Sef of Zef ?

Discussion in 'Babynamen' started by 3ewondertje, Dec 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
?

Sef of Zef ?

1. Sef

2. Zef

Multiple votes are allowed.
Results are only viewable after voting.
  1. mamawendy

mamawendy Actief lid

Apr 22, 2006
    138
    1
    18
    hedel
    Leuke namen!!!

Ik vind Zef origineler. Sef klinkt meer als Sjef en kan verwarrend worden, maar evengoed ook leuk hoor!

2. Missy1985

Missy1985 Fanatiek lid

Oct 3, 2009
    1,009
    0
    36
    Ik vind Sef mooier klinken! Maar ik denk dat dat komt omdat ik in mijn omgeving een Sepp en een Seth heb, dus de klank is voor mij wat bekender! Maar Zef is ooj niet verkeerd!

3. romygizmo

romygizmo Actief lid

Feb 19, 2010
    401
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben niet zo weg van beide namen, als ik moest kiezen koos ik toch voor Zef.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Ik vind Sef veel mooier dan Zef, zowel qua uitspraak als om te lezen (ik kom dan uit 020, maar weet wel dat je een Z en een S niet hetzelfde moet uitspreken, al lukt dat heel veel mensen hier niet...:p)
    Seph vind ik persoonlijk nog mooier, en Stef vind ik stiekem een leukere naam.
    Maar Sef, ik zeg doen!

5. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Eens met Bri :) (behalve dat ik dan niet uit 020 kom ;))

6. mamamandy

mamamandy Actief lid

Aug 27, 2008
    250
    0
    0
    kerkrade
    een hele ouderwetse naam sorry maar zou dan voor sef gaan ziet al iets moderner uit

7. 3ewondertje

Oct 19, 2011
    12
    0
    0
    Ik werk als pedagogisch medewerker op een babygroe
    Thanks dames,

Hoe meer ik de naam Zef gebruik en zie, hoe meer ik hiernaar neig.. Gister al een opzetje gemaakt voor het geboortekaartje en ook hierbij gebruikte ik als vanzelfsprekend Zef ipv Sef..
    Ben er natuurlijk ;) nog steeds niet 100% uit maar zoals mijn gevoel nu is, wordt onze zoon een Zef. Vind hem iets stoerder klinken (en eruit zien) als Sef. Vandaar.. Onze andere twee kids hebben ook iets wat apartere namen en vind het het wel leuk bij klinken.
    Mocht iemand nog graag zijn og haar advies willen geven, mag dat natuurlijk! :)

8. maansneeuw

maansneeuw VIP lid

Nov 14, 2011
    9,867
    992
    113
    Verslaafd aan namen zoeken
    Nederland
    Ik zeg: kiezen voor Zef!

Share This Page