Mooie 2 eerste afleveringen! Van Esmee had ik wel verwacht, omdat ze in de zomer voorstukjes uitzonden met daarin het shot op de begraafplaats zonder Esmee.
Tony niet dood? Die boot kwam net over hem heen toen hij gesprongen had, dat overleef je toch niet? Maar in Flikken Maastricht kan alles, dikke kans dat hij inderdaad weer opduikt. Volgens mij komt verder in het seizoen Jan Smit ook in beeld... Ben benieuwd. Toen Esmee was overleden, vond ik dat die collega's er zo rustig onder bleven. Je bent dan toch helemaal paniekerig en / of emotioneel? Beetje gek...
Heftig... Vond de aflevering super spannend! Ik denk ook niet dat Tony dood is... Hij wilde al gaan springen...
ik vond het ook raar dat ze niet meteen een ambulance belden toen esmee daar zo lag.. had ook niet zien aankomen dat ze zou overlijden. en ik denk oook dat tony nog leeft!
Ja arme Esmee! Ik denk ook dat hij nog leeft, maar ik hoop van niet. Ik hoop dat hij in de propeller van dat schip terecht is gekomen. Lekker puh!!!!!!!! Maar goed, na Daan de Vos (en hoe onrealistisch die verhaallijn was) kun je alles verwachten.
ik wist wel dat er iemand zou overlijden ze wildezelf de serie uit.. maar ik wist dus niet dat esmee het zou zijn de ambu kwam ook wel erg laat ja
Heerlijke serie! Kan nu al niet wachten op a.s. vrijdag. Denk zelf ook dat Tony niet dood is en dat hij later net zoals daan de vos terug komt om het leven van eva en wolfs zuur te maken.
Ook hier niet aan zien komen dat esmee het niet zou redden.. En tony ja hoor die leeft nog, hebben ze nog een verhaallijn. Ik vond ze beide erg spannend!
Tony sprong na het schot als een volleerde springer de brug af dus dat vest heeft zijn werk goed gedaan. Als hij geraakt was door dat schip, had het water dan niet rood moeten kleuren? (Ala Meike in gutst?)
Ik vond het een beetje vreemd dat 112 niet gebeld werd (althans was niet te zien) toen Esmee zo naar buiten kwam... Dat was het eerste wat ik tegen hubbie zei.. Wel jammer dat ze dood is, maar moet zeggen dat ik de actie van haar niet zo slim vond om alleen achter hem aan te gaan, maar ja tis en blijft tv
Jaaa hier ook een grote fan! Ik heb gisteravond aflevering twee zitten kijken bij uitzendinggemist (net terug van vakantie namelijk). Wat vreselijk spannend was het weer. Inderdaad vreemd dat ze geen shot hadden dat er een ambulance werd gebeld, vond het heel gek overkomen dat ze zo met haar daar op die trap bleven zitten. Ben benieuwd of we dan vanavond te horen krijgen wat er precies gebeurd is! Enne, over Tony.... Tja, ik weet wat er gaat gebeuren.... Maar mag natuurlijk niks zeggen hihi. Maar als je zoekt op internet kun je er vrij simpel achter komen volgens mij!
Voor de mensen die het echt willen weten: als je het twitter-account van Victor Reinier goed doorspeurt, zie je een aanwijzing over Tony...
toch vind ik het vreemd in seizoen 5 heb je esmee die in een conflict betrokken raakt ze word aangereden bij een alcohol controle die hele aflevering speelde de ouders mee nu .. bij de begravenis zie ik niets van die ouders terug
Inderdaad lovepeet.. Dat vond ik nog vreemder dan het (niet) bellen naar 112 Tralalala : mag ik anders een pb ? ik ben echt super nieuwschierig