Omdat ik de laatste tijd nogal onrustig slaap en ik me overdag vaak gejaagd voel en geen rust heb, kreeg ik van mijn buurvrouw de tip om Sedinal druppels te gebruiken.... Nu heb ik vanmiddag een flesje gekocht bij de apotheek en wil ik het vanavond gaan proberen en hopelijk slaap ik wat makkelijker in en slaap in rustiger. Zijn er meiden die hier ervaring mee hebben? Zo ja, wat is/was jullie ervaring hiermee?
Hoi Ik heb de tabletten gehad. Ik sliep er niet beter door, maar werd wel rustiger. Ik had minder zenuwen. Succes ermee.
Dank je voor je snelle antwoord, ja voor de zenuwen zou het ook goed zijn....Met de operatie die eraan komt, brrrr
Ja inderdaad en als dit dan helpt om wat rustiger te worden....GRAAG. Ook de periode na de operatie wordt niet echt toppie, met die kunstmatige overgang en wachten op IVF enz. Ookal wil ik me nu alleen fokesen (druk maken) op de operatie de periode die erna komt blijft toch ook spoken. Onbewust kun je je zo druk maken he, bleh Alle beetjes helpen, toch?
Als ik je een tip mag geven? Gebruik eens een tijdje de White Chestnut van de Bachbloesems. Die legt als het ware je gedachten stil. Het is totaal niet schadelijk. Dusse... baat het niet dan schaadt het niet...
Ik heb even de bijsluiter gepakt voor je. Je kunt het voor de volgende dingen gebruiken: -zenuwstoornissen -angst -gejaagdheid -emtionele toestanden -hartkloppingen -zenuwstoornissen bij menopauze -slapeloosheid -toestanden van spanning, angst. Ik heb het gisteren ingenomen voor het slapen gaan en misschien toeval maar ik heb sinds lange tijd doorgeslapen tot 10.00 uur ipv vaak wakker en om half 7 klaar wakker....Heerlijk.
je gebruikt het alleen s avonds dan? ik ben benieuwd of het zo blijft met slapen. laat je het over een paar dagen nog eens weten? staat er ook op de bijsluiter of je het langdurig mag gebruiken?
Ik heb het gisterenavond even getest zeg maar....Ik zal het vaker gaan gebruiken ook overdag. Ik voel me vaak gejaagd en angstig en zenuwachtig. Je kunt het langer gebruiken het is niet verslavend.
Ik gebruik sinds kort melatonine voor de nacht (op doktersvoorschrift). Werkt ook erg goed. Daarnaast ga ik naar de psycholoog voor het gejaagde gevoel, want dat komt toch ergens vandaan.... Ik moet zeggen dat dat het beste middel is.
Het gejaagde komt inderdaad ergens vandaan maar ik weet waardoor, door de zware periode die op de stoep staat....
ik heb al zeer ruime ervaring met melatonine. dat is niks voor vlinder dat zal niet werken. melatonine is een lichaameigen stof die mensen met adhd ( net als mijn zoon niet aanmaken ) die melatonine zorgt ervoor dat ze kunnen inslapen. niet die uit de winkel dat is een lachertje die is zo minimaal van dosering dat hij nooit iets kan doen volgens de psyg maar goed voor veel mensen is het net het duwtje dat ze nodig hebben. die mijn zoon van de spyg krijgt zijn het 10 voudige en ik merk dat hij er steeds meer aan gewend raakt en weer steeds moeilijker inslaapt. maar zoals gezegd voor vlinder is dat niks. die heeft niet iets nodig om in te slapen die heeft iets nodig om rustiger van binnen te worden.
Dat wat je beschrijft is waar, maar melatonine is de tegenhanger van adrenaline. En dat is wat waarschijnlijk onrustig maakt. Bij mij werken slaapmiddelen niet, maar dit wel. Zo is iedereen weer anders, en misschien is het ook iets voor haar om te gebruiken. Ts, je schrijft dat er een zware periode voor de deur staat. Soms kan een psycholoog je helpen, om grip op dingen te krijgen, en anders naar de situatie te kijken. Dit kan dan ook rust geven. Maar ik kan me ook voorstellen dat je dit misschien niet ziet zitten. Ik wil het je alleen als tip meegeven.
Dank je voor je meedenken meis, maar die zware periode is een operatie op 22 arpil en daarna aan de overgang en wachten op IVF, het zijn echt spanningen en zenuwen.... Tja gisteren zo goed geslapen en nu....Ik mag in mijn handjes klappen als ik totaal 4 uur heb geslapen....Dat heb ik ook mede te danken aan mijn kat die me constant wakker hield....Maar ja dan ga ik vanmiddag nog ff een tukkie doen op de bank, ik hoef niet te werken vandaag. Ik voelde me eigen wel rustig maar slapen....ho maar. Het gejaagde en zenuwachtige gevoel was weg....Vanavond wat meer druppels nemen. Je mag het 3x per dag nemen en dan tussen de 15 en 30 druppels, gisteren heb ik er 20 genomen en vanavond probeer ik het dan met 25 druppels.
ik wil je even sterkte wensen voor de komende periode. hopelijk helpt het allemaal en mag je uiteindelijk je kindje vasthouden meid.