Plafond schade na dakwerkers.

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamale, 31 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamale

Tamale Niet meer actief

Hallo!!

Gister en vandaag zijn er hier mensen op het dak bezig geweest ( plat dak, appartement ).
    Wat ze aan het doen waren, weet ik niet. Maar er werd een hoop gestampt, geslepen en geslagen op het steen.
    Zo erg, dat toen ik op de bank zat, de bank ervan trilde.
    Toen ik op een gegeven moment tv aan het kijken was, viel er iets verderop zomaar een stuk plafond(verf) naar beneden. :$
    Daardoor begon ik naar het plafond te kijken, wat is er nu aan de hand....scheuren die eerder nauwlijks opvielen, zijn opengebarsten! Nieuwe scheuren in het plafond. En dus dat stukje wat naar beneden kwam.
    Het ziet er gewoon echt niet uit! :(
    Ik wachten totdat mijn vriend thuis was, zodat hij naar het bedrijf kon bellen aangezien ik altijd het idee heb dat ik niet serieus word genomen.
    Maar die vertelden hem heel bot , dat dit absoluut niet kon omdat er 20 cm beton tussen zat. PUNT.
    Hij wou niet langskomen en ons dus niet verder helpen....
    Nou lekker dan!
    Ik snap dat het misschien raar overkomt, maar ik ben toch niet gek?
    Als ik het al voel wanneer ik op de bank zit, zal ons plafond helemaal hebben getrild.
    Een heel best plafond hadden we niet, maar zoals het er nu uitziet, zo was het eergister nog niet hoor!
    We hebben ons appartement te koop staan, en het is nu niet bepaalt een lokkertje wanneer het plafond naar beneden komt.:)

Nu is mijn vraag, heeft iemand enige idee wat we hiermee kunnen en of wij uberhaubt in ons recht staan?
    Morgen willen we bellen met de woninstichting waar we een contract mee hebben en die dit dus ook heeft geregelt.

Bedankt!

Groetjes Leonie!

2. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    sowieso de woningbouw bellen.
    En kennis is dakdekker en die zegt altijd dat als ze t dak bezig zijn dat er binnen iets kan gebeuren en dat de mensen dat in de gaten moeten houden.
    Het kan dus wel degelijk!

3. Lien88

Lien88 Niet meer actief

Misschien foto's nemen van het plafond, die opsturen naar het bedrijf, met de mededeling dat als zij er niks aan willen doen, jij juridische stappen gaat ondernemen. Zijn ze nou helemaal betoeterd!!!! :x

4. Tamale

Tamale Niet meer actief

Inlove: Fijn dat we dat weten! :)

Lien: Inderdaad, met lief zijn bereik je zo weinig tegenwoordig! :(

Bedankt voor de reacties!!

5. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Dit moet je via de woningstichting regelen, en je moet er wel foto's van maken.
    De woningstichting kan dit bij de aannemer verhalen.

Deel Deze Pagina