Ik geef standaard om 08:00 uur de fles. Lola is meestal al eerder wakker, maar is dan rustig aan het brabbelen enzo. Heel soms moet ik haar wakker maken. Groetjes, Mirelle.
Wakker worden betekent hier meteen de fles. Vaak slaapt Jarissa daarna nog een tijdje. Aankleden doen we pas later op de dag.
Ik geef hem ook niet gelijk... ze is opt moment vrij vroeg wakker half7.. soms nog eerder.maar ik laat haar liggen, ze krijgt haar pap om half8/8uur daarna even spelen en rond 9/half10 slapen daarna kleed ik haar pas aan
het ligt er een beetje aan hoe laat demi wakker word. Maar meestal geef ik haar de fles rond half 8. dus ook als ze om 7 uur wakker is. Daarna gaat ze nog even slapen en als ze dan uit bed komt kleed ik haar pas aan. is rond een uurtje of 10.
MArit wordt meestal tussen 7 en 8 wakker,,,kleed haar dan eerst aan, klessebes ff met haar, en emrk dan gauw genoeg dat ze er genoeg van heeft en eten wil
Ja eigenlijk metenn. Hij wordt rond 7:00-7:30 wakker en heeft dan flinke trek. Dus fles-kolven-aankleden-ontbijten.
hier ook meteen......hij wordt vaak pas wakker rond 8.30/9.00 en heeft dan toch ongeveer 13 uur geen eten gehad dus hij heeft berehongerrrrr
Ja, hier meteen de fles en als het nog vroeg is voor meneertje dan gaat ie lekker nog even verder slapen
Hoe doe je dat Judith? Hier denkt ons meneertje: hoera een nieuwe dag! (ook als is het 5:30... gelukkig is dat niet zo vaak)
Ja, hier ook, even een schone luier en gelijk daarna de fles. Een half uur later gaat ze dan nog even 2 uurtjes slapen en daarna kleed ik haar pas om.
Hier is het om 7.00 uur een schone luier en de fles. Dan nog even slapen tot een uur of 9 en dan begint de dag.
hier meestal rond 8.00/ 8.30 wakker, wassen of in bad...en dan de fles.. +/- ander half uur wakker en dan weer terug naar bed tot 12.00u en dan weer een fles..