/20 juni gevreeen
    meer ontlasting drang dan normaal
    zwanger worden is niet geplan zit nu in een moeilijke periode heb 2 meiden 1 van 3 en 1 van 6 maar de vader is sinds 3 weken bij ons weg
    maar hebben in de tussen tijd dus nog weg gevreeen
    na hij weg was gegaan ben ik gestopt met de pil dus voor mijn ongi
    had hem wel verteld dat ik niet meer aan de pil was zag het nut er niet meer van in en wilde mn lichaam eens lekker ontpillen ....of zou dat het het kunnen zijn dat mijn lichaam aan het ontpillen is?

vanmorgen weer de ongi klachten gister 4x naar de wc geweest winderigheid ...rommelende buik
    veel slijmverlies echt dikke slijm draden doorzichtig/gelig
    gisteravond zat op mn wc paier een heel klein sliertje bloed moest goed kijken dacht dat het in wc papier zat

graag jullie reactie

2. Babke

Babke VIP lid

Oct 24, 2011
    5,895
    4
    0
    Roosendaal
    Testen?
    Grote kans dat het ontpillen is, maar alleen een test of ongi kunnen dat bewijzen.

3. roni

roni Actief lid

Jun 23, 2012
    109
    0
    0
    NULL
    zeeland
    babke:voor testen is het nog te vroeg en zkr ook omdat ik mijn cyclus nog niet weet ga ik maar rond de 28e testen dus zal nog ff moeten wachten

Share This Page