seizoen 9 flikken maastricht

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Crazycat, 22 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.465
    3.910
    113
    Vrouw
    Mooie 2 eerste afleveringen!
    Van Esmee had ik wel verwacht, omdat ze in de zomer voorstukjes uitzonden met daarin het shot op de begraafplaats zonder Esmee.

2. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Tony niet dood? Die boot kwam net over hem heen toen hij gesprongen had, dat overleef je toch niet? Maar in Flikken Maastricht kan alles, dikke kans dat hij inderdaad weer opduikt.

Volgens mij komt verder in het seizoen Jan Smit ook in beeld... Ben benieuwd.

Toen Esmee was overleden, vond ik dat die collega's er zo rustig onder bleven. Je bent dan toch helemaal paniekerig en / of emotioneel? Beetje gek...

3. sietske

sietske Bekend lid

26 mei 2006
    552
    1
    0
    Heftig... Vond de aflevering super spannend! Ik denk ook niet dat Tony dood is... Hij wilde al gaan springen...

4. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik vond het ook raar dat ze niet meteen een ambulance belden toen esmee daar zo lag.. had ook niet zien aankomen dat ze zou overlijden. en ik denk oook dat tony nog leeft!

5. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ja arme Esmee!

Ik denk ook dat hij nog leeft, maar ik hoop van niet. Ik hoop dat hij in de propeller van dat schip terecht is gekomen. Lekker puh!!!!!!!!

Maar goed, na Daan de Vos (en hoe onrealistisch die verhaallijn was) kun je alles verwachten.

6. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    ik wist wel dat er iemand zou overlijden ze wildezelf de serie uit.. maar ik wist dus niet dat esmee het zou zijn
    de ambu kwam ook wel erg laat ja

7. seepje

seepje Fanatiek lid

23 mrt 2014
    1.559
    1
    38
    visagist
    utrecht
    Heerlijke serie! Kan nu al niet wachten op a.s. vrijdag.

Denk zelf ook dat Tony niet dood is en dat hij later net zoals daan de vos terug komt om het leven van eva en wolfs zuur te maken.

8. jannn

jannn VIP lid

13 jul 2008
    5.942
    89
    48
    Ik vond het echt spannend de aflevering van vrijdag..
    Zo zielig dat doorsnijden van de stembanden :(

9. channe

channe Fanatiek lid

4 aug 2012
    1.147
    70
    48
    NULL
    Ook hier niet aan zien komen dat esmee het niet zou redden.. En tony ja hoor die leeft nog, hebben ze nog een verhaallijn.

Ik vond ze beide erg spannend!

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Tony sprong na het schot als een volleerde springer de brug af dus dat vest heeft zijn werk goed gedaan. Als hij geraakt was door dat schip, had het water dan niet rood moeten kleuren? (Ala Meike in gutst?)

11. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ik vond het een beetje vreemd dat 112 niet gebeld werd (althans was niet te zien) toen Esmee zo naar buiten kwam... Dat was het eerste wat ik tegen hubbie zei.. Wel jammer dat ze dood is, maar moet zeggen dat ik de actie van haar niet zo slim vond om alleen achter hem aan te gaan, maar ja tis en blijft tv ;)

12. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Ik kijk alweer uit naar vanavond 😁

13. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ja ik ook. :D

14. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Jaaa hier ook een grote fan! Ik heb gisteravond aflevering twee zitten kijken bij uitzendinggemist (net terug van vakantie namelijk). Wat vreselijk spannend was het weer. Inderdaad vreemd dat ze geen shot hadden dat er een ambulance werd gebeld, vond het heel gek overkomen dat ze zo met haar daar op die trap bleven zitten. Ben benieuwd of we dan vanavond te horen krijgen wat er precies gebeurd is!

Enne, over Tony.... Tja, ik weet wat er gaat gebeuren.... Maar mag natuurlijk niks zeggen hihi. Maar als je zoekt op internet kun je er vrij simpel achter komen volgens mij!

15. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Voor de mensen die het echt willen weten: als je het twitter-account van Victor Reinier goed doorspeurt, zie je een aanwijzing over Tony...

16. Roze22

Roze22 Actief lid

23 nov 2012
    107
    0
    16
    NULL
    NULL
    aah kom op tralala, ik wil het wel weten hahah.. zeg et eens.

17. Tralalala

Tralalala Fanatiek lid

29 dec 2012
    1.968
    1
    36
    Zuiden van NL
    Nee ik ga het echt niet verklappen dan krijg ik de andere dames op mijn dak hahaha!

18. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    toch vind ik het vreemd
    in seizoen 5 heb je esmee die in een conflict betrokken raakt
    ze word aangereden bij een alcohol controle
    die hele aflevering speelde de ouders mee
    nu .. bij de begravenis zie ik niets van die ouders terug

19. DevilFromHeaven

DevilFromHeaven Actief lid

9 mrt 2014
    122
    0
    16
    Inderdaad lovepeet.. Dat vond ik nog vreemder dan het (niet) bellen naar 112 ;)
    Tralalala : mag ik anders een pb ? ik ben echt super nieuwschierig :D :p

20. Crazycat

Crazycat VIP lid

21 nov 2009
    8.849
    1
    36
    belgie
    als je in google intikt twitter victor reinier kan je ze ook lezen :)

Deel Deze Pagina