Leuke namen!!! Ik vind Zef origineler. Sef klinkt meer als Sjef en kan verwarrend worden, maar evengoed ook leuk hoor!
Ik vind Sef mooier klinken! Maar ik denk dat dat komt omdat ik in mijn omgeving een Sepp en een Seth heb, dus de klank is voor mij wat bekender! Maar Zef is ooj niet verkeerd!
Ik vind Sef veel mooier dan Zef, zowel qua uitspraak als om te lezen (ik kom dan uit 020, maar weet wel dat je een Z en een S niet hetzelfde moet uitspreken, al lukt dat heel veel mensen hier niet...) Seph vind ik persoonlijk nog mooier, en Stef vind ik stiekem een leukere naam. Maar Sef, ik zeg doen!
Thanks dames, Hoe meer ik de naam Zef gebruik en zie, hoe meer ik hiernaar neig.. Gister al een opzetje gemaakt voor het geboortekaartje en ook hierbij gebruikte ik als vanzelfsprekend Zef ipv Sef.. Ben er natuurlijk nog steeds niet 100% uit maar zoals mijn gevoel nu is, wordt onze zoon een Zef. Vind hem iets stoerder klinken (en eruit zien) als Sef. Vandaar.. Onze andere twee kids hebben ook iets wat apartere namen en vind het het wel leuk bij klinken. Mocht iemand nog graag zijn og haar advies willen geven, mag dat natuurlijk!